//

Proximus Generation Connect "review"

Proximus Generation Connect "review" discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) @bomans : aan de tel zeiden ze zolang ik niet gebeld had met de sim die onderweg was de simswap ook niet ging werken . ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Proximus
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 25-02-12, 16:32
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

@bomans : aan de tel zeiden ze zolang ik niet gebeld had met de sim die onderweg was de simswap ook niet ging werken .

Had ik da geweten he .
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 12-06-12, 10:35
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Schitterend nieuws alweer en beter dan mv:

Generation Connect
  #43  
Oud 15-06-12, 10:08
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Schitterend nieuws alweer en beter dan mv:

Generation Connect
Pfff, vond het interessanter dat mijn data niet geblokkeerd werd.
Heb dit net gebruikt en dacht even dat het weer eens mislukt was maar na 5min kon ik toch terug online.

Howow
  #44  
Oud 16-06-12, 00:41
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HowowcanIgo Bekijk bericht
Pfff, vond het interessanter dat mijn data niet geblokkeerd werd.
Heb dit net gebruikt en dacht even dat het weer eens mislukt was maar na 5min kon ik toch terug online.

Howow
Hier meteen alles gelukt, toch ben ik niet van plan om bv iedere maand voor die 250MB te gaan.
Ik ga gewoon altijd op tijd herladen, ik ben heel tevreden van generation connect, nog geen problemen gehad.
Helaas is geen enkel netwerk perfect in belgie.

Mobile vikings zag ik alweer eens vele mensen panne hadden, dat blijft maar duren, base netwerk zitten nog steeds gaten, waar ik bereik heb heeft mijne maat heel soms zelfs geen bereik.
Ze hebben ook nog eens minder 3G en de 3G snelheden liggen te laag.
Mobistar is gewoon te duur, ze hebben nikske te bieden zoals mv of GC.
Proximus heeft 1 minpunt; toch nog naar mijn goesting nog iets teveel edge/gprs en dan heb je het gescheten, veel kan je daar nie mee doen, de 3G is er ook nog niet overal en af en toe is er wel 3G maar niet sterk genoeg tot bv binnen in het cafe ofzo, vervelend maarja.....Ik blijf bij proximus, minste panne enz....
  #45  
Oud 19-07-12, 17:00
kachelle kachelle is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 8
Standaard

Wat gebeurt er als je herlaad na 2 maand ipv binnen de maand? Moet je dan 2x herladen vooraleer je weer de bonussen (2GB & 2000smsn) krijgt?
  #46  
Oud 19-07-12, 18:07
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Nee, je hoeft in dat geval maar één keer te herladen.
  #47  
Oud 21-08-12, 08:58
mentalmayhem's schermafbeelding
mentalmayhem mentalmayhem is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Bostroë
Berichten: 18
Standaard

Had al GC op mijn ipad geruime tijd en na einde gsm contract proximus ook overgegaan met men iphone , heel tevreden van, een aanrader... Zeker nu men beltijd kan omzetten in mb op de ipad want had ondertussen al heel wat beltijd staan.
  #48  
Oud 13-09-12, 20:59
mayawandelt mayawandelt is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 62
Thumbs up Favoriete hotspot

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mentalmayhem Bekijk bericht
Had al GC op mijn ipad geruime tijd en na einde gsm contract proximus ook overgegaan met men iphone , heel tevreden van, een aanrader... Zeker nu men beltijd kan omzetten in mb op de ipad want had ondertussen al heel wat beltijd staan.
Na mijn Telenet abonnement stopgezet te hebben, ben ik ook overgeschakeld naar Generation Connect van Proximus. Wat een verschil !! Bij Telenet had ik meestal maar de trage Edge terwijl ik nu vrijwel constant 3G heb. Ik kan Generation Connect iedereen aanraden.

Je kan ook op je iPhone je favoriete hotspot opzetten en zo met je iPad surfen op je bundel van je gsm-abonnement. Maar hoe kan je eventueel belkrediet omzetten ? Kan je het bv omzetten in Europese MB ? Ik bel zelden met m'n iPhone en zal aldus bergen belkrediet verzamelen denk ik
  #49  
Oud 13-09-12, 21:08
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Belgacom

4 uur geleden.

Goed nieuws voor de Apple-fans:
...
1/De nanosimkaarten van Proximus zijn klaar en zullen beschikbaar zijn in onze verkooppunten bij de lancering van de Iphone5 in Europa.

2/Onder voorbehoud van testen tijdens lancering van 4G, zal ons 4G-netwerk dus compatibel zijn met de Iphone5. Zo haalt u het maximum uit uw nieuwe smartphone.
  #50  
Oud 13-09-12, 23:36
mentalmayhem's schermafbeelding
mentalmayhem mentalmayhem is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Bostroë
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mayawandelt Bekijk bericht
Na mijn Telenet abonnement stopgezet te hebben, ben ik ook overgeschakeld naar Generation Connect van Proximus. Wat een verschil !! Bij Telenet had ik meestal maar de trage Edge terwijl ik nu vrijwel constant 3G heb. Ik kan Generation Connect iedereen aanraden.

