//

Vodafone BloX Internet

Vodafone BloX Internet discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu snap ik het niet meer... Wat is nu beter om te nemen voor internetten? VOadafone of gewoon T-mobile Volgens een verkoper was het Vodafone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 11-04-09, 11:57
Dutchskill Dutchskill is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 111
Standaard

Nu snap ik het niet meer...

Wat is nu beter om te nemen voor internetten? VOadafone of gewoon T-mobile
Volgens een verkoper was het Vodafone en volgens wat leden hier ook.. maar volgens wat andere leden is T-mobile weer beter

Dus ik snap het niet meer Ik wil internet niet gebruiken om te downloaden (af en toe heel misschien) maar alleen voor Youtube, Safari & Mail.

En als ik dit abo zou nemen:
http://www.iphoneclub.nl/8305/nieuw-...#comment-28881

Kan ik dan, als in Juli (ofzo) de nieuwe iphone uit komt, de kaart gewoon overzetten in de nieuwe iphone of is het abo telefoon gebonden?

Dat abo is namelijk wel heel erg aantrekkelijk omdat je met 3 euro meer nog eens 200 belminuten hebt + 200 sms'jes

Laatst gewijzigd door Dutchskill; 11-04-09 om 12:20.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 11-04-09, 15:04
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

100% dat vodafone beter en sneller internet heeft.
  #203  
Oud 11-04-09, 15:09
Dutchskill Dutchskill is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 111
Standaard

Oké bedankt!

En als ik dus dit abo neem:
Nieuw Vodafone iPhone 3G-abonnement: Vodafone Super SIM > Nieuws > iPhoneclub.nl

Kan ik die dan gewoon overzetten op mijn nieuwe telefoon? (als de nieuwe Iphone uitkomt bijv.)

En zou dat abo dan beter zijn dan Vodafone Blox? (aangezien je voor maar 3 euro meer ook nog is 200 belminuten hebt)
  #204  
Oud 12-04-09, 01:25
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

bij vodafone super sim is je super sim abo gekoppeld aan je imei nummer van je iphone je zou in de winkel moeten informeren of je dit zomaar om kan zetten mocht je een nieuwe iphone aanschaffen. Ik denk trouwens niet dat ze daar heel moeilijk over zullen doen.
  #205  
Oud 13-04-09, 23:48
Dutchskill Dutchskill is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 111
Standaard

Zijn er meer mensen die gebruik maken van dit abonnement ?
  #206  
Oud 14-04-09, 17:13
Niessie's schermafbeelding
Niessie Niessie is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: H-I-Ambacht
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar Niessie
Standaard

Ik ga hier even mee lezen. Zit ook aan een Super Sim Only abbo van Vodafone te denken!
  #207  
Oud 15-04-09, 19:59
Dutchskill Dutchskill is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niessie Bekijk bericht
Ik ga hier even mee lezen. Zit ook aan een Super Sim Only abbo van Vodafone te denken!
Dat maakt dus 2!

Maar ik heb er nog weinig tot helemaal niks voer gehoord.. terwijl het (lijkt me) een heel goed abbo is.. omdat je voor 3 euro meer dan Vodafone Blox ook nog is 200 belminuten hebt of sms'jes...Zit er ergens een adders onder het gras ofzo..?
  #208  
Oud 15-04-09, 22:27
him him is offline
• iOS 7.1.1
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rijnsburg
Berichten: 175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutchskill Bekijk bericht
Dat maakt dus 2!

Maar ik heb er nog weinig tot helemaal niks voer gehoord.. terwijl het (lijkt me) een heel goed abbo is.. omdat je voor 3 euro meer dan Vodafone Blox ook nog is 200 belminuten hebt of sms'jes...Zit er ergens een adders onder het gras ofzo..?
Je mag het abonnement alleen gebruiken op de iPhone waarop je het afgesloten hebt.
Je mag dus niet de sim in een andere telefoon doen.
Als je dit wel doet kan het abonnement omgezet worden naar een normaal en ga je dus meer betalen.

