//

Micro-sim Vodafone

Micro-sim Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren in Zeist een abonnement afgesloten voor mijn nieuwe simlockvrije iphone 4. Microsim hadden ze net binnen, dus ik hoefde gelukkig niet te wachten...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 31-07-10, 21:21
Runningyvon Runningyvon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Gisteren in Zeist een abonnement afgesloten voor mijn nieuwe simlockvrije iphone 4. Microsim hadden ze net binnen, dus ik hoefde gelukkig niet te wachten
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 31-07-10, 23:36
dizzybas dizzybas is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 30
Standaard

Vandaag gewoon gehaald (kosteloos) bij de Vodafone shop in Leidschendam. Ze hadden een hele stapel. Geen moeilijke vragen, gelijk meegekregen.
  #103  
Oud 31-07-10, 23:53
Persmoment Persmoment is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 38
Standaard

Moet ik eerst een abonnement (Sim Only) afsluiten en dan pas langs de winkel om het kaartje om te ruilen voor een microsim? Of is het andersom...
  #104  
Oud 31-07-10, 23:57
dizzybas dizzybas is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Persmoment Bekijk bericht
Moet ik eerst een abonnement (Sim Only) afsluiten en dan pas langs de winkel om het kaartje om te ruilen voor een microsim? Of is het andersom...
Ik denk dat je gewoon in de shop beide tegelijk kunt doen. Abbo afsluiten en gelijk microsim meenemen.
  #105  
Oud 01-08-10, 01:20
darkmanx darkmanx is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dizzybas Bekijk bericht
Vandaag gewoon gehaald (kosteloos) bij de Vodafone shop in Leidschendam. Ze hadden een hele stapel. Geen moeilijke vragen, gelijk meegekregen.

Ligt vlak bij mij in de buurt. Ik heb nu mijn sim geknipt, maar heb natuurlijk liever een microsimkaart. Zijn er verder nog voordelen aan verbonden als je ee microsim hebt ?

Maakt het voor je abbonement iets uit ? Ik heb een vodafone basis voor twee jaar een aantal maanden geleden afgesloten vandaar
  #106  
Oud 01-08-10, 03:51
gn!uz gn!uz is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 46
Standaard

Welke gegevens hebben ze nodig om je microsim te activeren? Ik heb nl. een zakelijk abbo via mijn werkgever en dan kun je vrij weinig volgens mij...
  #107  
Oud 01-08-10, 07:27
mailman001 mailman001 is offline
• iOS 5.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zeist
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runningyvon Bekijk bericht
Gisteren in Zeist een abonnement afgesloten voor mijn nieuwe simlockvrije iphone 4. Microsim hadden ze net binnen, dus ik hoefde gelukkig niet te wachten

Das mooi wou maandag even bellen, maar ga maar meteen een halen
  #108  
Oud 01-08-10, 07:48
rollotomassi rollotomassi is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door punt83 Bekijk bericht
Ook vandaag een vodafone micro-sim opgepikt bij de winkel. Was ook in principe voor de iPad, maar werkt perfect! En kosteloos!
Eergisteren gebeld met de Vodafone Spuistraat in Den Haag en daar zijn ze leverbaar.
De reseller die in het centrum van den Haag zit kan microsims leveren van VF,hij had nog 100 stuks.
Kan het nu zo zijn dat als een Vodafone winkel de microsim niet heeft en je levert wel een VF-MicroSIM aan (deze kon de reseller leveren origineel van VF) kan diezelfde VF-winkel het dan wel activeren met jouw nummer ?

Als je een SIMkaart nu zelf zou knippen moet je dan alsnog terug naar de Vodafone winkel om wat te activeren?
Mijn SIMkaart is 2,5 jaar oud en ik heb internet-blox bij mijn abo.
__________________
Doe niet iets wat ik ook niet zou doen

Laatst gewijzigd door rollotomassi; 01-08-10 om 09:09.
  #109  
Oud 01-08-10, 09:53
Cynt76 Cynt76 is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rollotomassi Bekijk bericht
Eergisteren gebeld met de Vodafone Spuistraat in Den Haag en daar zijn ze leverbaar.
De reseller die in het centrum van den Haag zit kan microsims leveren van VF,hij had nog 100 stuks.
Kan het nu zo zijn dat als een Vodafone winkel de microsim niet heeft en je levert wel een VF-MicroSIM aan (deze kon de reseller leveren origineel van VF) kan diezelfde VF-winkel het dan wel activeren met jouw nummer ?

Als je een SIMkaart nu zelf zou knippen moet je dan alsnog terug naar de Vodafone winkel om wat te activeren?
Mijn SIMkaart is 2,5 jaar oud en ik heb internet-blox bij mijn abo.

Ja hoor, dat wordt bij ons zelfs aangeraden. De VF winkel heeft ze nog niet en die zeggen: "ga maar even naar de MacMe (=reseller) en haal daar maar ff een MicroSim, kom dan terug en dan activeren wij hem voor je".

Dus geen probleem...

Als je je oude sim bijknipt, hoef je hem niet te activeren, dat is ie al......
En ook aan je oude sim kun je elk abonnement hangen dat je wilt. Ik heb al jaren dezelfde sim en ben nu al aan mijn derde abonnement, dus dat kan wel.

