//

Proximus Generation Connect "review"

Proximus Generation Connect "review" discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Ik niet, alles gebeurt via internet de dag van vandaag dusja, ik ben dat gewoon, herladen,pc banking, surfen, downloaden enz... ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Proximus
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 22-01-12, 09:57
gadgetfreakske gadgetfreakske is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Gent
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik niet, alles gebeurt via internet de dag van vandaag dusja, ik ben dat gewoon, herladen,pc banking, surfen, downloaden enz... .

Proximus heeft nog steeds 1 groot nadeel en dat is als je op prs of EDGE valt dan heb je het gescheten, veel kan je er niet meedoen omdat die snelheid veel te laag ligt.

Bij de anderen is dan het probleem er minder 3G is en hun snelheden lager liggen of ze meer problemen hebben en af en toe data panne hebben enz...Op dat vlak is proximus alweer beter.
Gisteren herladen en meteen getest en hier bij mij thuis geen 3G enkel edge en dit is zoals hier aangehaald zeer traag, ik woon nochtans in een deelgemeente van gent. Ik heb nu wel geen 3G nodig thuis omdat ik Wi-Fi heb maar het was toch een teleurstelling. Of zou dit misschien iets te maken kunnen hebben met mn instellingen (3G stond wel aan voor alle duidelijkheid). Een vriend van me heeft wel eens gezegd dat 3G niet werkt zonder abonnement maar ik geloofde daar niet veel van. Of is dit toch waar?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 25-01-12, 13:48
Thundie Thundie is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gadgetfreakske Bekijk bericht
Een vriend van me heeft wel eens gezegd dat 3G niet werkt zonder abonnement maar ik geloofde daar niet veel van. Of is dit toch waar?
Das zever uiteraard. Hier in Leuven heb ik altijd 3G met Pay & GO
  #23  
Oud 25-01-12, 17:38
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gadgetfreakske Bekijk bericht
Gisteren herladen en meteen getest en hier bij mij thuis geen 3G enkel edge en dit is zoals hier aangehaald zeer traag, ik woon nochtans in een deelgemeente van gent. Ik heb nu wel geen 3G nodig thuis omdat ik Wi-Fi heb maar het was toch een teleurstelling. Of zou dit misschien iets te maken kunnen hebben met mn instellingen (3G stond wel aan voor alle duidelijkheid). Een vriend van me heeft wel eens gezegd dat 3G niet werkt zonder abonnement maar ik geloofde daar niet veel van. Of is dit toch waar?
Je kan altijd eens 3G proberen forceren, op sommige plaatsen lukt dat, dat is uw vliegtuigmodus eens 15tal sec ofzo aanzetten en dan terug uitzetten, heel soms gebeurt het dat je toch 3G kan forceren, houd dan wel je hand niet aan de antenne links onderaan of de 3G zal snel wegvallen.

Thuis heb ik ook edge, geen enkele provider heeft hier 3G waar ik woon dusja, ik gebruik mijne Wi-Fi .

Uwe maat is ne zeveraar ze . Er staan neit overal masten met 3G, das de reden waarom je nie overal 3G zal hebben, edge is helaas idd zeer traag bij proximus, daarom gebruik ik 2 toestellekes met 2 providers.
  #24  
Oud 30-01-12, 08:32
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Blijkbaar kan men na de geldigheidsperiode van 1 maand geen gebruik meer maken van sms'en of bellen... Data wel... Terwijl je toch effectief voor BELkrediet betaalt? Dat trekt toch op niks. Ik sta hier nu met een krediet van 25 euro en kan er niks mee doen. Bij MV kon ik gewoon alles opgebruiken en dan opladen. Spijtig genoeg voor de rest wel content of 'k was ermee weg, terug naar MV. Maar toch teleurgesteld.

Howow

Laatst gewijzigd door HowowcanIgo; 30-01-12 om 09:51.
  #25  
Oud 30-01-12, 16:10
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HowowcanIgo Bekijk bericht
Blijkbaar kan men na de geldigheidsperiode van 1 maand geen gebruik meer maken van sms'en of bellen... Data wel... Terwijl je toch effectief voor BELkrediet betaalt? Dat trekt toch op niks. Ik sta hier nu met een krediet van 25 euro en kan er niks mee doen. Bij MV kon ik gewoon alles opgebruiken en dan opladen. Spijtig genoeg voor de rest wel content of 'k was ermee weg, terug naar MV. Maar toch teleurgesteld.

Howow
Ik denk dat dat een foutje zal zijn hoor, normaal gezien moet je toch gewoon met dat belkrediet kunnen verder surfen, kunnen bellen en smsen, geld op dan ist op.

