MMS instellingen voor iPhone discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit zijn de laatste instellingen voor MMS Bewerk de details voor Mms als volgt: Bij APN, voer event.proximus.be in. Bij Gebruikersnaam, voer mms in. Bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MMS instellingen voor iPhone
Dit zijn de laatste instellingen voor MMS
Bewerk de details voor Mms als volgt: Bij APN, voer event.proximus.be in. Bij Gebruikersnaam, voer mms in. Bij Wachtwoord, voer mms in. Bij MMSC, voer http://mmsc.proximus.be/mms in. Bij Mms-proxy, voer 010.055.014.075:8080 in. Bij Maximale mms-grootte, voer 300000 in. Keer terug naar het Startscherm. Zet nu je toestel uit en weer aan. (Deze stap is niet altijd noodzakelijk) Ga nu naar instellingen > berichten > Mms berichten en eventueel onderwerpveld aanzetten Stuur de eerste keer een mms naar jezelf. Hiermee wordt MMS geactiveerd Laatst gewijzigd door Werner1963; 16-01-13 om 10:19. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Euh, wat is het doel van dit topic. Staat allemaal duidelijk op de website van Proximus toch?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij sta zelfs mms altijd af en ik zal u zeggen waarom; 1) MMS kost geld en voor wat? Om een fotoke door te sturen? Nee, ik ben er nooit een voorstander van geweest en stuurde zelfden tot nooit een mms.
Je hebt whatsapp of viber, message me, line enz... apps zat om gratis naar elkaar berichten en fotokes te zenden. Hebben maten dat niet en nog geen smartphone, raad het hen aan ;p. 2)Je kan een foto nog altijd via email doorzenden . MMS instellingen staan niet eens ingesteld bij mij, alleen de tethering en APN van mobiele dat zodatk kan surfen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS instellingen voor iPhone (Mobile Vikings) | Lancia | Mobile Vikings | 12 | 13-06-11 11:55 |
MMs instellingen iphone | dettie | Orange | 2 | 10-09-10 01:37 |
MMS en Bluetooth instellingen voor iphone 2g Firewire 3.1.3 | Kenneth the Iphone hacker | Jailbreak apps en thema's | 2 | 28-02-10 23:47 |
België: MMS instellingen voor Base? | Darth_Stijn | Overige providers België | 23 | 26-12-09 17:01 |
België: MMS instellingen voor proximus?? | koen_dr | Overige providers België | 25 | 05-08-09 00:06 |
|
|