Weet niet of ze het echt kunnen zien en hoe strikt ze hier mee omgaan.
Ook niet wat ze doen als je iPhone stuk gaat en je een andere telefoon wilt gebruiken.
  #209  
Oud 16-04-09, 14:21
Niessie's schermafbeelding
Niessie Niessie is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: H-I-Ambacht
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar Niessie
Standaard

Dat kan inderdaad toch lastig worden, aangezien je minimaal 2 jaar aan het abonnement vast zit. Mocht er een nieuwe iPhone uitkomen die aanzienlijk verbeterd is, heb ik dus toch een probleem. Misschien toch eens goed rondkijken.

Liefs!
Denise
  #210  
Oud 16-04-09, 14:32
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

bij het super sim abo word je imei nummer gekoppeld aan het abo. Maar volgens mij is het geen probleem om , als je een nieuwe iphone koopt, dan die te koppelen aan dat abo.

Ik zou vodafone even bellen als je het zeker wil weten.
  #211  
Oud 16-04-09, 14:36
Niessie's schermafbeelding
Niessie Niessie is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: H-I-Ambacht
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar Niessie
Standaard

Ga binnenkort denk ik inderdaad maar weer eens langs een Vodafone shop, of weer proberen te bellen. De meeste medewerkers bij Vodafone hebben alleen niet zoveel verstand van het Super Sim abonnement. Je kan het abonnement ook enkel bij een winkel of via Internet aanschaffen.
  #212  
Oud 16-04-09, 16:19
Dutchskill Dutchskill is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 111
Standaard

Internet kan toch niet? Alleen Vodafone store is mij verteld..

Maar ik kan verder ook geen review of iets in die richting vinden over dit abonnement.. nogal raar vind ik!
  #213  
Oud 16-04-09, 17:41
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

super sim kan alleen maar in de shops.
iphone meenemen en met een geweldig abo van 13,50 weer naar buiten.
  #214  
Oud 16-04-09, 17:41
Dutchskill Dutchskill is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leonk Bekijk bericht
super sim kan alleen maar in de shops.
iphone meenemen en met een geweldig abo van 13,50 weer naar buiten.
Maak jij gebruik van het abo ?

Het abo klinkt echt te goed om waar te zijn...
  #215  
Oud 16-04-09, 19:22
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

Ik maak er geen gebruik van maar zou het wel willen.
Waarom zou er iets mis zijn met dit abo?
9,50 internet
4,00 voor de belminuten
Het is wel een simonly abo die zijn altijd voordelig omdat je zelf je telefoon moet regelen.
  #216  
Oud 29-04-09, 19:15
rubbyphone rubbyphone is offline
• iOS 12.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Londen, United Kingdom
Berichten: 24
Standaard

Ik heb het Vodafone Super Sim abonnement. Het internet is goed snel hoor, je moet natuurlijk niet vergeten 3G aan te zetten anders zit je op het GSM netwerk en dan blijft het traag. Ik heb nu deze maand (vanaf 15 april ging m'n abo in) al 123MB gedownload en 5,4MB geupload. En ik heb nog geen sms gehad dat ik te veel heb.
Ik ga er niet zuinig mee om, ik zit soms tijden op internet en kijk youtube filmpjes (zijn bij 3g internet verkleint zodat het minder data kost). En internet radio wil ook goed (gebruik tunin.fm dan lage kwaliteit (merk geen verschil tussen goed of slecht allebei goed)) En dat kun je ook gewoon rustig een tijd luisteren.

Ik heb tot nu toe geen minpunten gehad!
Ik heb alleen nog een vraag of het bij iemand al gelukt is om op Vodafone live te komen met de iphone (via live.vodafone.com). Eerst kwam ik op een 403 fout pagina maar nu op een naamloze pagina (hij linkt door naar http://m.vodafone.nl/M13BDB280C7FA4/...66221713340000)

Groet Ruben

Laatst gewijzigd door rubbyphone; 29-04-09 om 19:18. Reden: Kleine fout
  #217  
Oud 29-04-09, 19:25
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Mijn BloX loopt door tot 9 april, dan moet ik weer nieuwe aanschaffen. Heb 1.5GB gebruikt tot nu toe en geen melding gehad, we gaan dus vrolijk door!

Internet gebruik ik redelijk veel > Download best vaak apps in de App Store en Cydia > Mail word gebruikt > 3G staat constant aan > YouTube word gebruikt.

