Proximus Generation Connect "review" discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Ik niet, alles gebeurt via internet de dag van vandaag dusja, ik ben dat gewoon, herladen,pc banking, surfen, downloaden enz... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#21
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#22
|
|||
|
|||
|
#23
|
|||
|
|||
Citaat:
Thuis heb ik ook edge, geen enkele provider heeft hier 3G waar ik woon dusja, ik gebruik mijne Wi-Fi . Uwe maat is ne zeveraar ze . Er staan neit overal masten met 3G, das de reden waarom je nie overal 3G zal hebben, edge is helaas idd zeer traag bij proximus, daarom gebruik ik 2 toestellekes met 2 providers. |
#24
|
|||
|
|||
Blijkbaar kan men na de geldigheidsperiode van 1 maand geen gebruik meer maken van sms'en of bellen... Data wel... Terwijl je toch effectief voor BELkrediet betaalt? Dat trekt toch op niks. Ik sta hier nu met een krediet van 25 euro en kan er niks mee doen. Bij MV kon ik gewoon alles opgebruiken en dan opladen. Spijtig genoeg voor de rest wel content of 'k was ermee weg, terug naar MV. Maar toch teleurgesteld.
Howow Laatst gewijzigd door HowowcanIgo; 30-01-12 om 10:51. |
#25
|
|||
|
|||
Citaat:
Best eens voor bellen dan want normaal gezien klopt dat niet. Ik ik vind je ook ferm overdrijft, er kan altijd eens een probleempje voorvallen, bij mv heb ik dit veel meer voor dan bij proximus zenne, overlaatst kon ik alweer 2 keer nimmer surfen voor meerdere uren, daar staat ge dan te staan,pf. |
#26
|
|||
|
|||
Ja, 'k heb wel wat overdreven achteraf gezien Maar 't gebeurt altijd als 't niet goed uitkomt. Ben zeer tevreden over 't netwerk dat is zeker.
Howow |
#27
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb dit nog nie getest omdat ik altijd op tijd betaal . Ik herlaad sowieso iedere maand. Er heeft iemand hetzelfde probleem als u voor heb ik op userbase forum gelezen; betreffende bovenstaand probleem, is dus niet spontaan goed gekomen (waar de helpdesk blijkbaar op hoopte)... er is nu een dossier aangemaakt... kan wel tot 3 dagen duren voor het opgelost geraakt.... al bij al toch weer toch weer een bedroevende service. Dusja, je zal sowieso moeten bellen en hopen dat je een bekwame medewerker aan de lijn krijgt of mss moet je maar gewoon herladen?? |
#28
|
|||
|
|||
Bedankt voor 't advies.
'k Hang momenteel aan de lijn, in wacht Howow |
#29
|
|||
|
|||
Heb net aan de telefoon gehangen met de Engelstalige (my bad) klantenlijn van Proximus. Die verstond na een tijdje wat ik bedoelde en zij me dat hij dat nu niet kon zien want het probleem was verholpen door te herladen...
Howow |
#30
|
|||
|
|||
één ding snap ik toch nog niet, het herladen kan je op 2 manieren: 20 euro herladen kan je aleen op de site of je kan meer of minder herladen gewoon in elke winkel.
Maar wat voor een herlaadkaart vraag je dan in de winkel, is dat pay en go of is dat nog iets anders. zoja wat dan. alvast bedankt, groetjes |
#31
|
||||
|
||||
Gewoon een pay & go van 25€ of meer.
|
#32
|
|||
|
|||
|
#33
|
|||
|
|||
Hier ook reeds een tweetal maand GC. Zeer tevreden, geen enkel probleem so far.
