Vodafone BloX Internet discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu snap ik het niet meer... Wat is nu beter om te nemen voor internetten? VOadafone of gewoon T-mobile Volgens een verkoper was het Vodafone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nu snap ik het niet meer...
Wat is nu beter om te nemen voor internetten? VOadafone of gewoon T-mobile Volgens een verkoper was het Vodafone en volgens wat leden hier ook.. maar volgens wat andere leden is T-mobile weer beter Dus ik snap het niet meer Ik wil internet niet gebruiken om te downloaden (af en toe heel misschien) maar alleen voor Youtube, Safari & Mail. En als ik dit abo zou nemen: http://www.iphoneclub.nl/8305/nieuw-...#comment-28881 Kan ik dan, als in Juli (ofzo) de nieuwe iphone uit komt, de kaart gewoon overzetten in de nieuwe iphone of is het abo telefoon gebonden? Dat abo is namelijk wel heel erg aantrekkelijk omdat je met 3 euro meer nog eens 200 belminuten hebt + 200 sms'jes Laatst gewijzigd door Dutchskill; 11-04-09 om 12:20. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
100% dat vodafone beter en sneller internet heeft.
|
|
|||
|
|||
Oké bedankt!
En als ik dus dit abo neem: Nieuw Vodafone iPhone 3G-abonnement: Vodafone Super SIM > Nieuws > iPhoneclub.nl Kan ik die dan gewoon overzetten op mijn nieuwe telefoon? (als de nieuwe Iphone uitkomt bijv.) En zou dat abo dan beter zijn dan Vodafone Blox? (aangezien je voor maar 3 euro meer ook nog is 200 belminuten hebt) |
|
|||
|
|||
bij vodafone super sim is je super sim abo gekoppeld aan je imei nummer van je iphone je zou in de winkel moeten informeren of je dit zomaar om kan zetten mocht je een nieuwe iphone aanschaffen. Ik denk trouwens niet dat ze daar heel moeilijk over zullen doen.
|
|
|||
|
|||
Zijn er meer mensen die gebruik maken van dit abonnement ?
|
|
||||
|
||||
Ik ga hier even mee lezen. Zit ook aan een Super Sim Only abbo van Vodafone te denken!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik heb er nog weinig tot helemaal niks voer gehoord.. terwijl het (lijkt me) een heel goed abbo is.. omdat je voor 3 euro meer dan Vodafone Blox ook nog is 200 belminuten hebt of sms'jes...Zit er ergens een adders onder het gras ofzo..? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je mag dus niet de sim in een andere telefoon doen. Als je dit wel doet kan het abonnement omgezet worden naar een normaal en ga je dus meer betalen. Weet niet of ze het echt kunnen zien en hoe strikt ze hier mee omgaan. Ook niet wat ze doen als je iPhone stuk gaat en je een andere telefoon wilt gebruiken. |
|
||||
|
||||
Dat kan inderdaad toch lastig worden, aangezien je minimaal 2 jaar aan het abonnement vast zit. Mocht er een nieuwe iPhone uitkomen die aanzienlijk verbeterd is, heb ik dus toch een probleem. Misschien toch eens goed rondkijken.
Liefs! Denise |
|
|||
|
|||
bij het super sim abo word je imei nummer gekoppeld aan het abo. Maar volgens mij is het geen probleem om , als je een nieuwe iphone koopt, dan die te koppelen aan dat abo.
Ik zou vodafone even bellen als je het zeker wil weten. |
|
||||
|
||||
Ga binnenkort denk ik inderdaad maar weer eens langs een Vodafone shop, of weer proberen te bellen. De meeste medewerkers bij Vodafone hebben alleen niet zoveel verstand van het Super Sim abonnement. Je kan het abonnement ook enkel bij een winkel of via Internet aanschaffen.
|
|
|||
|
|||
Internet kan toch niet? Alleen Vodafone store is mij verteld..
Maar ik kan verder ook geen review of iets in die richting vinden over dit abonnement.. nogal raar vind ik! |
|
|||
|
|||
super sim kan alleen maar in de shops.
iphone meenemen en met een geweldig abo van 13,50 weer naar buiten. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik maak er geen gebruik van maar zou het wel willen.
