KPN iPhone 5 Pre order discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) ze zijn aan het rekken lekkere gasten daar.... maar vol houden zou ik ook doen. ben benieuwdt of ze me morgen bellen en dan ga ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#61
|
|||
|
|||
ze zijn aan het rekken lekkere gasten daar.... maar vol houden zou ik ook doen.
ben benieuwdt of ze me morgen bellen en dan ga ik proberen ze onder druk te zetten kijken of ze breken lol |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#62
|
|||
|
|||
hudeck ik wens je succes, maar gezien de aantal klachten die ik over kpn mobiel lees op internet heb ik weinig hoop, het lijken geen incidenten maar beleid.Ik zoek mijn iphone wel via de weg waar ik mijn 4 heb verkregen, zakelijk, ik betaal wat voor de telefoon bij, maar dan krijg ik wel een eerlijk contract
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 september 2012 om 20:55 ---------- zojuist kreeg ik een antwoord op mijn vraag aan kon, waarom ze de aanbieding gedaan in de winkel niet nakomen.Ik weet niet wat voor mensen er werken, maar ze snappen niet dat ook in de winkel gedane toezeggingen gelden, dat ze niet zomaar kunnen zeggen het geldt niet.Reactie (Milan Haulussy) Geachte heer van den Burg, Bedankt voor uw e-mail, waarin u aangeeft een klacht te hebben. De betreffende aanbieding geldt enkel voor klanten die gebruik hebben gemaakt van de voorinschrijving op onze website, dit was mogelijk tot 21 september. In de meegezonden bijlage geeft u aan donderdag 27 september in de winkel te zijn geweest, ondanks de toezeggingen van de winkel heeft u dus geen recht op de aanbieding. Heeft u nog andere vragen? Kijk op kpn.com/klantenservice of bel gratis 24 uur per dag en 7 dagen per week. Kies nummer 1200 als u belt met uw mobiele telefoon, of kies 0800-0105 als u belt met een andere telefoon. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, M. h Klantenservice KPN Automatische reactie Dit is een automatisch verzonden antwoord. |
#63
|
|||
|
|||
Heeft iemand al iets van kpn gehoord
|
#64
|
|||
|
|||
Nee helaas niet. Wordt wel eens tijd anders bestel ik hem bij HI. Dat wordt dan helaas wel 3 weken wachten.
Zou me niks verbazen als ze iedereen die is ingegaan op de speciale ''persoonlijke aanbieding'' gewoon laten stikken en deze mensen de iPhone 5 nogmaals laten bestellen maar nu tegen een minder voordelige aanbieding. Laatst gewijzigd door Plant47; 01-10-12 om 14:27. |
#65
|
|||
|
|||
Net mail ontvangen, bedankt voor uw order bla bla bla, krijg bericht zodra order verzonden wordt Niets over dat de lease maar voor 4 mnd is! Nog ff afwachten dus lijkt me, wel ordernr bekend nu
|
#66
|
|||
|
|||
Ik heb ook nog steeds niks gehoord, ben benieuwd.........
__________________
iPhone 4S 16GB / iPad 2 16GB / iMac 27" / Apple TV 2e
|
#67
|
|||
|
|||
Heb vanmiddag bevestigingsmail ontvangen met een bestelnummer....En overzicht van mijn bestelling! Mààr nergens staat iets over een actie, en van die 15 euro dat dat 4 maanden is... Als je het overzicht bekijkt, zou je denken dat je dan voor 1 jaar maandelijks gedurende het gehele jaar maar 25 euro betaald!
Meer mensen een soortegelijk overzicht via de mail ontvangen??? |
#68
|
|||
|
|||
De pagina van dat linkje is aangepast korting op lease geld net zo lang als de andere dus 4 of 9 maanden.
Bedragen staan in oranje dus ik denk t niet.... |
#69
|
|||
|
|||
Ze zijn mijn bestelling kwijt geraakt, maar de afdeling safe van de kpn gaf na mijn verhaal de opmerking dat ik in mijn recht sta en alle screenshots en mails aangetekend moet opsturen en haar in de brief met naam en toenaam mocht noemen.
Ze zei zelfs dat het schandalig was dat ik zo behandeld werd en dat ze er via haar systeem en haar leidingevende die mee luisterde er werk van zouden maken. Beide gaven ze me dit advies. Heb zelfs in de brief vermeld dat men de tijd die ik met ze heb gesproken en de kosten voor de brief gaan compenseren. Heb de brief en screenshots plus de mail aangetekend verstuurd dus ben benieuwdt. |
#70
|
|||
|
|||
het lijkt symptomatisch bij kpn dat bestelling niet kloppen, kwijt worden geraakt, niet nagekoemn( zals in mijn geval) meestal tref je al je gaat reclameren niemand die ook maar iets serieus neemt.in mijn geval had ik de 27ste de aanbieding al gekregen die vandaag geldt.dus het probleem was simpel opgelost geweest als ze gewoon, na accepteren van mijn contract dit handmatig veranderd hadden.iemand met voldoende toegang moet dat zo kunnen, ik snap daarom het probleem niet zo.alleen ze zijn mij nu naar alle waarschijnlijkheid als klant wel kwijt.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 oktober 2012 om 19:42 ---------- niet dat ik overigens denk dat hun dat iets interesseerd.mijn ervaringen met klantenservice van kpn zijn in het algemeen slecht |
#71
|
|||
|
|||
ben wel erg benieuwdt hoe ze dit gaan aanpakken en in behandeling nemen.
want het is toch niet normaal dat je zo behandeld wordt als klant. maar goed vermoed dat het op niets uitkomt maar hou wel van een goed conflict gesprek hahahahaha |
#72
|
|||
|
|||
Ik heb hem 21 sept besteld middels aanbieding van de voorinschrijving. Vanaf deze week zouden ze gaan uitleveren. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Andere providers maakten direct een afspraak voor levering. Iemand anders al wat gehoord?
|
#73
|
|||
|
|||
ik denk dat je even moet bellen.ik had de telefoon de 27ste in de winkel besteld en ze zijn aan de deur geweest de 29ste om hem af te leveren.je zou hem dan allang gehad moeten hebben
corne |
#74
|
|||
|
|||
Nah, wat ik nu heb meegemaakt moet ik even delen.