Was hiervoor bij MV en een heel grote verbetering nu bij proximus. |
#34
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan ook de 25 euro nemen maarja, mee 20 euro heb je ze ook. Gewoon via die site herladen voor 20 euro en klaar is kees. Is gewoon via bankcontact, poepsimpel en snel ook. Je moet wel zo'n bakje hebben die je gebruikt bij pc banking. |
#35
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik herlaad gewoon via de m-banxafe app die gekoppeld is aan mijn rekening. Een paar klikken en klaar. Gelijk waar ik ben. Maar dat is dan wel voor €25 |
#36
|
|||
|
|||
ok, bedankt voor de info
|
#37
|
|||
|
|||
Howowcaniogo; het probleem van het niet kunnen bellen of sms'en na het verlopen van de geldigheidsperiode hebben wij al telkenmale ondervonden met onze twee verschillende Iphones;
Enerzijds is het zo dat als Proximus de mail opstuurt dat de geldigheidsperiode afgelopen is je gedurende enkele (vele) uren niets meer kan doen op hun netwerk, zelfs met 20 euro belkrediet ! Dit gebeurt ook achteraf als je een mail krijgt dat je openstaande krediet bijna op is, heel vervelend als je geen Wi-Fi in de buurt hebt ! Anderzijds als je je kaart herlaad heb je geen enkel probleem, alles werkt dadelijk zonder onderbreking, je zou nog durven denken dat Proximus het haast vrijwillig doet om je te aan te moedigen om te herladen. Dit fenomeen stellen wij telkenmale vast op onze beide Iphone's. Wij hebben dit reeds aangekaart bij Proximus maar stuiten daar telkens op ongeloof ! |
#38
|
||||
|
||||
Wel hier even mijn mening.
Ik en mijn vrouw zaten beide bij MV (geen kwaad woord over MV). Maar aangezien ik werk in controle room waar MV geen ontvangst heeft toch maar overgestapt naar Proximus (met een bang hart natuurlijk na alles wa ik daar vroeger meegemaakt heb). 1ste probleem van mij. Kaart aangevraagd op een vrijdag wa wil je maandag geen ontvangst meer .oke geen probleem even naar de service desk gebeld van de verkoop . antwoord : maar meneer da kan niet want u kaart is nog nie verstuurd tja toch heb ik geen ontvangst meer hoor wat nu . Meneer u kaart word morgen maar aangemaakt dus u hebt die woensdag maar . Oke woensdag geen kaart deze was aangekomen de donderdag bijna een hele week zonder gsm AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. 2de probleem iphone stelt zich zelf niet in voor mobiel internet voor proximus dus begin maar te zoeken . Snel gevonden op de site . dus echt veel problemen niet gehad maar toch die geen ontvangst vond ik het ergste . Bij de aanvraag van mijn vrouw naar proximus NIETS van problemen gehad . Moet nu wel zeggen kwa ontvangst en snelheid van 3G is het wel 10 maal beter dan bij MV . Snelheid van 3G is gewoon de max als je MV gewoon bent . dus buiten de begin problemen bij mij tot nu toe alles dik in orde |
#39
|
||||
|
||||
Zodra je ontvangst wegvalt kan je een proximuswinkel binnenstappen, je probleem uitleggen en je wandelt bellend buiten met een nieuwe simkaart. Ze doen gewoon een simswap. Als je de andere sim een paar dagen later in de bus krijgt kan je die meteen ook weggooien.
Zo deed ik het ook. Scheelt een hoop frustratie. |
#40
|
|||
|
|||
Hier ook Generation connect vanaf begin februari en ben heel tevreden.
Had reeds een abonnement bij Proximus maar dit is echt voordeliger . Had steeds een maandelijkse rekening rond de 45€ of meer. Nu 25€ (aangezien ik herlaad via da gewone kaarten ) en dat als ik herlaad .. Wel eerst moeten overstappen op een pay&go-kaart.Dit ging kosteloos omdat mijn abonnement juist "freestyle" was geworden en ik geen voordelen meer had lopen(6 maanden gedoe voor de data).. En vervolgens naar 6000 gebeld om over te stappen naar GC. De overstap zelf van Pay&go naar GC heeft wel 1,5 dag geduurd . |
Labels |
base, generation connect, mobile vikings, mobistar, proximus |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3gs 16g vast in "connect to itunes" | Trebor13 | iTunes | 10 | 06-12-10 10:21 |
België: "sim-lock" vrije iphone + proximus ?! | adept | Overige providers België | 55 | 25-02-10 09:31 |
iPhone: "Cannot connect to Youtube" error na quickpwn | X_chinese | Jailbreak | 2 | 08-09-08 15:21 |
"Please Connect to iTunes" met versie 1.0.2 | MacDaddy23 | Unlock [archief] | 3 | 19-11-07 17:51 |
iPhone vast in "connect to itunes" | Arcadium | Archief | 2 | 12-10-07 02:35 |
|
|