//

Proximus Generation Connect "review"

Proximus Generation Connect "review" discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Donat Het is toch in orde geraakt gisteren. Ook 5euro belkrediet gekregen voor de overstap. Idd het netwerk van proximus is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Proximus
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 28-09-12, 16:06
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donat Bekijk bericht
Het is toch in orde geraakt gisteren. Ook 5euro belkrediet gekregen voor de overstap. Idd het netwerk van proximus is TOP!

Vroeger bij MV ondervond ik vooral edge en trage 3G snelheden, speedtest geprobeerd en was altijd max 1Mbps.. Nu met proximus superveel sneller, soms tot wel 8Mbps!

Hopelijk binnekort ook 4G. Ben wel bang dat ze een apart 4G abbo gaan uitbrengen.

Toch tevreden klant van generation connect. (En nu niet meer elke maand moeten herladen met pc banking, great)
Op bepaalde plaatsen is de 3G opgetrokken bij base/mv en behaal je nu ook 2-3mbps. Maar ik kan ook beamen proximus echt wel het beste is, alleen jammer ik soms her en der op edge/gprs val want dan is het wel balen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 30-09-12, 18:51
outerglow outerglow is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 9
Standaard

Ik sta aan de vooravond van een 'overschakelingsavontuur', en na de reacties hier te lezen begint het angstzweet me al uit te breken...

Heb momenteel een Walk&Talk iPhone 30-abonnement bij Telenet dat nog 13 maanden loopt. Vanaf 1 oktober kan je volgens Telenet opzeggen mits de betaling van de restwaarde van het toestel (109 euro in mijn geval).

Betaal nu 30 euro/maand voor een belachelijke 200MB data, dus de overschakeling naar GC met 2GB voor 20 euro lijkt de hemel

Paar vraagjes:

- Het opzeggen bij Telenet gebeurt volledig door Proximus?
- Als ik bij GC niet binnen de 31 dagen opnieuw herlaad, valt mijn resterende surfvolume dan weg, of kan ik nog blijven surfen voor het volume dat ik die maand nog niet gebruikt heb? (zoals bij belkrediet)

Alvast bedankt
  #63  
Oud 30-09-12, 19:06
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Als ge na 31dagen betaald dan behoud ge u belkrediet maar u sms en data zijt ge natuurlijk kwijt. Beste is altijd op tijd herladen .
  #64  
Oud 30-09-12, 22:28
mike77 mike77 is offline
• iOS 10.2.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 226
Standaard

overschot aan belkrediet gaat steeds mee en met dit belkrediet kan je zelfs nog extra data bijkopen moest je niet genoeg hebben aan de 2GB...
  #65  
Oud 02-10-12, 15:58
2fast 2fast is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 4
Standaard

Nieuw hier!

Gisteren heb ik mijn eerste iphone gekocht. Een 4s 16gb. Ik heb meteen ook de overstap gemaakt naar generation connect. (hiervoor mobistar)

Toen ik in een belgacomshop naar dit tarief informeerde stuite ik op wat onwetendheid van de medewerker... Een tweede medewerkster wist wel waar ik het over had.

Ik heb het alsnog via internet moeten aanvragen. Ze zei mij wel dat dit tarief binnenkort ook gewoon in de winkel aan te vragen is.

Hopelijk verloopt de overstap hier een beetje vlot!

Groeten!
  #66  
Oud 02-10-12, 16:08
hanske636 hanske636 is offline
• iOS 13.0 beta
• iPadOS 13.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Geel (B)
Berichten: 519
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2fast Bekijk bericht
Toen ik in een belgacomshop naar dit tarief informeerde stuite ik op wat onwetendheid van de medewerker...
Dat was bij mij ook zo. Daar had hij nog nooit van gehoord.
  #67  
Oud 02-10-12, 16:51
laurensvds laurensvds is offline
 
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 9
Standaard

bij was dit juist hetzelfde,
dan heb ik maar naar de inlichting dienst gebeld en daar wisten ze meer van
en met 2 dagen geduld was alles in orde.
En nu ben ik nog altijd tevreden over generation connect
  #68  
Oud 02-10-12, 17:56
2fast 2fast is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 4
Standaard

uhu, beetje jammer! Krijg je toch een blij gevoel van dat je je eigen huiswerk maar zelf gedaan hebt... Het is maar de vraag of je met het voordeligste tarief naar buiten stapt als je het volledig aan hun overlaat .