Best eens voor bellen dan want normaal gezien klopt dat niet.

Ik ik vind je ook ferm overdrijft, er kan altijd eens een probleempje voorvallen, bij mv heb ik dit veel meer voor dan bij proximus zenne, overlaatst kon ik alweer 2 keer nimmer surfen voor meerdere uren, daar staat ge dan te staan,pf.
  #26  
Oud 30-01-12, 16:55
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Ja, 'k heb wel wat overdreven achteraf gezien Maar 't gebeurt altijd als 't niet goed uitkomt. Ben zeer tevreden over 't netwerk dat is zeker.

Howow
  #27  
Oud 30-01-12, 17:25
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HowowcanIgo Bekijk bericht
Ja, 'k heb wel wat overdreven achteraf gezien Maar 't gebeurt altijd als 't niet goed uitkomt. Ben zeer tevreden over 't netwerk dat is zeker.

Howow
Ik hoop ze het probleem snel kunnen oplossen voor u want bij iedere provider moet je sowieso met dat belkrediet kunnen surfen en bellen en smsen, dat moet gewoon, volgens mij is er ergens iets fout gelopen, iets geblokkeerd ofzo.

Ik heb dit nog nie getest omdat ik altijd op tijd betaal .
Ik herlaad sowieso iedere maand.

Er heeft iemand hetzelfde probleem als u voor heb ik op userbase forum gelezen;

betreffende bovenstaand probleem, is dus niet spontaan goed gekomen (waar de helpdesk blijkbaar op hoopte)... er is nu een dossier aangemaakt... kan wel tot 3 dagen duren voor het opgelost geraakt.... al bij al toch weer toch weer een bedroevende service.

Dusja, je zal sowieso moeten bellen en hopen dat je een bekwame medewerker aan de lijn krijgt of mss moet je maar gewoon herladen??
  #28  
Oud 30-01-12, 17:40
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Bedankt voor 't advies.
'k Hang momenteel aan de lijn, in wacht

Howow
  #29  
Oud 31-01-12, 15:06
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Heb net aan de telefoon gehangen met de Engelstalige (my bad) klantenlijn van Proximus. Die verstond na een tijdje wat ik bedoelde en zij me dat hij dat nu niet kon zien want het probleem was verholpen door te herladen...

Howow
  #30  
Oud 31-01-12, 18:27
laurensvds laurensvds is offline
 
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 9
Standaard

één ding snap ik toch nog niet, het herladen kan je op 2 manieren: 20 euro herladen kan je aleen op de site of je kan meer of minder herladen gewoon in elke winkel.

Maar wat voor een herlaadkaart vraag je dan in de winkel, is dat pay en go of is dat nog iets anders.
zoja wat dan.

alvast bedankt,
groetjes
  #31  
Oud 31-01-12, 18:41
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Gewoon een pay & go van 25€ of meer.
  #32  
Oud 31-01-12, 20:16
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Gewoon een pay & go van 25€ of meer.
Volgens mij moet je wel via de site herladen om de gratis sms'en en 2GB te krijgen... Of ben'k verkeerd?

Howow
  #33  
Oud 31-01-12, 20:55
geert000 geert000 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Overmere, Belgie
Berichten: 52
Standaard

Hier ook reeds een tweetal maand GC. Zeer tevreden, geen enkel probleem so far.
Was hiervoor bij MV en een heel grote verbetering nu bij proximus.
  #34  
Oud 31-01-12, 22:39
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensvds Bekijk bericht
één ding snap ik toch nog niet, het herladen kan je op 2 manieren: 20 euro herladen kan je aleen op de site of je kan meer of minder herladen gewoon in elke winkel.

Maar wat voor een herlaadkaart vraag je dan in de winkel, is dat pay en go of is dat nog iets anders.
zoja wat dan.

alvast bedankt,
groetjes
Je moet de 20 euro nemen om de bonussen terug te krijgen, onder de 20 euro heb je je bonussen niet, dat dus niet doen he.

Je kan ook de 25 euro nemen maarja, mee 20 euro heb je ze ook.

Gewoon via die site herladen voor 20 euro en klaar is kees.

Is gewoon via bankcontact, poepsimpel en snel ook.
Je moet wel zo'n bakje hebben die je gebruikt bij pc banking.
  #35  
Oud 01-02-12, 08:43
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HowowcanIgo Bekijk bericht
Volgens mij moet je wel via de site herladen om de gratis sms'en en 2GB te krijgen... Of ben'k verkeerd?

Howow
Neen, je moet minimum voor €20 herladen om je bonussen te krijgen.

Ik herlaad gewoon via de m-banxafe app die gekoppeld is aan mijn rekening.