Ik had me vooringeschreven bij KPN voor de iphone 5 op 21 september. Vervolgens kreeg ik daarvan de bevestiging met de melding we gaan vanaf 1 oktober uitleveren en dan ontvang je nogmaals bevestiging en telefoontje met afspraak voor levering. Vervolgens heb ik niets meer gehoord, dus ik vandaag contact opgenomen. Zeggen ze, ja ik kan niets vinden meneer. Dus werd ik doorverbonden met de bestelafdeling en die konden ook niets vinden. Vervolgens zeiden ze dat ze het er opnieuw konden inzetten met dezelfde actievoorwaarde en dat de telefoon dan alsnog binnen vijf werkdagen geleverd kon worden. Ik vroeg nog expliciet of ze wel op voorraad waren. Geen probleem volgens de meneer die de bestelling opnam. Toen eenmaal mijn bestelling was opgenomen kreeg ik doodleuk een sms: het product is niet op voorraad. Woest als ik was weer klantenservice gebeld en zeiden: Ja, meneer kan ik niets aan doen, ik kan geen telefoons toveren. Zonder een verklaring te geven waarom die andere man mij beloofde dat ik het binnen 5 werkdagen zou krijgen. Ik vind dit echt van de zotte, ik kreeg geen compensatie aangeboden niets. En nu zal je zien dat het zo maar weer 3 weken kan gaan duren. Tip voor de rest: als je ook besteld hebt en niets gehoord hebt, je bestelling zal waarschijnlijk ook kwijt zijn! Ik zou dus contact opnemen met ze en stalken voor het leven. |
#75
|
|||
|
|||
ik denk inderdaad als je hebt vooringeschreven en niets gehoord, dan is het mis gegaan.ik bestelde hem de 27 ste en had hem de 29 ste kunnen hebben.zo houdt je als firma zeker je klanten, wat een z.....tje.
Jammer want langs leek kpn een betrouwbare provider.op dit moment nog geen iphone 5 maar ik moet eerst weer een goed aanbod tegen komen.dat wat ze vorige week in de winkel aanboden is nu een stuk onvoordeliger. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2012 om 11:25 ---------- heeft iemand al een de totaal bedragen van de verschillende providers naast elkaar gezet voor de iphone.het lijken verschillende aanbiedingen, maar voor 2 jaar komen ze allemaal rond de 1100 euro uit.het lijkt of er geen onderlinge concurrentie is? of denk ik dit maar |
#76
|
|||
|
|||
Ik heb ze ook gebeld en kreeg te horen dat er niks bekend was over verloren bestellingen. Zo lang de eerste week van oktober nog niet voorbij is moet ik gewoon afwachten werd mij verteld. Waardeloos
|
#77
|
|||
|
|||
Lijkt me dat ze nu inzien dat ze een giga marketingsfout hebben gemaakt en dat de mensen die de voorbestelling hebben gedaan spontaan of op misterieuse wijze zijn kwijt geraakt. Dus mensen die een screenshot(s) hebben gemaakt en de bevestiginsmail daarvan hebben ontvangen een brief schrijven en de screenshots en de mail meesturen naar de klachten afdeling. Heb de adresgegevens nog waar ik het aangetekend naar toe heb gestuurd.
|
#78
|
|||
|
|||
afwachten lijkt me niet zo'n goed idee want ze zeiden ook dat systeem eruit heeft gelegen en dat er veel verdwenen was qua orders.
|
#79
|
|||
|
|||
Toevallig dat er op de dag van uitlevering een stroomstoring optrad. Want kreeg dat ook te horen en ook dat ze nieuwe klanten niet konden invoeren of zelfs dat ze sommige bestellingen niet konden oproepen of inzien.
|
#80
|
|||
|
|||
mijn idee is dat ze aanbiedingen hebben gedaan waar ze achteraf spijt van hadden en daarom zich in alle bochten draaien om er onder uit te komen.ik bestelde de 27 ste en had in feite mijn telefoon de 29 ste in huis kunnen hebben( heb hem geweigerd vanwege contract).dus alle voor bestellingen die niet geleverd zijn lijkt mij dan dat ze kwijt zijn.wat ook tekenend is is de hulpeloosheid van de klantenservice,lijkt eerder beleid dan toeval.ik krijg op mijn klacht iedere dag een mail terug dat ze nog geen oplossing hebben gevonden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 pre-order + verzekering | Badger03 | iPhone algemeen | 7 | 18-09-12 21:07 |
Pre Order iPhone 4s | iAmm | Odido (T-Mobile) | 14 | 22-10-11 15:08 |
iPhone 4 pre-order in UK | laurensd | Koopinformatie Rest Europa | 4012 | 05-12-10 22:27 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
|
|