Proximus Generation Connect "review" discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) hoe komt dat ik van gisteren van 15€ naar 0 € ga ? Worden men imessage berichten aangerekend ? blijkbaar is dit betalend bij proximus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe komt dat ik van gisteren van 15€ naar 0 € ga ?
Worden men imessage berichten aangerekend ? blijkbaar is dit betalend bij proximus , namelijk 0.30cent voor een imessage bericht ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 oktober 2012 om 22:22 ---------- Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
idem hier en de imessages worden niet aangerekend is data verkeer he .
|
|
|||
|
|||
iMessage
Citaat:
Ps als je een bericht met foto stuurt zet hij het nooit om in een sms. Ben sinds mijn overschakeling naar Generation Connect van Proximus super tevreden van 3G !! Succes ! |
|
|||
|
|||
Na ongeveer 3 weken is mijn nummeroverdracht in orde. Enkel heb ik 5euro ipv 20euro belwaarde... Plots zie ik dat deze naar 4.50 is gesprongen... Zijn smsen die je van belgacom ontvangt betalend?
|
|
|||
|
|||
Hier ook omgeschakeld van Mobile Vikings naar Generation Connect (werk veel in Brussel, en daar is MV 3G bereik toch wel ondermaats).
Duurt dus wel even, had me geregistreerd op 8 november, gisteren pas de simkaart in de brievenbus, vanmorgen viel Base bereik weg. |
|
||||
|
||||
Vandaag overgestapt naar Proximus. Mijn eerste ervaringen met Generation Connect zijn helaas niet zo positief. In mijn woonplaats heb in binnenshuis enkel EDGE en buitenshuis 2 blokjes 3G. Dat komt er in de praktijk dus op neer dat het internet hier TRAGER is dan dat van Mobile Vikings. En ik dacht nog wel dat Proximus 99% 3G dekking had..
Maar goed, thuis heb ik natuurlijk Wi-Fi. Ik ben benieuwd hoe het bereik elders is (zeker in Wallonië want daar is MV nogal flauw), maar dit voorspelt al niet veel goeds. |
|
||||
|
||||
Ik kan je zeggen dat het bereik van proximus voor de rest heel goed is.
Thuis heb ik ook edge maar voor de rest bijna overal 3G. Had ook eerst MV maar daar was ik niks mee want werk in BXL en daar had ik zelf bij ons op bureel gaan ontvangst mee . en nu volle 3G. Zit veel in walloniê ook en daar werkt het perfect voor mij . |
|
|||
|
|||
Citaat:
Jaja, 99% is nog steeds theorie ;-). Je zal wel merken als je eens op bv je 10-20 belangrijkste plaatsen zal gaan je meer 3G zal hebben dan met base/mv en mobistar. De edge van proximus is wat mij betreft gewoon gprs, die is idd retetraag, kan je alleen wat lichte sites mee opladen, that's it,beetje jammer maar voor mij maakt de 3G veel goed, vantegenwoordig heb je ook meer en meer telenet homespots . |
|
|||
|
|||
Zijn er nog mensen die in het buitenland geen ontvangst hebben met hun iPhone op Generation Connect? Ik had dit vorig jaar in Spanje maar na terugkomst las ik iets van een probleem, dus liet ik het zo.
Maar dit weekend was ik in Frankrijk en weer hetzelfde liedje. Is dit een gekend probleem? Er wordt gewoon niet overgeschakeld naar een andere provider. 't Is alsof hij gesimlocked is. Howow |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu nog wachten tot ik weer in het buitenland zit om te testen. Howow |
|
|||
|
|||
Citaat:
Uiteraard dien je je 'dataroaming' aan te zetten naast je mobiel internet ! Is een soort extra bescherming om te vermijden dat je MB erdoor rollen zonder je 't weet. Ik duim dat het lukt ! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Howow |
|
|||
|
|||
Raar, heb het vorige week nog gevraagd aan iemand op andere fora en deze zegde me dat het gewoon vanzelf (zoals he thoort) overschakelt en je kan surfen in oa Spanje, normaal gezien voorzover ik weet zou je nikske moeten activeren.
Hetgeen moet gebeuren is dat je in spanje vanzelf overschakelt, desnoods probeer je het zelf te doen en zet je data roaming aan en dan moet je normaal gewoon kunnen surfen, moet dit eerst van je data roaming 100MB afgaan en dan van je belkrediet. Ik ga dat toch nog eens extra nagaan want ik ben binnen een paar weken ook een paar dagen weg en dan wil ik af en toe eens mijn emails en dergelijke checken. |
|
||||
|
||||
Ook in Oostenrijk geen problemen ondervonden. 3G internet daar was zelfs nog sneller dan hier
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zie wel als ik nog eens in't buitenland ben maar neem aan dat het nu in orde is. Howow |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb sinds gisteren ook Generation connect maar kan 1911 niet bellen om te activeren.
Kan wel al sms'en en op 3G. Ik kan niet bellen of gebeld worden Wat nu? Bedankt alvast |
|
|||
|
|||
Gewoon naar 6000 bellen, zij zullen het dan activeren...
Ik heb trouwens geen problemen met surfen in het buitenland . Gaat mooi van de gespaarde MB's af. |
Labels |
base, generation connect, mobile vikings, mobistar, proximus |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3gs 16g vast in "connect to itunes" | Trebor13 | iTunes | 10 | 06-12-10 10:21 |
België: "sim-lock" vrije iphone + proximus ?! | adept | Overige providers België | 55 | 25-02-10 09:31 |
iPhone: "Cannot connect to Youtube" error na quickpwn | X_chinese | Jailbreak | 2 | 08-09-08 15:21 |
"Please Connect to iTunes" met versie 1.0.2 | MacDaddy23 | Unlock [archief] | 3 | 19-11-07 17:51 |
iPhone vast in "connect to itunes" | Arcadium | Archief | 2 | 12-10-07 02:35 |
|
|