Achja, ik wacht af! Ik hoop dat mijn sim morgen afgeleverd word!!!

Ik heb gekozen voor automatische herlaadbeurt van 20euro. Mijn sim word per post gebracht neem ik aan. Is mijn 20euro belkrediet + 2000sms en 2gb data meteen beschikbaar wanneer mijn sim afgeleverd word? of... Hoe gaat dit verder?

Groeten!
  #69  
Oud 02-10-12, 23:20
mike77 mike77 is offline
• iOS 10.2.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 226
Standaard

Simkaart insteken en klaar voor verbruik door de automatische herlading..
  #70  
Oud 02-10-12, 23:59
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2fast Bekijk bericht
Nieuw hier!

Gisteren heb ik mijn eerste iphone gekocht. Een 4s 16gb. Ik heb meteen ook de overstap gemaakt naar generation connect. (hiervoor mobistar)

Toen ik in een belgacomshop naar dit tarief informeerde stuite ik op wat onwetendheid van de medewerker... Een tweede medewerkster wist wel waar ik het over had.

Ik heb het alsnog via internet moeten aanvragen. Ze zei mij wel dat dit tarief binnenkort ook gewoon in de winkel aan te vragen is.

Hopelijk verloopt de overstap hier een beetje vlot!

Groeten!
Je gaat alvast van een porsche naar een ferrari.
Het enige kleine minpuntje aan proximus is als je op gprs/edge valt, dan is het tergend traag en kan je er niet echt veel mee doen maar gelukkig maakt de vele 3G veel goed en de toch wel meestal hoge 3G snelheden.
En ook bitter weinig panne, dat had ik emer voor met mobi en base.
  #71  
Oud 03-10-12, 09:39
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Die automatische herlaadbeurt, werkt dit zoals bij MV, dus als een min. bereikt is herladen? Of hoe zit dat?
Ook al staat er dat die data-roaming-bonus er niet meer in zit bij de gewone herlading heb ik 'em deze herlading nog gehad. Misschien is die verandering enkel voor nieuwe abonnees?

Howow
  #72  
Oud 03-10-12, 11:15
glennvho glennvho is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 82
Standaard

Hoe kan ik automatisch laten herladen elke maand als ik al klant ben van bij de start van het tariefplan?

Nu moet ik nog steeds elke maand zelf via de site van generation connect herladen en zou dit graag instellen dat het automatisch gaat. Jammer genoeg vind ik niet waar ik dit kan instellen, en op de site van generation connect lijkt het wel alsof je een nieuwe simkaart moet aanvragen om dit in werking te stellen???
  #73  
Oud 03-10-12, 13:38
outerglow outerglow is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 9
Standaard

Mijn nieuwe simkaart zat hier vanmorgen in de brievenbus, en de problemen beginnen al. Op de website stond duidelijk dat het een combo-simkaart was, die dus ook past in een iPhone. Bij levering moet ik natuurlijk vaststellen dat het een 'gewone' SIMkaart is...

*zucht*

Ik kan dus al naar de Belgacom-shop. Kunnen ze bij Belgacom dan werkelijk nooit eens iets voor 100% uitvoeren zoals ze het beloven?
  #74  
Oud 03-10-12, 14:43
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glennvho Bekijk bericht
Hoe kan ik automatisch laten herladen elke maand als ik al klant ben van bij de start van het tariefplan?

