//

Legale unlock door T-Mobile

Legale unlock door T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) werkt lekker dat legaal unlocken. na een week krijg je dan te horen dat ze het nog steeds niet door hebben gegeven aan de afdeling ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 20-05-09, 14:53
northernstar northernstar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 89
Standaard

werkt lekker dat legaal unlocken. na een week krijg je dan te horen dat ze het nog steeds niet door hebben gegeven aan de afdeling die het beltegoed moet afschrijven. en dat hebben ze al 3 x gezegd, dat ze het door zouden sturen
maarja, dat soort dingen heb ik altijd

edit: hij is simlockvrij en ik ben blij

Laatst gewijzigd door northernstar; 22-05-09 om 17:07.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 23-05-09, 15:08
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mattvanwyk Bekijk bericht
Oke, mijn vermoedens zijn waar, hij komt uit USA.

Nou ga ik in oktober een half jaar daarheen. Is er in USA ook een regeling dat AT&T de simlock moet verwijderen na een jaar? Of kan ik op een andere manier in een at&t shop die unlock verwijderen? Iemand ervaring hiermee?
ja ik zou dit ook graag willen weten aangezien ik ook een AT&T lock erop heb zitten. Is er een mogelijkheid om me Iphone3G USA unlockt te krijgen????
Heb net wel dit gevonden online
http://translate.google.nl/translate...3Dnl%26tl%3Den

en deze: http://www.iphoneunlockingsolution.com/


Is dit te vertrouwen denken jullie???

Laatst gewijzigd door Shorty007; 23-05-09 om 15:18.
  #183  
Oud 28-05-09, 17:24
mikus's schermafbeelding
mikus mikus is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: limburg
Berichten: 14
Standaard

Vorige week ook met een prepaid en het 070-3056007 nummer mijn 1 maand oude 3G unlocked, werkt allemaal prima was in 2 werkdagen gebeurt.
Werd zelfs nog terug gebeld of het allemaal gelukt was .

Maar nu een andere vraag, hoe zit het nu met de garantie van het toestel ?

Iemand een idee, waar moet ik aankloppen als er iets mis mee is/gaat ??
  #184  
Oud 29-05-09, 13:54
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

binnenkort ga ik mijn apparaat ook unlocken, het is dan immers gratis

maar ik heb een defecte gehad wat maandjes terug en een nieuwe gekregen, zal mijn legaal unlocked mogen worden want ik heb denk ik een nieuw imei nummer e.d. op het toestel

groetjes bzb
  #185  
Oud 29-05-09, 13:58
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mikus Bekijk bericht
Vorige week ook met een prepaid en het 070-3056007 nummer mijn 1 maand oude 3G unlocked, werkt allemaal prima was in 2 werkdagen gebeurt.
Werd zelfs nog terug gebeld of het allemaal gelukt was .

Maar nu een andere vraag, hoe zit het nu met de garantie van het toestel ?

Iemand een idee, waar moet ik aankloppen als er iets mis mee is/gaat ??
legale unlock is geen void, dit heeft de leverancier zelf gedaan en niet jij
  #186  
Oud 29-05-09, 17:22
Macfreak038 Macfreak038 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Kampen
Berichten: 45
Standaard

Ik zelf heb een raare ervaring mee.

Begin 2008 had ik dus een T-mobile abonement genomen met een iphone. 3 maanden na had ik problemen met mijn iphone en heb dus terug gestuurd naar lifeline(phonehouse) en dan 2 maanden daar na kreeg ik een nieuwe toestel. ik blij maar er was 1 klein probleemje. (kwam na 7 maanden er achter) dat de Imei nr van de doos en de nieuwe iphone verschillend was. en de t-mobile heeft mijn ouwe imei nog die op doos staad. zij willen mij ook niet gelofen blijkbaar word gestuurd naar de telefoonzaak. Lifeline heeft wel de goeie imei nr maar heb daar niks aan want t-mobile unloct niet lifeline..


iemand bekent mee??
  #187  
Oud 29-05-09, 17:50
Tilbury Tilbury is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 45
Standaard

ik had ook 2 verschillende nummers. Ben er mee naar de T-mobile winkel geweest. Ze hebben het juiste IMEI op de bon gezet. Daarmee zou het opgelost moeten zijn.
  #188  
Oud 29-05-09, 18:41
McWally McWally is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 26
Standaard

