Levertijd iPhone 5 bij T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door BoelShit Apart, ik krijg net een smsje dat ik deze week nog email/sms ontvang van de leverancier om een bezorgafspraak te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij mij exact hetzelfde. 4-5 weken voor een 32GB Zwart en nu krijg ik hem toch deze week Meevallertje dus.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kreeg ook net een sms dat er deze week aan afspraak voor aflevering gemaakt kan worden. 32GB zwart
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En wanneer hebben jullie besteld?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik juist vroeg, 06:43.
|
|
|||
|
|||
Ik telefonisch (vanuit Frankrijk ) om een paar minuten over 8 's morgens maar nog steeds geen email/sms !
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yep! Hoe kom je bij die info?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Van het tmobile forum, wat ze telkens wijzigen zonder notificatie.
https://forum.t-mobile.nl/status-bes...d.php?t=181523 |
|
|||
|
|||
Net een afspraak voor morgen gemaakt met AMP. Dus als het goed is heb ik een iPhone 5 als ik morgen thuis kom.
|
|
|||
|
|||
Net een sms gekregen van AMP. Door een storing kan de levering van morgen niet doorgaan. Kreeg kort erop een email voor het maken van een nieuwe afspraak. Die is nu de 11de. Dus een dagje langer wachten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ach ja, die extra dag kan er nog wel bij! |
|
|||
|
|||
Zelfde. Ook een dag opgeschoven. Het wordt dus donderdag. Een witte 32 GB, besteld op de 24e via de telefoon.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem sinds vanmiddag in huis. Mijn vrouw heeft hem aangenomen met mijn ID. Ging prima.
|
|
|||
|
|||
Ik heb 'm ook vanmiddag ontvangen, zwarte 5 32GB. En wat blijkt... beschadigd uit de doos. Een butsje in de rand aan de onderkant, waardoor de zwarte lak weg is.
Kan natuurlijk niet voor zo'n duur toestel. Dus nu krijg ik een nieuwe, maar moet ik alsnog weer paar weken wachten.. En kan ik al die tijd de iPhone 5, die hier nu in het doosje ligt, niet gebruiken. Hele slechte service! Ben erg teleurgesteld. |
|
|||
|
|||
Yeah denk je blij te zijn je heb je iPhone 5 32gb binnen(gisteren dan)
laat dat GRAF ding niet op! k*T apple!!! kan ik weer 4-6 weken gaan wachten GVD |
|
|||
|
|||
net sms gehad dat het niet deze week wordt maar week 43 of 44
met spijt van t mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Levertijd Iphone4 bij Vodaphone? | rogertje | Overige providers Nederland | 9 | 13-01-11 09:42 |
Klopt de indicatie levertijd bij T-mobile? | domsel | Koopinformatie Nederland | 1 | 25-08-10 18:30 |
|
|