KPN iPhone 5 Pre order discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Chicco68 9 maanden? En waarom staat er dan in de mail uitdrukkelijk 9 maanden voor 25 Euro all-in ? Makkelijk l****n ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#41
|
|||
|
|||
4 maanden bij 1 jaar, 9 maanden bij 2 jaar.... Maar ik bel nog een keer. ***** bedrijf.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#42
|
|||
|
|||
Het heeft geen nut om te bellen, er staat nog niks officieel in het systeem van de klantenservice.
|
#43
|
|||
|
|||
Nog een keer gebeld. Het bedrag geld voor de actie periode. Dus bij 1 jaar, 4 maanden 15 euro en bij 2 jaar 9 maanden 15 euro. Wist hij 100% zeker. Wat een $$$$ actie dan. Slecht bedrijf, zal er nooit iets bestellen als het zo moet.
|
#44
|
|||
|
|||
Wat is dan het voordeel van leasen vraag ik me af? Je betaalt evenveel of meer dan toestel los kopen. Slaat toch nergens op :S
|
#45
|
|||
|
|||
Ze kunnen niks 100% zeker zeggen aangezien er niks in het systeem staat van hen, daarom is nog niemand gebeld en word je pas maandag gebeld als je besteld hebt. Ik laat de bestelling gewoon niet door gaan als het is zoals wij vrezen. We zijn toch al te laat om een iphone deze vrijdag te scoren.
|
#46
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij de rest staat er precies bij hoe lang, maar dus niet bij de lease..... Hierbij nogmaals mijn screenshot waarop eea zichtbaar is: ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2012 om 15:21 ---------- Klopt Dennis, mijn fout . Staat inderdaad ook in de mail vermeld welke ik heb gekregen. Actie 9 mnd is voor 2 jr.
__________________
iPhone 4S 16GB / iPad 2 16GB / iMac 27" / Apple TV 2e
|
#47
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#48
|
|||
|
|||
Heb het zelfde staan, en voor mij is het duidelijk 2 jaar 15€ lease bedrag en dat heb ik ook besteld incl de 9 mnd korting.
Verder ga ik morgen met een jurist op de zaak praten over de aanbieding. |
#49
|
|||
|
|||
Ik heb het allemaal gevolgd en ook gebeld naar KPN vandaag. Heb me zo lang door laten verbinden totdat ik iemand sprak die me durfde te vertellen voor hoeveel maanden de lease 15 euro is, want niemand wist het. Uiteindelijk na 4 personen gesproken te hebben een dame gesproken die me vertelde dat de lease inderdaad voor de actieperiode van 4 of 9 maanden was.
Ik ben het met iedereen op dit forum eens dat uit de aanbieding op de site blijkt dat de lease 15 euro is voor de hele periode. Ik heb echter geen zin om zometeen een juridisch geneuzel te gaan krijgen met KPN en heb daarom besloten niet te bestellen. Een tweede reden om niet te bestellen is omdat ik het niet professioneel vind dat de klantenservice ons niet goed kan informeren. Als een deal te mooi is om waar te zijn, dan is het ook te mooi om waar te zijn.. |
#50
|
|||
|
|||
Wat een onduidelijkheid allemaal. Daar zouden ze echt wettelijk iets aan moeten doen. Dat de providers altijd een gemiddeld maandbedrag over de volledige looptijd moeten vermelden voor hetgeen wat je aangevinkt hebt. T-Mobile had ook zoiets waarbij ze voor jou al de keuze maken om visual voicemail te kiezen voor 0 euro, maar na twee maanden betaal je er wel 1,99 voor. Je wordt zo belazerd als je de kleine lettertjes niet leest; dat moet echt anders.
|
#51
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb namelijk net een bericht gekregen van een ICT-jurist welke mij aangeeft in 1e instantie niks te kunnen doen totdat er een reactie komt van KPN. Ik hou jullie in ieder geval ook op de hoogte zou ik iets meer weten! |
#52
|
|||
|
|||
Ik heb besloten om geen gebruik te maken van deze actie, ik vind hem te vaag en dat leasen zit me toch niet helemaal lekker. Dus als ze me maandag bellen ga ik ze vriendelijk bedanken voor het aanbod.
|
#53
|
|||
|
|||
Heb de jurist gesproken en hij bevestigde het dat kpn Ich aan het lease bedrag van 15€ voor de volle contracts termijn moet houden. Enige optie is de consumentenbond inschakelen en dat meerde mensen die het zelfde aanbod hebben ontvangen hun beklacht doen bij de instantie.
|
#54
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#55
|
|||
|
|||
de afgelope 2 dagen ook met een aanbod bezig geweest van kon, ze hadden in de winkel hangen 25 euro de eerste 9 maanden,echter ik heb navraag gedaan nadat ik besteld had en toen stond er een ander contract in het systeem.verzoeken om kpn aan hun contract te houden liepen op niets uit.ze gooien het op een fout van de mendewerker en dat de actie niet voor 1 oktober verkocht mocht worden, echter de verhalen hierboven geven een heel ander beeld, dat de actie al ruim verkocht wordt, maar dat kpn blijkbaar iets verkoopt wat ze niet nakomt, dat riekt naar oplichting. ze komen zometeen een telefoon bij mij afleveren, maar omdat daar niet het goede contract bij zit ga ik die weigeren.Ik wilde eerst nog wel opnieuw proberen bij kpn, maar na mijn ervaring gisteren, moeten ze met een erg goed aanbod komen wil ik nog klant met hun blijven.
