Micro-sim Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Emper Begrijp ik goed dat Vodafone geen duo micro-sim uitgeeft? ik heb een microsim in mijn iphone en wil er een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Deze blox kun je toch alleen kiezen mits je een abb vanaf 40 euro hebt?
[B]iPhone 6+ 128 goud, iPad 3 64 wit Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-03-11 om 12:01. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Op alle WEB abonnementen kan een extra blox voor internet. De ene kost €10,- voor 275 minuten en hoger en lager kost de blox €15,-
Vodafone heeft 2 soorten abonnementen: gsm en/of data of data only. Waarom Vodafone geen duo microsimkaarten support is simpelweg feit dat de iPad geen telefoon is en alle andere gadgets die je dan als 2nd telefoon nodig hebt zoals een galaxy tab, gaan normale simkaarten in. Ik wil de iPad niet eens gebruiken icm m'n telefoon want je kan dan geen gesprekken ontvangen en een data abonnement kost je gem 15 euro in de maand, kun je afzonderlijk van elkaar gebruiken. Dus bellen en gelijk ff op je iPad je mail checken is dan mogelijk, terwijl dat anders niet kan. Voor de overige vraag als je toch perse twee duo microsims wilt, zul je moeten gaan knippen. Maja voor de huidige abonnees kies je praktisch gewoon voor dat data abonnement+ je belbundel. En voor de FUPs mja voor 15 euro krijg je een hoop gebruikersgemak en je bent altijd bereikbaar, iets wat voor mij echt een pre is. |
|
||||
|
||||
@blackoutzz dank voor je heldere uitleg ..
wist niet beter dan dat het alleen bij de duurdere ab. vormen kon. |
|
|||
|
|||
Dag mensen,
Ik ben nogal een leek en misschien is deze vraag al gesteld, maar ik stel hem toch maar. Ik heb vandaag een Iphone gekocht, via dit forum. Ik heb een lopend abonnement bij Vodafone. Nu las ik in dit gedeelte van het forum dat je een microsim bij de Vodafone-winkel kunt halen. Kan dit met alle abo's van Vodafone? Zijn hier kosten aan verbonden? Is dit uberhaupt wel mogelijk als ik de Iphone niet via Vodafone heb gekocht? Alvast bedankt! Mvg, Vloem |
|
|||
|
|||
Je kan een microsimkaart halen, alleen zal je oude niet werken. Meestal is de eerste sim swap gratis, hierna worden wel kosten in rekening gebracht. Vraag ook of de winkel gelijk de kaart activeert. Als je nummers nog op de oude sim hebt staan ga even langs www.360.nl en maak een account aan. In de app store kan je met people synch je nummers terug synchroniseren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het lukt me echter niet mijn nummers te uploaden, omdat mijn telefoon niet in de mogelijke telefoons staat. Is er misschien nog een andere site waar ik dit wel kan doen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Is er niemand in je omgeving die een toestel heeft dat het ondersteunt? Praktisch elk toestel met internet zou moeten werken via de website. Als je op je telefoon op internet kan, zou je ook nl handmatig naar die website moeten kunnen. Alleen omdat ik niet zie welk toestel het over gaat kan ik niet zeggen of die optie werkt. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone prepaid micro-sim 1GB | pdw75 | Vodafone | 23 | 06-12-11 17:23 |
Sim kaart naar Micro sim | Scooter | Orange | 10 | 11-11-10 17:46 |
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? | s.keesen | Odido (T-Mobile) | 10 | 01-08-10 02:12 |
Micro Sim ligt al in winkels Vodafone.... | BT73 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 12-07-10 17:14 |
Van sim naar Micro-sim | hilversum1981 | iPhone algemeen | 8 | 01-07-10 12:14 |
|
|