Ik heb laatst T-Mobile gebeld en gevraagd of ze nu na een jaar mijn via internet gekochte gelockte iphone willen/kunnen unlocken. Ik heb ze mijn imei nummer gegeven en ze vertelden me dat dit imei nummer geen T-Mobile nummer is en ze dus verder niets voor me konden doen. Wilden/konden ook niet zeggen bij welke provider dit dan wel thuishoorde, zodat ik bij een ander evt terecht kon. Maar zeiden wel dat een prepaid of andere T-mobile abo wel zou werken op mijn locked iphone. Lekker dan. Ik zit dus met een voor altijd gelockte iphone als ik niet bij T-Mobile wil.
  #189  
Oud 29-05-09, 20:11
Macfreak038 Macfreak038 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Kampen
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door McWally Bekijk bericht
Ik heb laatst T-Mobile gebeld en gevraagd of ze nu na een jaar mijn via internet gekochte gelockte iphone willen/kunnen unlocken. Ik heb ze mijn imei nummer gegeven en ze vertelden me dat dit imei nummer geen T-Mobile nummer is en ze dus verder niets voor me konden doen. Wilden/konden ook niet zeggen bij welke provider dit dan wel thuishoorde, zodat ik bij een ander evt terecht kon. Maar zeiden wel dat een prepaid of andere T-mobile abo wel zou werken op mijn locked iphone. Lekker dan. Ik zit dus met een voor altijd gelockte iphone als ik niet bij T-Mobile wil.
Is je Iphone dan los verkocht. Zonder abonement. Je kan altijd 10 euri simkaart kopen en dan 120 euro geven voor een unlock.
  #190  
Oud 29-05-09, 20:46
McWally McWally is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 26
Standaard

Ik heb idd mijn iPhone gekocht zonder abonnement om zodoende mijn huidige sim te behouden via de software unlock van yellowsnow. Dat was al 450 euro. Om dan nog eens 120 te betalen is me toch echt teveel! Ook al omdat ik de iPhone al meer dan 1 jaar gebruik.
  #191  
Oud 30-05-09, 12:31
vwaaron vwaaron is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 9
Standaard

weet iemand of je perse met de origine iphone software de t-mobile unlock kan doorvoeren?
ik heb de firmaware nl geupdate om met cydia te kunnen spelen, gisteren met t-mobile de stappen doorgenomen om gewoon betaald en lgaal de unlock toe te passen maar nu heb ik zowel met een tmobile sim als met mijn kpn sim geen signaal(netwerk)??
stop ik mijn kpn sim met mij rebelsim erin heb ik wel gewoon netwerk?
zal dan toch de originele apple firmware geinstalleerd moeten zijn?

groet,
Aaron
  #192  
Oud 02-06-09, 18:57
TomF2006 TomF2006 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 7
Standaard

Nou, ik ben echt blij met dit topic! Ik heb een nieuwe iPhone 3g 16gb overkocht voor 300,- euro (5 weken oud) echter wel simlocked door t-mobile. Helaas wou software matig unlocken niet (bekende baseband) dus contact opgenomen met de klantenservice hierna een prepaid sim gekocht voor 10 euro. Hierna weer gebeld met de klanten service gegevens doorgegeven moest helaas eerst opwaarderen dit ging volgens t-mobile via de ouderwetse kaarten het snelst. Op naar de winkel voor 120 euro kaarten gekocht! Hele reeks codes ingevoerd aangezien ze nog maar paar 20 euro kaarten hadden de rest was 10,-..... Bekende nummer weer gebeld nogmaals gegevens doorgegeven en wordt morgen terug gebeld om de unlock procedure door te lopen Perfecte service t-mobile!
  #193  
Oud 03-06-09, 11:43
northernstar northernstar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vwaaron Bekijk bericht
weet iemand of je perse met de origine iphone software de t-mobile unlock kan doorvoeren?
ik heb de firmaware nl geupdate om met cydia te kunnen spelen, gisteren met t-mobile de stappen doorgenomen om gewoon betaald en lgaal de unlock toe te passen maar nu heb ik zowel met een tmobile sim als met mijn kpn sim geen signaal(netwerk)??
stop ik mijn kpn sim met mij rebelsim erin heb ik wel gewoon netwerk?
zal dan toch de originele apple firmware geinstalleerd moeten zijn?

groet,
Aaron
maakt niet uit, het gaat om je imei en dat is hetzelfde gebleven. mijne was ook jailbreaked tijdens de unlock via T-mobile
  #194  
Oud 03-06-09, 11:53
joeri 3g joeri 3g is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 17
Standaard

