iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Mobile Vikings (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f113/mobile-vikings/)
-   -   Mobilevikings.com (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f113/mobile-vikings/30229-mobilevikings-com.html)

OiP 06-11-09 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 380573)


Daar herinner ik mij gelezen te hebben van wel. Ach, valt eigenlijk nog te verwaarlozen.

Iemand ervaring met MV? Positief? Ik overweeg om over te stappen maar dat niet zonder eerst gepolst te hebben bij gebruikers.

WDS001 06-11-09 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door OiP (Bericht 380588)
Daar herinner ik mij gelezen te hebben van wel. Ach, valt eigenlijk nog te verwaarlozen.

Iemand ervaring met MV? Positief? Ik overweeg om over te stappen maar dat niet zonder eerst gepolst te hebben bij gebruikers.

Ik! En ik ben trouwens zéér tevreden over Mobile Vikings! Snelle service, gratis internet.. Geen klachten! :D

Guest-20180409093718 06-11-09 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 380585)
In april? Dan wordt het hoog tijd dat die 3G beschikbaar komt! :rolleyes:

Trouwens net ff naar BASE gebeld; het antwoord is nog steeds "binnenkort".
Ze willen er zeker van zijn dat "de qualiteit" van de dienst optimaal in werking zal gesteld worden en voldoet aan de wens van de klant...

OiP 06-11-09 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 380590)
Ik! En ik ben trouwens zéér tevreden over Mobile Vikings! Snelle service, gratis internet.. Geen klachten! :D

Hoe gaat de herlading in z'n werk?

WDS001 06-11-09 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door OiP (Bericht 380598)
Hoe gaat de herlading in z'n werk?

Via de bank ;) Elke keer je €15 betaald krijg je de sms'en en de GB internet.

OiP 06-11-09 17:59

Omdat er staat geen abonnement. Dus gewoon overschrijven? Geen kaartjes gaan kopen in de dichtstbijzijnde krantenwinkel :p

WDS001 06-11-09 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door OiP (Bericht 380604)
Omdat er staat geen abonnement. Dus gewoon overschrijven? Geen kaartjes gaan kopen in de dichtstbijzijnde krantenwinkel :p

Is inderdaad geen abonnement. Als jij 5 maand wil wachten om te herladen kan dat prima :) En nee, kaartjes van Mobile Vikings zijn niet te koop.

apotheosis 06-11-09 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door OiP (Bericht 380588)
Daar herinner ik mij gelezen te hebben van wel. Ach, valt eigenlijk nog te verwaarlozen.

Iemand ervaring met MV? Positief? Ik overweeg om over te stappen maar dat niet zonder eerst gepolst te hebben bij gebruikers.

Ik heb al geruime tijd mv en het is beter je nog wat wacht want nu als je wil internetten is het huilen met de pet op. Doordat ze zouden bezig zijn met 3G heb ik vernomen.
Het ligt meer plat dan dat je kan surfen.Binnen een paar maanden zou dat in orde moeten zijn.

kal_el 06-11-09 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 380658)
Ik heb al geruime tijd mv en het is beter je nog wat wacht want nu als je wil internetten is het huilen met de pet op. Doordat ze zouden bezig zijn met 3G heb ik vernomen.
Het ligt meer plat dan dat je kan surfen.Binnen een paar maanden zou dat in orde moeten zijn.

ik heb hier nog geen last van, maar inderdaad zal het bij mij ook binnenkort zo zijn (regio gent)
De 3G netwerk upgrade zorgt voor een aantal problemen :p
Eind dit jaar opgelost want dan rolt base 3G uit :-)

apotheosis 08-11-09 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kal_el (Bericht 380659)
ik heb hier nog geen last van, maar inderdaad zal het bij mij ook binnenkort zo zijn (regio gent)
De 3G netwerk upgrade zorgt voor een aantal problemen :p
Eind dit jaar opgelost want dan rolt base 3G uit :-)

Ik heb voorlopig toch ook mobistar genomen,ik was het beu en nu heb ik nog zelden problemen.
Ik woon niet echt zover van gent zelfs en toch veel problemen met mv.
Bij mobistar veel minder problemen en heb er geen spijt van ik daardoor wat meer betaal iedere maand.Ik kan binnen xxx aantal tijd nog zien wat ik doen.

kal_el 08-11-09 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 381362)
Ik heb voorlopig toch ook mobistar genomen,ik was het beu en nu heb ik nog zelden problemen.
Ik woon niet echt zover van gent zelfs en toch veel problemen met mv.
Bij mobistar veel minder problemen en heb er geen spijt van ik daardoor wat meer betaal iedere maand.Ik kan binnen xxx aantal tijd nog zien wat ik doen.

inderdaad, ik overleef het nog altijd, maar ze zijn er zich van bewust hoor bij MV ;)
en zeggen zelf dat ze niets kunnen doen omdat het netwerk upgrades zijn die base uitvoert. Nuja, nog een maand en half op de tanden bijten en dan krijgt 3G een uitrol :-)

apotheosis 08-11-09 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kal_el (Bericht 381364)
inderdaad, ik overleef het nog altijd, maar ze zijn er zich van bewust hoor bij MV ;)
en zeggen zelf dat ze niets kunnen doen omdat het netwerk upgrades zijn die base uitvoert. Nuja, nog een maand en half op de tanden bijten en dan krijgt 3G een uitrol :-)

Als je in een boeregat zoals mij woont heb je nog geen 3G

OiP 08-11-09 20:29

Dan kijk ik liever nog even de kat uit de boom. Zal niet overstappen van Mobistar naar MV zolang het internetten niet vlot. MV'ers, hou me op de hoogte ;)

apotheosis 09-11-09 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door OiP (Bericht 381429)
Dan kijk ik liever nog even de kat uit de boom. Zal niet overstappen van Mobistar naar MV zolang het internetten niet vlot. MV'ers, hou me op de hoogte ;)

Best ; via je iphone als je in 3G gebied zit kan je mobile tv bekijken en tis tot eind november gratis en het gaat niet van je data af.
Via EDGE is niet aangeraden omdat het constant uitvalt enz....