Waarom zou er iets mis zijn met dit abo? 9,50 internet 4,00 voor de belminuten Het is wel een simonly abo die zijn altijd voordelig omdat je zelf je telefoon moet regelen. |
|
|||
|
|||
Ik heb het Vodafone Super Sim abonnement. Het internet is goed snel hoor, je moet natuurlijk niet vergeten 3G aan te zetten anders zit je op het GSM netwerk en dan blijft het traag. Ik heb nu deze maand (vanaf 15 april ging m'n abo in) al 123MB gedownload en 5,4MB geupload. En ik heb nog geen sms gehad dat ik te veel heb.
Ik ga er niet zuinig mee om, ik zit soms tijden op internet en kijk youtube filmpjes (zijn bij 3g internet verkleint zodat het minder data kost). En internet radio wil ook goed (gebruik tunin.fm dan lage kwaliteit (merk geen verschil tussen goed of slecht allebei goed)) En dat kun je ook gewoon rustig een tijd luisteren. Ik heb tot nu toe geen minpunten gehad! Ik heb alleen nog een vraag of het bij iemand al gelukt is om op Vodafone live te komen met de iphone (via live.vodafone.com). Eerst kwam ik op een 403 fout pagina maar nu op een naamloze pagina (hij linkt door naar http://m.vodafone.nl/M13BDB280C7FA4/...66221713340000) Groet Ruben Laatst gewijzigd door rubbyphone; 29-04-09 om 19:18. Reden: Kleine fout |
|
||||
|
||||
Mijn BloX loopt door tot 9 april, dan moet ik weer nieuwe aanschaffen. Heb 1.5GB gebruikt tot nu toe en geen melding gehad, we gaan dus vrolijk door!
Internet gebruik ik redelijk veel > Download best vaak apps in de App Store en Cydia > Mail word gebruikt > 3G staat constant aan > YouTube word gebruikt. Al met al: maak er goed gebruik van. Heb btw geen idee wat het limiet is, staat nergens duidelijk.
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn enigste issues die ik tot heden met mijn iphone heb gehad is dat mijn APN instellingen soms opnieuw moeten worden ingesteld. live.vodafone.com, vodafone, vodafone. Iemand hier een fix voor? Vodafone Mobiel Internet heeft wel een limiet, namelijk het 10x meer dan een gem. gebruiker limiet. Echter... vodafone zal eerst een waarschuwing geven, voordat ze tot actie overgaan. En Vodafone zal echt niet hun 'iphone' klanten wegjagen. Dat I-Vodafone abonnement heeft trouwens dezelfde Fair Use Policy als Vodafone Zorgeloos Internet... Vodafone wil niet dat wij onze 'torrents, warez en music' binnen gaan slepen over hun netwerk omdat het dan zwaar overbelast zal gaan worden... En daarnaast vind ik glasvezel toch een stuk fijner downen dan 3G of HSDPA Laatst gewijzigd door blackoutzz; 01-05-09 om 02:10. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja en nee, gebruik je het voor mobiel internet, dan is het ja. Want de pagina's die je zo bekijkt kun je niet mee over de fair use policy heen. De huidige limiet weet ik niet precies. Ik werk nu bij een ander bedrijf, maar ken weinig gevallen dat Vodafone je gebruik in twijfel stelt.
Voorbeeld: er was een gebruiker die met de internet blocks per maand ruim 10gb binnen sleepte. Dan ben je illegaal bezig, geen mobiel kan dat enkel door surfen. Echter deze klant hing zijn mobiel alleen aan zijn laptop en was met download versnellers gaan rommelen. Ik hang mijn nokia ook aan mijn laptop, maar mijn downloaden doe ik thuis gewoon met de vaste verbinding. Dus, het is onbeperkt als je een beetje aan de beleidsregels houdt. T-mobile heeft overigens dezelfde regels, alleen haal ik de snelheid van Vodafone niet. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone blox | minifreakje | Vodafone | 1 | 27-02-11 07:44 |
Vodafone zorgeloos internet blox probleem | Cynt76 | Vodafone | 4 | 18-09-10 00:00 |
Vodafone blox,zorgeloos internet | cesaf | Vodafone | 4 | 01-01-10 14:03 |
vodafone blox traag | nobody79 | Vodafone | 14 | 01-05-08 01:31 |
EDGE Probleem Vodafone BloX Onbeperkt Internet | hma | Archief | 9 | 23-04-08 19:01 |
|
|