Een paar klikken en klaar. Gelijk waar ik ben. Maar dat is dan wel voor €25
  #36  
Oud 01-02-12, 19:26
laurensvds laurensvds is offline
 
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 9
Standaard

ok, bedankt voor de info
  #37  
Oud 23-02-12, 17:16
gravely gravely is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Thumbs down

Howowcaniogo; het probleem van het niet kunnen bellen of sms'en na het verlopen van de geldigheidsperiode hebben wij al telkenmale ondervonden met onze twee verschillende Iphones;
Enerzijds is het zo dat als Proximus de mail opstuurt dat de geldigheidsperiode
afgelopen is je gedurende enkele (vele) uren niets meer kan doen op hun netwerk, zelfs met 20 euro belkrediet !
Dit gebeurt ook achteraf als je een mail krijgt dat je openstaande krediet bijna op is, heel vervelend als je geen Wi-Fi in de buurt hebt !
Anderzijds als je je kaart herlaad heb je geen enkel probleem, alles werkt dadelijk zonder onderbreking, je zou nog durven denken dat Proximus het haast vrijwillig doet om je te aan te moedigen om te herladen.
Dit fenomeen stellen wij telkenmale vast op onze beide Iphone's.
Wij hebben dit reeds aangekaart bij Proximus maar stuiten daar telkens op ongeloof !
  #38  
Oud 25-02-12, 13:46
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

Wel hier even mijn mening.
Ik en mijn vrouw zaten beide bij MV (geen kwaad woord over MV).
Maar aangezien ik werk in controle room waar MV geen ontvangst heeft toch maar overgestapt naar Proximus (met een bang hart natuurlijk na alles wa ik daar vroeger meegemaakt heb).
1ste probleem van mij.
Kaart aangevraagd op een vrijdag wa wil je maandag geen ontvangst meer .oke geen probleem even naar de service desk gebeld van de verkoop .
antwoord : maar meneer da kan niet want u kaart is nog nie verstuurd tja toch heb ik geen ontvangst meer hoor wat nu .
Meneer u kaart word morgen maar aangemaakt dus u hebt die woensdag maar .
Oke woensdag geen kaart deze was aangekomen de donderdag bijna een hele week zonder gsm AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

2de probleem
iphone stelt zich zelf niet in voor mobiel internet voor proximus dus begin maar te zoeken .
Snel gevonden op de site .

dus echt veel problemen niet gehad maar toch die geen ontvangst vond ik het ergste .

Bij de aanvraag van mijn vrouw naar proximus NIETS van problemen gehad .

Moet nu wel zeggen kwa ontvangst en snelheid van 3G is het wel 10 maal beter dan bij MV .
Snelheid van 3G is gewoon de max als je MV gewoon bent .

dus buiten de begin problemen bij mij tot nu toe alles dik in orde
  #39  
Oud 25-02-12, 14:19
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Zodra je ontvangst wegvalt kan je een proximuswinkel binnenstappen, je probleem uitleggen en je wandelt bellend buiten met een nieuwe simkaart. Ze doen gewoon een simswap. Als je de andere sim een paar dagen later in de bus krijgt kan je die meteen ook weggooien.

Zo deed ik het ook. Scheelt een hoop frustratie.
  #40  
Oud 25-02-12, 14:31
mike77 mike77 is offline
• iOS 10.2.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 226
Standaard

Hier ook Generation connect vanaf begin februari en ben heel tevreden.

Had reeds een abonnement bij Proximus maar dit is echt voordeliger . Had steeds een maandelijkse rekening rond de 45€ of meer. Nu 25€ (aangezien ik herlaad via da gewone kaarten ) en dat als ik herlaad ..

Wel eerst moeten overstappen op een pay&go-kaart.Dit ging kosteloos omdat mijn abonnement juist "freestyle" was geworden en ik geen voordelen meer had lopen(6 maanden gedoe voor de data)..

En vervolgens naar 6000 gebeld om over te stappen naar GC.
De overstap zelf van Pay&go naar GC heeft wel 1,5 dag geduurd .
Reageren

Labels
base, generation connect, mobile vikings, mobistar, proximus



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3gs 16g vast in "connect to itunes" Trebor13 iTunes 10 06-12-10 09:21
België: "sim-lock" vrije iphone + proximus ?! adept Overige providers België 55 25-02-10 08:31
iPhone: "Cannot connect to Youtube" error na quickpwn X_chinese Jailbreak 2 08-09-08 14:21
"Please Connect to iTunes" met versie 1.0.2 MacDaddy23 Unlock [archief] 3 19-11-07 16:51
iPhone vast in "connect to itunes" Arcadium Archief 2 12-10-07 01:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:26.