Laatst gewijzigd door Cynt76; 01-08-10 om 10:00.
  #110  
Oud 01-08-10, 13:05
maddutchy maddutchy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 107
Standaard

dus ik kan gewoon naar zeist of utrecht gaan? en m,n huidige sim kostenloos omruilen tegen een micro sim of wordt het dan een duo met een gewone sim en een micro sim?
  #111  
Oud 01-08-10, 13:06
webgangster webgangster is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Maarssen
Berichten: 43
Stuur een bericht via MSN naar webgangster
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddutchy Bekijk bericht
dus ik kan gewoon naar zeist of utrecht gaan? en m,n huidige sim kostenloos omruilen tegen een micro sim of wordt het dan een duo met een gewone sim en een micro sim?
ik denk zelf dat het geen duo sim is omdat ik daar vanuit ga heb ik pas geleden een duo sim pack gekocht en deze geknipt. Heb nu een duo sim met 1 micro sim en 1 normale Nadeel is wel dat als je 1 verknipt je niks meer hebt aan het duo pack
  #112  
Oud 01-08-10, 18:17
Persmoment Persmoment is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dizzybas Bekijk bericht
Ik denk dat je gewoon in de shop beide tegelijk kunt doen. Abbo afsluiten en gelijk microsim meenemen.
Ik kan het Sim Only abonnement alleen via internet afsluiten (ANWB-kortingsactie via internet), vandaar eigenlijk... Zijn jullie bekend met deze actie?

Weet niet wat eerder afgesloten moet worden. Dank vast!
  #113  
Oud 01-08-10, 18:20
Cynt76 Cynt76 is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Persmoment Bekijk bericht
Ik kan het Sim Only abonnement alleen via internet afsluiten (ANWB-kortingsactie via internet), vandaar eigenlijk... Zijn jullie bekend met deze actie?

Weet niet wat eerder afgesloten moet worden. Dank vast!
Je kunt met de sim die je bij je abonnement krijgt naar de VF winkel. Daar activeren ze een microsim voor je en deactiveren ze je oude sim.
  #114  
Oud 01-08-10, 19:08
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Bestaat die ANWB actie dan nog? Heb je een linkje??
  #115  
Oud 01-08-10, 19:13
runner70 runner70 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 104
Standaard

Hoe is het afgelopen met die mensen die een abon. via tv gids hebben afgesloten? eur 11.95 voor 400 min/sms?
  #116  
Oud 01-08-10, 19:40
ym1983 ym1983 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dejive Bekijk bericht
Bestaat die ANWB actie dan nog? Heb je een linkje??
Linkje: https://directsales.vodafone.nl/anwb/orderform/582
Ik heb afgelopen week via de koerier mijn contract ontvangen (de week ervoor besteld met nummerbehoud), ik moet alleen nog even de reguliere sim omlaten wisselen voor een microsim.
__________________
Postcount = +1
  #117  
Oud 02-08-10, 18:43
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Oooh en ik belde vanmiddag de klantenservice van Vodafone en de dame aan de lijn (die overigens heel vriendelijk was) vertelde dat de Vodafone shops nog een micro-sims hadden ontvangen en dat ik hem bij de Mediamarkt kon kopen en dat ze hem daar ook zouden activeren....
Nou ik ga donderdagavond wel even langs de Vodafone shop in Amstelveen. Bovendien wacht ik nog op mijn Iphone 4 en het duurt denkt ik nog een week of 3 voordat ik die heb dus alle tijd. Bovendien als het me lukt om mijn sim te verknippen kost het me niks, dus misschien dat eerst proberen....
Wat kost een micro-sim?
  #118  
Oud 02-08-10, 19:17
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Heb via de tvgids een vodafone actie gedaan..11,95 voor 400 minuten/sms/web per maand..superaanbieding.
Maar ik krijg dus morgen een gewone sim, heb hier de plaatselijke Vodafone winkel gebeld en ze zeiden me dat ik met die gewone simkaart naar de Vodafone winkel kon gaan en het daar laten omzetten in een micro-sim kaart
  #119  
Oud 03-08-10, 10:04
mailman001 mailman001 is offline
• iOS 5.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zeist
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dejive Bekijk bericht
Bestaat die ANWB actie dan nog? Heb je een linkje??

Hier is de link:

https://directsales.vodafone.nl/anwb#category6


Prima service, na het invullen werd ik netjes gebeld om een afspraak te maken wanneer ze langs konden komen om de simkaart te leveren. Nu alleen nog wachten op mijn iphone 4 zoals zovelen
  #120  
Oud 06-08-10, 13:54
Maxman Maxman is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 197
Standaard

Je loopt winkel binnen zegt ik wil een micro sim. Je geeft je telefoonnummer. Ze stoppen micro sim in je telefoon en hoppa het werkt.

Top service van vodafone
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone prepaid micro-sim 1GB pdw75 Vodafone 23 06-12-11 16:23
Sim kaart naar Micro sim Scooter Orange 10 11-11-10 16:46
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? s.keesen Odido (T-Mobile) 10 01-08-10 01:12
Micro Sim ligt al in winkels Vodafone.... BT73 iPhone accessoires en onderdelen 0 12-07-10 16:14
Van sim naar Micro-sim hilversum1981 iPhone algemeen 8 01-07-10 11:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:44.