Dat heb je uiteraard sowieso ook nog niet bij base tenzij je er natuurlijk geen interesse hebt maar ik gebruik het toch wel af en toe als ik van mijn werk kom ofzo zet ik het dan op het nieuws ;).

En sufen is natuurlijk voorlopig sowieso beter bij mobistar.

Puck84 13-11-09 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door OiP (Bericht 381429)
Dan kijk ik liever nog even de kat uit de boom. Zal niet overstappen van Mobistar naar MV zolang het internetten niet vlot. MV'ers, hou me op de hoogte ;)

Je moet je niet laten ontmoedigen om naar MV over te stappen omdat apotheosis zo luid is over zijn slechte ervaringen.... Das gewoon één ongelukkig geval met een grote mond die het op elk forum laat horen dat Mobistar toch o zo veel beter is voor hem dan MV... Ondertussen heb je een paar duizend gewone MV klanten die er géén drama van maken. Als het echt ernstige problemen waren, dan waren er wel meer klagers dan een paar enkele op de forums en facebookgroepen (je hebt op die media sowieso het phenomeen dat een kleine minderheidsgroep met een luide stem de meerderheid kan overstemmen).

Je kan best gewoon eerst even:
  • bij vrienden die Base of MV hebben in je buurt de ontvangst checken
  • naar de MV helpdesk bellen (tijdens kantooruren @ werkdagen) om te vragen hoe de dekking in jouw regio is als je echt zeker wilt zijn (ze gaan daar niet liegen, als ze weten dat het een probleem regio is gaan ze het volgens mij wss zeggen)

Een collega van mij is onlangs ook overgestapt naar MV na een periode van heel wat getwijfel omwillen van dergelijke statements als hierboven op het internet. Wil je weten wat zijn reacties tot nu toe op MV zijn?
  • "Maar dat internet werkt toch goed genoeg zolang ge geen youtube zit te kijken? Waar klagen die toch over?"
  • "Amai die helpdesk heeft goede service man... Daar kunnen de grote bedrijven nog es iets van leren zenne..."

kal_el 13-11-09 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Puck84 (Bericht 383492)
  • "Amai die helpdesk heeft goede service man... Daar kunnen de grote bedrijven nog es iets van leren zenne..."

Dat is daar echt een helpdesk om U tegen te zeggen. Waar die mensen hun energie, klantvriendelijkheid en behulpzaamheid halen, ik weet het niet, maar ze zouden een medaille moeten krijgen.


Je kan trouwens ook mailen naar de helpdesk. Binnen de 2 uur krijg je normaal gezien een antwoord, willen ze je aan de telefoon spreken zullen ze je waarschijnlijk vragen om je nummer door te mailen, aangezien ze voorlopig enkel een 070 lijn hebben en de mensen niet onnodig op kosten willen jagen :-)

en@ Puck84, niet alleen roepen klagers meer, ook zullen mensen die tevreden zijn dat niet overal gaan rondbazuinen ;)

arne_vn 14-11-09 02:32

Ik heb sinds daarnet een PDP-error.
heb niets verandert aan m'n instellingen, terwijl ik tot even ervoor gewoon mobiel internet had.
Een vriend die bij mij was met ook een 3GS met MV en dezelfde firmware kon wel gewoon op het netwerk...

Ik heb nog voldoende krediet, dus daar kan het niet aan liggen.
Heb m'n instellingen voor de zekerheid nagekeken en die zijn in orde.
Een reboot heeft geen oplossing gebracht...
Help!

thibaultvdb 14-11-09 10:04

Ik heb op dit moment ook een pdp-identificatie error :(
Ik vrees dat het eventjes platligt, maarja binnenkort 3G! :D
Alé dat hoop ik toch dat MV ook gaat overstappen op 3G..

arne_vn 14-11-09 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thibaultvdb (Bericht 383547)
Ik heb op dit moment ook een pdp-identificatie error :(
Ik vrees dat het eventjes platligt, maarja binnenkort 3G! :D
Alé dat hoop ik toch dat MV ook gaat overstappen op 3G..


Maar het is toch raar dat dan een vriend van mij wel toegang heeft tot het netwerk? :confused:
(zelfde toestel en FW)

Heb gisteren een mailtje verzonden richting de helpdesk, en juist gebeld, maar er nam niemand op...

:(


Edit: op hun facebook groep zijn er veel meldingen dat het netwerk plat ligt...

WDS001 14-11-09 11:03

Ik heb hier ook die PDP-error, dus het lijkt een algemeen probleem te zijn. Straks zal dat wel opgelost zijn ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:24.