Hallo,

nee dat maakt inderdaad niet uit wat je wel kan doen is ff robooten wil ook nog wel eens helpen.
En als je het via T-mobile hebt gedaan heb je in je Itunes een bericht gekregen dat hij is unlockt dus maakt het niet uit dat wil ook nog wel eens helpen.
Maar gejailbreakd of niet dat mag niet uit maken

groet joeri
  #195  
Oud 03-06-09, 19:29
grietbroek grietbroek is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard Prepaiders t-mobile iphone

Net even gebeld met T-Mobile en dit is wat ze zeiden:

1. Zorg dat er 120 euro op je tegoed staat.
2. Bel met T-Mobile en zij gaan de procedure starten.
3. Binnen 24 uur wordt het geld van je tegoed geschreven.
4. Hierna kan je d.m.v. iTunes je unlock krijgen

Dit even voor de prepaid mensen van t-mobile.

Ga het zelf ook binnenkort doen, zal er een note van maken!
  #196  
Oud 06-06-09, 00:06
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

waarom niet gewoon een simkaart erin van iemand die een t-mobile abonnement heeft ?? ik heb 2 simkaarten van t-mobile en kan gewoon mijn iphone met alle 2 de simkaarten activeren dus ik kan er ook gewoon naderhand een prepaid kaart in stoppen van t-mobile
  #197  
Oud 08-06-09, 15:57
eddyha eddyha is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trimix Bekijk bericht
waarom niet gewoon een simkaart erin van iemand die een t-mobile abonnement heeft ?? ik heb 2 simkaarten van t-mobile en kan gewoon mijn iphone met alle 2 de simkaarten activeren dus ik kan er ook gewoon naderhand een prepaid kaart in stoppen van t-mobile
Dan is je iPhone alleen geregistreerd/geactiveerd maar niet unlocked en daar gaat het om.
  #198  
Oud 08-06-09, 18:24
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

wel unlocked voor t-mobile bellers
  #199  
Oud 08-06-09, 19:31
grietbroek grietbroek is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Ja het gaat er juist om dat hij voor andere providers unlocked is! Daar gaat heel dezed topic over!!
  #200  
Oud 09-06-09, 14:13
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Pfff wat een k*tzooi met t-mobile. Heb inmiddels al een week geen bereik hier, en ze weten nog steeds niet wat het probleem is. Ik ga nu het contract laten ontbinden, en wil dus mijn iphone simlockvrij laten maken.

Ik bel voor de 1ste keer:
Uitgelegd dat ik de iphone heb overgekocht van iemand op marktplaats, en dat ik hem simlockvrij wilde maken. Zou toch 120 euro gaan kosten, aangezien ik niet aan kon tonen wanneer hij gekocht was. Zodra ik het telefoonnummer had waarmee hij gekocht is zou ik terug kunnen bellen, en dan zouden ze de datum op kunnen zoeken. Opgehangen.

Bel voor de 2e keer:
Kreeg dezelfde jongen aan de lijn, hij had opeens het telefoonnummer niet nodig, als ik het imei nummer gaf kon hij even opzoeken hoe oud hij was, en dan was het goed. Ik een paar minuten gewacht, krijg ik hem weer aan de lijn. Ja sorry meneer, het kan toch niet :S. Ik vertel hem dat hij net iets heel anders vertelde, maar hij had zich vergist. Ik zeg maar ik heb nu het nummer waarmee hij is aangeschaft, dus dan kun je het toch opzoeken? Nee dat kan ook niet meer, hij zal zelf moeten bellen om mijn iphone te laten unlocken :S.

Nja ik heb die jongen waarvan ik hem gekocht had een mailtje gestuurd, maar ik ga er niet vanuit dat hij dat voor mij gaat regelen. Vind het echt erg krom geregeld zo bij t-mobile!
Reageren

Labels
3gs, iphone, itunes, officieel, t-mobile, unlock, unlock 3g



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: legale unlock T-mobile DE Paraprozac Unlock 8 23-07-11 00:47
iPhone 3G: Iphone 3g, legale unlock??? mpke Unlock 7 23-11-10 20:12
iPhone 3G: Downgraden 05.14.02? Of legale unlock t-mobile? Guest-20180619184752 Unlock 4 25-10-10 00:12
iPhone 3GS: legale unlock vago Unlock 0 06-08-10 19:16
iPhone 3GS: Legale unlock ferrari_2 Unlock 5 17-09-09 17:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:53.