Vodafone BloX Internet discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) de instellingen password etc weet ik inmiddels wel, maar ik krijg de foutcode pdp. iemand een idee btw ik heb een us 1.1.2 november 2007...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
de instellingen password etc weet ik inmiddels wel, maar ik krijg de foutcode pdp. iemand een idee
btw ik heb een us 1.1.2 november 2007 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar goed, ik geef toe, het logisch is misschien iets overdreven....In ieder geval werkt het bij mij prima. Wat me trouwens net te binnen schiet: Weet je zeker dat je vodafone als user en pass met kleine letters schrijft? Standaard maakt je iphone van de 1e letter namelijk een hoofdletter en dan werkt het volgens mij niet....
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe moet je dat scherm verlaten zodat die instellingen blijven hangen ? Home ? Of blijven ze pas bewaard na een 1e succesvolle aanmelding, zoals in modem-Windows dagen met de dial in login .. wat een horror was dat zeg |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar even wat dingen die je kunt doen (gevonden na wat gegoogle, je bent niet de enige met het probleem blijkbaar.....) - SIM kaart eruit en dan na een paar min weer erin. - Vodafone bellen en zeggen dat blocks gedeactiveerd en daarna weer geactieerd moet worden. - Airplane mode aan/uit - Checken of data roaming uit (als in, niet geactiveerd) staat. - Heb je ooit een progje als services gedownload (via bv installer) en daarmee edge uitgezet? Zoja, herinstalleer et prog en zet het weer aan. Controleer voor de zekerheid, misschien is het zonder dat je het wist uitgezet. - is er wel dekking in het gebied waar je woont? Hopelijk lost een van bovenstaande tips je probleem op..... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Muchos te proberen, een paar lijken me zeker zinvol om te controleren, dat appje dat Wi-Fi / edge en BT managed vond ik sowieso al buggy, eraf ermee Ik meld me nog |
|
||||
|
||||
Hey, ik ga morgen voor een lang weekend naar rome, en aangezien jullie allemaal Vodafone gebruikers zijn..
Hoe duur is internetten vanuit het buitenland? |
|
||||
|
||||
Ter info:
Ik heb net m'n rekening van Vodafone binnen gekregen. In m'n usage-scherm ben ik ruim over de 50 MB heen gegaan. (87 MB) , maar op de factuur berekenen ze keurig de 9.95 euro voor Internet Blox. geen cent meerrr Primaaaaaaa !! |
|
|||
|
|||
InternetBlox is alleen voor Nederland.
Als je via gprs/edge internet in het buitenland dan kom je voor grote verrassingen te staan qua kosten. |
|
|||
|
|||
Ben benieuwd naar me rekening.. zit nu in Amerika
|
|
||||
|
||||
Tarief per 20 kb:
Met Vodafone Passport in een Passport land€ 0,05 (€ 2,50 per 1 MB) Start tarief :€ 0,79 Zonder Vodafone Passport in een Passport land€ 0,15 (€ 7,50 per 1 MB) Start tarief : n.v.t. Buiten Passport landen€ 0,30 (€ 15 per 1 MB) Start tarief : n.v.t |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zou als ik jou was geen internet gebruiken in het buitenland. Ik was een tijdje terug in milaan en gebruikte naar mijn weten zeer weinig internet maar kreeg toch een eurotje of 50 aan extra kosten binnen :s |
|
|||
|
|||
can't find the server
Citaat:
ik heb precies hetzelfde probleem. Hoe heb jij het op jou iphone opgelost ? groet Maarten |
|
|||
|
|||
Bedankt het werkt!!! snel is anders maar toch helemaal top!!
|
|
||||
|
||||
Weet iemand hier de uitgaande instellingen voor de mail.
Ik kan wel mail ontvangen maar niet verzenden. Ik heb @home als internet en ontvang dus ook de mails van de servers van @home. Maar moet ze uiteraard versturen via Vodafone GPRS. Iemand???
|
|||
|
|||
Vodafone passport kosten
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook net de vodafone BloX onbeperkt internet aangezet, en wat blijkt? Ik probeer de APN, user etc in te vullen
dus live.vodafone.com dan probeer ik de user en password in te vullen maar dan valt hij opeens terug naar mijn iPhone home screen.. wat is er hier aan de hand =X |
|
||||
|
||||
Damn net afgesloten de snelheit is geweldig! 2 seconde buggertijd voor google maps en 10 voor google.com/m! Dat valt me alles mee!
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Zit te twijfelen tussen T-mobile webnwalk en Vodafone BloX
Verschillen ze qua snelheid? Misschien iemand die met beide ervaring heeft? |
|
||||
|
||||
Nja vodafone support 1600 kbs en das 20x sneller dan dat de iphone kan dus zoiezo zit je met vodafone aan de max snelheit
Greetz, Stiruam |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone blox | minifreakje | Vodafone | 1 | 27-02-11 07:44 |
Vodafone zorgeloos internet blox probleem | Cynt76 | Vodafone | 4 | 18-09-10 00:00 |
Vodafone blox,zorgeloos internet | cesaf | Vodafone | 4 | 01-01-10 14:03 |
vodafone blox traag | nobody79 | Vodafone | 14 | 01-05-08 01:31 |
EDGE Probleem Vodafone BloX Onbeperkt Internet | hma | Archief | 9 | 23-04-08 19:01 |
|
|