ze zijn niet van plan om zich aan afspraken met de klant te houden en verbergen zich achter systemen die niets anders kunnen invoeren, wat natuurlijk onzin is ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2012 om 09:16 ---------- juist de telefoon geweigerd. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2012 om 10:13 ---------- zojuist nog uitgebreid met de klantenservice gebeld.inmiddels een vergoeding voor gemaakte kosten toegewezen gekregen.deze medewerkster beaamde dus dat het goed mogelijk is om ook al heb je een abo toegewezen gekregen, mocht het niet dat zijn wat afgesproken is je toch over kunt gaan naar het afgesproke. De winkel weigerde dat om te doen, terwijl het dus wel kan. nu sprak ik toevallig iemand die wel bereidt was om service te geven.maar gezien ook bovenstaande verhalen daalt kon naar een niveau af dat voor de klanten erg slecht is.ze nemen niet de verantwoording voor hun afspraken, maar verschuilen zich achter systemen.Ik zie voorlopig af om een abonnement te nemen bij kon, omdat zelfs schijnbaar erg voordelige voorinschrijvingen, niet zo voordelig blijken te zijn.nergens wordt erbij verteld dat je door de lease, na afloop van de lease periode nogmaals voor de telefoon moet betalen en het is erg vreemd dat men nu het bedrag niet weet.dit is gewoon willekeur en je klant niet serieus nemen.daarnaast is het vreemd dat je fors betaald voor een telefoon en dan nog achteraf moet betalen om hem te houden.Overigens wil je in deze lease je telefoon goed verzekerd hebben dat zit dat niet in de 37 euro standaard die je betaald voor de lease. voor mij ws voorlopig geen iphone 5 en vooral geen kpn meer |
#56
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben benieuwd wat ze zeggen (lees trouwens een paar keer hier dan men op maandag contact met je op neemt..... Hoe komt men aan deze info?) als ze contact opnemen. Maar als het goed is (volgens hun mail) zou men nogmaals een bevestiging van de bestelling krijgen en daarna zou contact worden opgenomen om een afspraak voor de levering te maken. Citaat:
|
#57
|
|||
|
|||
Dan doe ik met je mee want als meerdere van ons gezamelijk dat ook doen staan we zeker sterker dan alleen.
|
#58
|
|||
|
|||
Wij doen ook mee, heb zelf zonder problemen mijn iPhone 5 via hi besteld en ontvangen, maar mijn vriendin heeft dus ook bij kpn van deze aktie willen profiteren!
Ze heeft contact gehad met de kpn klantenservice, maar dat was kompleet verspilde moeite, even afwachten dus hoe zich dit verder ontwikkeld |
#59
|
|||
|
|||
iphone 5 en kpn
vanmorgen zou mijn iphone 5worden afgeleverd, maar ik heb hem geweigerd, omdat de dag ervoor kpn weigerde om zich aan de afspraken te houden die ik bij de bestelling gemaakt hebt.veel van het zelfde wat boven staat, we kunnen het nog niet in het systeem zetten( verkoop het dan nog niet)
De service op vrijdag is ook pet, kpn erkende zijn fout maar niemand doet maar iets moeite om de fout te herstellen, de klant moet dat doen.ik heb alle papieren bewaard van de aanbieding, maar ben intussen achter andere zaken die naar mijn idee ook verborgen worden gehouden. 1) als je hi en kpn met elkaar vergelijkt lijkt door de tarieven dat je bij kpn goedkoper uit bent, echter reken het uit over 2 jaar, dan is het bijna hetzelfde. 2) toestel leasee telefoon kost rond de 649 euro, je betaald voor het abo in 2 jaar minimaal 1080 euro.aan het eind van de 2 jaar kun je het toestel kopen.volgens mij heb je met 1080 het al wel betaald en het is vreemd dat ze nog geen bedrag willen aangeven? 3) ik had de aanbieding 25 euro all in: er stonden geen kleine letters bij, maar ga er maar vanuit dat het niet all in is, internet met een limiet en onbeperkt bellen naar kpn nrs.Dat schrijven ze er per ongeluk niet bij. al met al lijkt de lease constructie leuk, maar uiteindelijk krijg je als klant geen korting meer, maar betaal je het volle pond. erg vreemd allemaal omdat bij het basis lease contract alleen de normale garantie zaken van het toestel zitten( die kreeg je toch al vergoed) alles wat daarbuiten valt moet je bijverzekeren. en dit alles ( weet uit eigen ervaring) wordt niet verteld bij het afsluiten van het contract.je krijgt niet eens voorwaarden mee. |
#60
|
|||
|
|||
kreeg vandag weer een mail van de kpn als antwoord op mijn klacht. ze hadden er nog geen oplossing voor.
lijkt me dat ze die wel hebben, maar het zo lang willen laten lopen dat de klacht verdwijnt, echter mijn ervaring staat niet op zich, als je googled gaat het om honderden mensen die niet krijgen wat er met hun is afgesproken en maar half worden voorgelicht.zo houdt je je klanten wel |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 pre-order + verzekering | Badger03 | iPhone algemeen | 7 | 18-09-12 21:07 |
Pre Order iPhone 4s | iAmm | Odido (T-Mobile) | 14 | 22-10-11 15:08 |
iPhone 4 pre-order in UK | laurensd | Koopinformatie Rest Europa | 4012 | 05-12-10 22:27 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
|
|