Al met al: maak er goed gebruik van.

Heb btw geen idee wat het limiet is, staat nergens duidelijk.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #218  
Oud 01-05-09, 02:07
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rubbyphone Bekijk bericht
I
Ik heb alleen nog een vraag of het bij iemand al gelukt is om op Vodafone live te komen met de iphone (via live.vodafone.com). Eerst kwam ik op een 403 fout pagina maar nu op een naamloze pagina (hij linkt door naar Vodafone)

Groet Ruben
Dat vroeg ik mezelf ook al af. Ik maak gebruik van een duo-sim, puur vanwege het feit dat ik turn-by-turn navigatie wil en dat biedt mijn iphone nog niet aan, pas met 3.0. En flitspalen loopt nog prima via mijn N95 8GB+tomtom. Toch handig als ik in een vreemde auto rij aangezien mijn eigen auto over navi beschikt. Dus dat is tot heden mijn oplossing om op vodafone Live! te komen. Via mijn N95... dus

Mijn enigste issues die ik tot heden met mijn iphone heb gehad is dat mijn APN instellingen soms opnieuw moeten worden ingesteld. live.vodafone.com, vodafone, vodafone.
Iemand hier een fix voor?

Vodafone Mobiel Internet heeft wel een limiet, namelijk het 10x meer dan een gem. gebruiker limiet. Echter... vodafone zal eerst een waarschuwing geven, voordat ze tot actie overgaan. En Vodafone zal echt niet hun 'iphone' klanten wegjagen.

Dat I-Vodafone abonnement heeft trouwens dezelfde Fair Use Policy als Vodafone Zorgeloos Internet... Vodafone wil niet dat wij onze 'torrents, warez en music' binnen gaan slepen over hun netwerk omdat het dan zwaar overbelast zal gaan worden... En daarnaast vind ik glasvezel toch een stuk fijner downen dan 3G of HSDPA

Laatst gewijzigd door blackoutzz; 01-05-09 om 02:10.
  #219  
Oud 01-05-09, 14:14
Dutchskill Dutchskill is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
Mijn BloX loopt door tot 9 april, dan moet ik weer nieuwe aanschaffen. Heb 1.5GB gebruikt tot nu toe en geen melding gehad, we gaan dus vrolijk door!

Internet gebruik ik redelijk veel > Download best vaak apps in de App Store en Cydia > Mail word gebruikt > 3G staat constant aan > YouTube word gebruikt.

Al met al: maak er goed gebruik van.

Heb btw geen idee wat het limiet is, staat nergens duidelijk.
Volgens een medewerker van Vodafone store was het ook onbeperkt internet.. Is dat ook echt zo?
  #220  
Oud 01-05-09, 14:38
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Ja en nee, gebruik je het voor mobiel internet, dan is het ja. Want de pagina's die je zo bekijkt kun je niet mee over de fair use policy heen. De huidige limiet weet ik niet precies. Ik werk nu bij een ander bedrijf, maar ken weinig gevallen dat Vodafone je gebruik in twijfel stelt.

Voorbeeld: er was een gebruiker die met de internet blocks per maand ruim 10gb binnen sleepte. Dan ben je illegaal bezig, geen mobiel kan dat enkel door surfen. Echter deze klant hing zijn mobiel alleen aan zijn laptop en was met download versnellers gaan rommelen.

Ik hang mijn nokia ook aan mijn laptop, maar mijn downloaden doe ik thuis gewoon met de vaste verbinding.

Dus, het is onbeperkt als je een beetje aan de beleidsregels houdt. T-mobile heeft overigens dezelfde regels, alleen haal ik de snelheid van Vodafone niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone blox minifreakje Vodafone 1 27-02-11 07:44
Vodafone zorgeloos internet blox probleem Cynt76 Vodafone 4 18-09-10 00:00
Vodafone blox,zorgeloos internet cesaf Vodafone 4 01-01-10 14:03
vodafone blox traag nobody79 Vodafone 14 01-05-08 01:31
EDGE Probleem Vodafone BloX Onbeperkt Internet hma Archief 9 23-04-08 19:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:36.