Levertijd iPhone 5 bij T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag even langs T-Mobile Groningen geweest waarom ik nog niks heb gehoord van hen. Vorige week vrijdag als 3e gepreorderd in de winkel. Werknemer van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vandaag even langs T-Mobile Groningen geweest waarom ik nog niks heb gehoord van hen. Vorige week vrijdag als 3e gepreorderd in de winkel. Werknemer van T-Mobile vertelde mij dat zij morgen(ochtend) pas de iPhones binnenkrijgen en dat ik dan gebeld wordt als het goed is
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik weet nog heel goed bij de iphone 4 hoe het ging, ordernummers zeggen niets, ben wel jaloers dat jullie al besteld hebben, ik mag eind oktober verlengen dus duurt voor mij nog even, hoop dat jullie m snel hebben
|
|
|||
|
|||
Heel vreemd allemaal.
Ik heb hem om 21-september om 8:39 besteld met abonnement (eerst 35min in de wacht gestaan, bij T-mobile) Hoe kan het dat er mensen zijn die hem al eerder hebben besteld. Zover ik weet kon je hem bij T-mobile NIET eerder bestellen dan 21-september? Groetjes |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb wel een 32GB wit. Welke heb jij besteld? |
|
|||
|
|||
Ik ben ook al sinds het begin van de iphone bij tmobile klant, maar ja de commerciële schoften zijn waarschijnlijk eerst voor de duurdere abbo's gegaan, waar ik idd niet onder val. Maarja beetje krom als je eerst een inschrijf actie doet, en halverwege de 21ste een mail doet dat je hem kan bestellen, terwijl dat uren eerder al kon.
Anyhow, ik wacht nu op een 32GB zwart, ik gok eigenlijk dat dat het populairste model is (of de 16GB zwart), dus ook lastiger om te leveren. |
|
|||
|
|||
Ik heb afgelopen vrijdag (28 september) een witte 32GB besteld via GSMwijzer.nl. Zaterdag kreeg ik een mailtje dat de hij al verzonden is en as. dinsdag afgeleverd wordt. Lijkt me wel erg snel, maar toen ik bestelde stond er op de site ook al dat ze op voorraad waren. Ben benieuwd, zie het morgen wel. (inderdaad dinsdag ontvangen!)
Hoef trouwens € 42 minder bij te betalen (bij verlenging) dan rechtstreeks viaT-mobile. Laatst gewijzigd door Vier; 04-10-12 om 12:54. |
|
|||
|
|||
Oké, ja ik zit ook "pas" twee jaar bij T-Mobile en heb ook pas twee een iPhone.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 oktober 2012 om 19:08 ---------- Ik heb alleen een sms gehad dat het 4-5 weken kan gaan duren, dus ik zal moeten afwachten. |
|
|||
|
|||
Ik had de iPhone besteld op 25 september en heb deze geleverd gekregen op 1 oktober. terwijl ze vertelde dat het wel eens 3 weken kon duren..
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg dit sms'je net:
Beste klant, De verwachte levertijd van uw iphone 5 blijkt helaas niet haalbaar. Wij verwachten dat in week 42 of 43 voldoende voorraad binnenkomt om ook uw iPhone 5 te leveren. Onze excuses voor het ongemak, Pfff balen hoor! Had trouwens de iPhone 5 16 gig black besteld. Meerdere mensen dit sms'je van tmobile gehad? |
|
|||
|
|||
Ik kreeg zojuist hetzelfde bericht..Ik ga eens kijken of ik de order nog kan annuleren...Iemand hier ervaring mee? Maar is wel voorraad? Ik heb met CC betaald via internet.
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier, dezelfde sms ontvangen.
Morgen maar eens in de shop kijken of ze hem daar hebben liggen, dat gaat allicht sneller! |
|
|||
|
|||
Als ze voorraad hebben in de tmobile shop? Zou je hem dan daar meekrijgen? Ik ga toevallig morgen de stad in
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Apart, ik krijg net een smsje dat ik deze week nog email/sms ontvang van de leverancier om een bezorgafspraak te maken. Terwijl T-Mobile eerst iets riep van 4-5 weken... 32gb zwart btw.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Levertijd Iphone4 bij Vodaphone? | rogertje | Overige providers Nederland | 9 | 13-01-11 09:42 |
Klopt de indicatie levertijd bij T-mobile? | domsel | Koopinformatie Nederland | 1 | 25-08-10 18:30 |
|
|