Mobilevikings.com discussie in Mobile Vikings forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik spaar altijd mijn oude toestellen voor als er iets zou mislopen met nieuw toestel. Zo heb een T610 en een W800i in mijn bezit. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik spaar altijd mijn oude toestellen voor als er iets zou mislopen met nieuw toestel. Zo heb een T610 en een W800i in mijn bezit. De T610 werkt nog perfect. En bij de W800i ontbreekt het gummetje van de joystick en werkt hij ook niet altijd. Mar voor de rest kunnen ze nog volop dienen. Zeker om bijvoorbeeld iets aan te passen op de SIM.
Wel vreemd dat dit niet gebeurt met mijn Mobistar SIM want daarvoor heb ik ook een overdracht van nummer moeten aanvragen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Heeft er iemand misschient nog een invitation code over ?
Greetz edit: heb er al een. Laatst gewijzigd door Jenz; 25-04-09 om 21:26. |
|
|||
|
|||
Zou het kunnen dat het netwerk al een tijdje plat ligt? Want telkens ik wil internetten, krijg ik een pdp-identiteitserror. Nog mensen die dit voorhebben?
|
|
||||
|
||||
Schijnt storing te zijn bij Base van gisterenavond. Zijn ze mee bezig.
|
|
||||
|
||||
Hier niks van gemerkt, noch gisteren, noch vandaag ...
|
|||
|
|||
En toch heeft het stil gelegen hoor Maar het lag inderdaad volledig aan Base...
|
|||
|
|||
Ik heb ook BASE en nog steeds geen internet sinds gisterenavond. PDP-identificatie error...
|
|
|||
|
|||
It's back up and running
|
|
|||
|
|||
Yep alles werkt weer sinds deze morgen. De limieten van BASE zijn ook gestegen van 200mb/maand naar 500mb/maand.
|
|
|||
|
|||
Hm,das al 3 weken dat ze altijd plat liggen van die dag tot dat uur,vorige week vanhetzelfde,ze zijn volgens mij aan het werk,kan gewoonweg niet anders.
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook al maandenlang op zoek naar een code. Iemand nog eentje over? Super bedankt op voorhand alvast.
|
|
||||
|
||||
Gewoon even lid worden van hun facebook groep en je vind wel mensen in de forum die er nog hebben.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Keb nog wa codes over:
|
|
|||
|
|||
De internetpannes zijn te wijten aan het datacenter waar Base gevestigd is. Dat is eigendom van Scarlet. Dus het is niet de schuld van Base.
|
|
|||
|
|||
Deze week geen probleem gehad.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Geweldig gebaar !
Ik ben er in ieder geval heel blij mee grtz |
|
|||
|
|||
Idd,schitterend,ik moet op 10-11 mei herladen dus dat komt op het goede moment se.
|
|
|||
|
|||
Mv is toch prepaid he?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: Mobilevikings: naar het buitenland | Tolarian | Overige providers België | 2 | 12-08-10 15:21 |
iViking: MobileVikings-saldo applicatie | vincentjanv | iPhone Apps | 34 | 07-08-09 16:08 |
Belstatus app voor Mobilevikings ? | Iphone_belgium | Archief | 3 | 10-06-09 12:58 |
|
|