Je kan ook op je iPhone je favoriete hotspot opzetten en zo met je iPad surfen op je bundel van je gsm-abonnement. Maar hoe kan je eventueel belkrediet omzetten ? Kan je het bv omzetten in Europese MB ? Ik bel zelden met m'n iPhone en zal aldus bergen belkrediet verzamelen denk ik
Via dit beste,

Generation Connect

Laatst gewijzigd door mentalmayhem; 18-09-12 om 21:01.
  #51  
Oud 21-09-12, 08:22
Donat Donat is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 55
Standaard

Op de website staat nu ook dat generation connect mogelijk is met automatische herlading. Dit is een groot voordeel vindt ik want anders moest je telkens online herladen en betalen etc..

Maar hoe kan je nu een bestaande GC die automatische herlading inschakelen ?
  #52  
Oud 25-09-12, 10:43
Donat Donat is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 55
Standaard

Manmanman bezin eer je begint..

Heb het erop gewaagd en naar de proximus klantendienst gebeld voor wat meer uitleg voor automatische herlading. Geen probleem mijnheer we regelen dit onmiddelijk, u krijgt een sms wanneer het ingaat. Ik ok voor 20 euro zodat ik de bundel kan behouden etc... Allemaal geen probleem..

Gisterenochtend ineens geen mobiele data meer, ik bel nr proximus, ja dit komt door de verandering die u hebt aangevraagd we kunnen hier niks aan veranderen, vanavond of ten laatste na middernacht hebt u weer mobiele data.. ik ok dan maar wat wachten..

Deze ochtend nog steeds geen mobiele data, ik bel terug nr proximus, ja u hebt gisteren u tariefplan gewijzigd in een generation mtv 15 met 100mb !!!!! Totaal niet dus ! nu gingen ze het rechtzetten en vannacht na middernacht heb ik weer mobiele data gegarandeerd zegt de man...

Hoe moeilijk kan het zijn jongens...
  #53  
Oud 25-09-12, 11:02
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Ik zie er altijd tegenop om naar die klantendienst te bellen. Hoe zou het komen Hopelijk snel opgelost.
Kon je dat maar gewoon online instellen zoals bij MV.

Howow
  #54  
Oud 25-09-12, 18:39
mayawandelt mayawandelt is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 62
Standaard

Dat is inderdaad *****. Mijn overstap is ook niet vlot verlopen. Mobiele data en sim viel weg van Telenet. Dus Proximus-sim erin gestoken maar niets. Ik moest naar de klantendienst bellen. Bleek dat Telenet de desactivatie niet had doorgegeven... Gelukkig had ik mijn tweede gsm (pay&go) bij om de klantendienst te bellen, want je moet je gsm-nr opgeven in de boomstructuur en ik was met mijn nieuwe sim zogezegd geen klant...

Hopelijk zetten ze het gauw recht voor je !!
  #55  
Oud 26-09-12, 12:43
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Het is idd zeer vervelend maar vanaf eenmaal alles werkt dan is het voor 95% genieten, bij mobistar en mv geniet ik maar voor 50%.
  #56  
Oud 26-09-12, 13:09
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Het is idd zeer vervelend maar vanaf eenmaal alles werkt dan is het voor 95% genieten, bij mobistar en mv geniet ik maar voor 50%.
Vind ik ook. Klantendienst is dè grootste miserie bij Proximus, maar netwerk is top. Enkel deze zomer in Spanje een week geen bereik, maar da's dan weer iets uitzonderlijks.

Howow
  #57  
Oud 27-09-12, 09:43
Donat Donat is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 55
Standaard

Het is toch in orde geraakt gisteren. Ook 5euro belkrediet gekregen voor de overstap. Idd het netwerk van proximus is TOP!

Vroeger bij MV ondervond ik vooral edge en trage 3G snelheden, speedtest geprobeerd en was altijd max 1Mbps.. Nu met proximus superveel sneller, soms tot wel 8Mbps!

Hopelijk binnekort ook 4G. Ben wel bang dat ze een apart 4G abbo gaan uitbrengen.

Toch tevreden klant van generation connect. (En nu niet meer elke maand moeten herladen met pc banking, great)
  #58  
Oud 27-09-12, 20:58
mentalmayhem's schermafbeelding
mentalmayhem mentalmayhem is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Bostroë
Berichten: 18
Standaard

M-banxafe in orde brengen in je sim app menu, nog makkelijker om te herladen
  #59  
Oud 28-09-12, 12:42
Donat Donat is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mentalmayhem Bekijk bericht
M-banxafe in orde brengen in je sim app menu, nog makkelijker om te herladen
sla me dood maar deze tip is de beste ooit! Dat ik daar niet eerder ben op uitgekomen!

THX!
  #60  
Oud 28-09-12, 14:55
mentalmayhem's schermafbeelding
mentalmayhem mentalmayhem is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Bostroë
Berichten: 18
Standaard

No prob graag gedaan
Reageren

Labels
base, generation connect, mobile vikings, mobistar, proximus



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3gs 16g vast in "connect to itunes" Trebor13 iTunes 10 06-12-10 09:21
België: "sim-lock" vrije iphone + proximus ?! adept Overige providers België 55 25-02-10 08:31
iPhone: "Cannot connect to Youtube" error na quickpwn X_chinese Jailbreak 2 08-09-08 14:21
"Please Connect to iTunes" met versie 1.0.2 MacDaddy23 Unlock [archief] 3 19-11-07 16:51
iPhone vast in "connect to itunes" Arcadium Archief 2 12-10-07 01:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:44.