Nu moet ik nog steeds elke maand zelf via de site van generation connect herladen en zou dit graag instellen dat het automatisch gaat. Jammer genoeg vind ik niet waar ik dit kan instellen, en op de site van generation connect lijkt het wel alsof je een nieuwe simkaart moet aanvragen om dit in werking te stellen???
't schijnt dat je dat kan aanvragen op het nr 6000. Enkel had de persoon die er hierboven over vertelde een beetje problemen bij het overstappen...

Howow
  #75  
Oud 04-10-12, 12:47
outerglow outerglow is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 9
Standaard

Maandag al GC aangevraagd, gisteren simkaart gekregen (ondertussen omgewisseld tot een microsim), maar er staat nog altijd Telenet op mijn gsm...

Hoe lang duurt het vooraleer Telenet wegvalt? Ik moet toch niks meer opsturen ofzo?
  #76  
Oud 04-10-12, 15:35
2fast 2fast is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 4
Standaard

Jij mag blij zijn. Hier ook maandag de aanvraag gedaan. Tot vandaag nog niets ontvangen.
  #77  
Oud 04-10-12, 18:11
Sniper78's schermafbeelding
Sniper78 Sniper78 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: België
Berichten: 103
Standaard

GC is niks voor mij, k bel te veel.
  #78  
Oud 04-10-12, 18:24
2fast 2fast is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 4
Standaard

Oké, ik dus naar de klantendienst gebeld... Mijn aanvraagdossier zou pas vandaag succesvol zijn afgehandeld terwijl ik het weldegelijk al maandag had aangevraagd. Maar goed, de simkaart zou vandaag nog op de post gaan.

Even een opmerking over dat automatisch herladen. Wat ik ervan begreep is dat wanneer je belkrediet van €20, €25 of 50€ euro op is voor de datum van automatische herlading(facturatie). Je intussentijd eigenlijk niet zomaar zelf kan herladen. De enigste mogelijkheid is dan om naar de klantendienst te bellen, die dan je facturatie datum vervroegen en je dus zo weer belkrediet beschikbaar hebt of mischien meteen ook je tarief verhogen... Voor diegene die met 20euro bellen niet denken toe te komen, maar gewoon het goedkoopste tarief nemen voor bonussen en intussen tijd wel gewoon denken bij te herladen. Kan het wel eens de moeite zijn om extra navraag naar te doen.


Groeten!
  #79  
Oud 04-10-12, 21:33
hanske636 hanske636 is offline
• iOS 13.0 beta
• iPadOS 13.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Geel (B)
Berichten: 519
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sniper78 Bekijk bericht
GC is niks voor mij, k bel te veel.
Bij mij ook zo.
Bovendien heb ik het niet zo met dat herlaad gedoe.
Ik wil op alle momenten kunnen bellen zonder mij zorgen te maken over mijn bel te goed.
  #80  
Oud 04-10-12, 22:58
Sniper78's schermafbeelding
Sniper78 Sniper78 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: België
Berichten: 103
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hanske636 Bekijk bericht
Bij mij ook zo.
Bovendien heb ik het niet zo met dat herlaad gedoe.
Ik wil op alle momenten kunnen bellen zonder mij zorgen te maken over mijn bel te goed.
Kheb de intense 90 (business)
Maar overweeg naar de smart 75 te stappen.
Reageren

Labels
base, generation connect, mobile vikings, mobistar, proximus



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3gs 16g vast in "connect to itunes" Trebor13 iTunes 10 06-12-10 10:21
België: "sim-lock" vrije iphone + proximus ?! adept Overige providers België 55 25-02-10 09:31
iPhone: "Cannot connect to Youtube" error na quickpwn X_chinese Jailbreak 2 08-09-08 15:21
"Please Connect to iTunes" met versie 1.0.2 MacDaddy23 Unlock [archief] 3 19-11-07 17:51
iPhone vast in "connect to itunes" Arcadium Archief 2 12-10-07 02:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:10.