Levertijd iPhone 5 bij T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Franksw net sms gehad dat het niet deze week wordt maar week 43 of 44 met spijt van t mobile Heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik ben gisteren bij de tmobile winkel in Groningen langs geweest waar ik em heb besteld op 24 september. De verkoper kon mij vertellen dat ze alleen maar 32 GB modellen binnen krijgen en deze week alleen maar witte binnen krijgen. Als het goed is krijg ik em volgende week (er was nog 1 persoon voor mij die de 32 GB zwart had besteld).
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu maar hopen dat deze niet beschadigd is! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit staat op het forum van tmobile :
Op 18 oktober hebben wij van Apple vernomen dat wij vanaf 29 oktober nieuwe aantallen van de iPhone 5 16GB in de kleuren zwart en wit zullen ontvangen. Wij zijn hierdoor niet in staat om alle bestellingen volgens de eerder gecommuniceerde levertijd te bezorgen. De levertijd die wij communiceren is altijd een verwachte levertijd, wij hopen uiteraard dat we binnen deze levertijd kunnen bezorgen. Helaas zijn wij afhankelijk van factoren die ervoor kunnen zorgen dat we klanten soms tussentijds moeten voorzien van een update van de levertijd. Wij begrijpen de teleurstelling en zien dit graag anders. Wij gaan er op dit moment van uit, mits we de aantallen van Apple gaan ontvangen en deze zending daadwerkelijk 29 oktober binnen is, dat we vanaf 29 oktober alle bestellingen van de iPhone 5 16GB zwart tot en met de besteldatum van 1 oktober uitleveren. De levertijden voor bestellingen van deze kleur na 1 oktober, worden in onderstaande tabel vermeld. Nog meer geduld dus, alleen heb ik daarvan nog geen smsje gehad |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb iets anders raars... Heb de 16GB zwart op de 29e besteld, maar ik heb geen sms/mail gekregen dat de levertijd gewijzigd is? 3-4 weken was 't toen ik 'm bestelde. Andere hebben allemaal een sms gekregen? Hoe zou dit kunnen komen?
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier iets anders raars, vorige week al mijn 32G zwart gekregen. Maar ik kreeg nu opeens weer een mailtje van AMP om een bezorg afspraak te maken. Anyhow, gedaan, krijg ik in de ochtend bericht dat bezorging toch niet doorkan gaan, dus ik denk, ha ze hebben de fout ontdekt. Wordt ik vandaag weer gebeld, om toch nog een afspraak te maken. Dus ik ben benieuwd wat er dadelijk voor de deur staat, zal toch geen 2de iphone 5 zijn?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb hem ook op die datum besteld en precies het zelfde! |
|
|||
|
|||
Percies zoals ik dacht belde amp vandaag weer om afspraak te cancelen omdat tmobile niks had geleverd. Dus ik heb ze idd gemeld dat er iets niet klopt omdat ik al belde met iphone 5. Anyhow, nu hopen dat ik er niks meer van hoor. Alleen nog steeds geen flauw idee waarom ik een nieuwe amp afspraak mail kreeg.
|
|
|||
|
|||
Jeuj, bezorgafspraak gemaakt (:
|
|
|||
|
|||
Me too Ook een bezorgafspraak gemaakt vanmiddag
|
|
|||
|
|||
ik wacht verdorie al 6 weken op me 32gb wit
|
|
|||
|
|||
De witte iphone 5 16gb heeft nu een levertijd van 2 weken bij t-mobile
|
|
|||
|
|||
Iphone 5 zwart 32 Gig, gisteren telefonisch abo verlengd. Per mail/internet meteen alles geregeld voor levering en afspraak staat gepland voor vanmiddag om mijn iPhone te leveren!! Zo kan het dus ook. Er werd doorgegeven 2 werkdagen levertijd, maar toen ik inlogde op de AMP site kon ik ook vandaag aangeven.
Ik geloof dat de voorraden weer aangevuld zijn bij T-Mobile.
|
|||
|
|||
Hier net zo. Vanochtend telefonisch besteld. Morgen wordt hij afgeleverd!
|
|
|||
|
|||
Bij mij was de levertijd 2 dagen. Vrij snel voor het verwerken van een abbonement en het brengen van een telefoon lijkt mij.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Levertijd Iphone4 bij Vodaphone? | rogertje | Overige providers Nederland | 9 | 13-01-11 09:42 |
Klopt de indicatie levertijd bij T-mobile? | domsel | Koopinformatie Nederland | 1 | 25-08-10 18:30 |
|
|