Mobilevikings.com discussie in Mobile Vikings forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de eerste code gebruikt. Bedankt!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb de eerste code gebruikt. Bedankt!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Krijg je die invitatie code's soms pas als je je kaart hebt geactiveerd? Want ik heb mij een week geleden ingeschreven, maar bij mijn profiel staat dat ik er geen heb
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat is natuurlijk maar een wilde gok he. |
|
|||
|
|||
Ik denk ook dat het daardoor komt, pech voor degene er nog een wouden
|
|
||||
|
||||
Mobile Viking en de iPhone 3GS
Hoi,
Dit bericht is een beetje voor de Belgen onder ons. Iedereen kan hier zijn ervaringen (positief en negatief) kwijt over het gebruik van Mobile Viking en de nieuwe iPhone 3GS. Op internet lopen allerlei 'verhalen' over slecht bereik, niet kunnen opgebeld worden ... Dit is niet alleen over Mobile Viking maar ook over Proximus, Mobistar ... Eerlijke bevindingen van dagelijkse gebruikers is nog de grootste bron van informatie. Ik zou zeggen laat jullie gaan en wij horen het wel. MV-gebruikers zitten nu eenmaal wijd verspreid. Ikzelf heb een nieuwe iPhone 3GS en binnenkort hoop ik mijn MV-simkaartje te ontvangen en alleen maar positieve ervaringen te hebben Bedankt !!
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb dat in andere topic al uitgebreid uitgelegd en ik zal het nog eens hier ook doen. Mobile vikings is het beste om te surfen op de gsm voor de vlamingen omdat het gratis is.De andere providers vragen 10 euro voor bv 200 of 500mb , reken dat eens maal 12 maanden=120 euro per jaar terwijl ik nu die 120 euro in mijnen zak steek.. Mobile vikings werkt zoals je wel zal weten via het netwerk van base dus je gaat nog geen 3g hebben,anderzijds,dat doet er niet toe vind ik,een gsm en internetten erop is vooral in mijn ogen bedoeld voor kleinigheden op te zoeken enz....En EDGE is nu ook zo traag alweer niet vind ik. Het zal ook minder van je batterij vergen om via edge te surfen inplaats van 3g.Base begint eind 2009 met 3g in de grootsteden. Het probleem bij zowel mobistar als porximus is dan ook nog eens ze niet overal 3g dekking hebben.Ik kom nu net op talloze plaatsen waar beiden helemaal geen 3g hebben en dan zou ik dara iedere maand 10 euro en meer voor moeten betalen,i don't think so. Alleen in het centrum van gent en wetteren en noem maar op heb je 3g maar éénmaal je er meer buiten gaat zit je op edge en bij proximus zelfs op het traagste van het traagste=gprs. Ik heb nog maar weinig klagen over mobile vikings. Wat ik wel heb is de ene moment ik op dezelfde plaats 4 blokken heb en dan opeens 1 of soms niks maar dat valt allemaal zeer goed mee vind ik. Men heeft mij al altijd kunnen bereiken wanneer nodig.Dat volledig wegvalen gebeurt nu echt niet zoveel dus ik zou er allesins al niet van wakker liggen,velen kunnen een goed stukske overdrijven en doen het erger lijken dan het is. Weet ge;bij mij thuis is proximus geen moer beter.Alleen mobistar scoort er een beetje beter. |
|
|||
|
|||
prijzen voor buitenland zijn wel enorm nadelig toch?
SMS = 1,00 euro ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
(Wegvallend Netwerk kom ik vaak tegen bij topics over Mobile vikings is dit waar?) |
|
|||
|
|||
Simpel;internet je op je gsm?Dan zeg ik meteen,aanschaffen maar je moet opletten he want je hebt maar 85min meer de tijd als je van de voordelen nu wil genieten.Wie zich morgen registreerd die gaat duurdere tarieven krijgen.Dus je moet al één van de codes hier snel proberen die hier wel ergens te vinden zijn op één van de vorige pagina's of topics over MV,
|
|
||||
|
||||
Ik heb nog een uitnodigingscode over:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Moet lukken
|
|
||||
|
||||
Vraagje:
Telkens ik bel met mijn MV dan komt er op mijn iPhone 'doorschakelen actief' Ik heb geen nummeroverdracht en op de iPhone staat doorschakelen uit. Kan iemand mij hier meer uitleg over geven? Bedankt !!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
||||
Iedereen kan nu klant worden zonder code. Zelfde tarieven als voorheen. Enkel als je een nieuw nummer wil moet je 15 euro instapkost betalen. Neem je je oude nummer mee dan is het gratis. O, en bellen naar iPhoneclub is goedkoper geworden. (Roaming-tarieven zijn verlaagd)
|
|
|||
|
|||
Hey iedereen,
ik ben van plan om binnenkort een iphone 3G S te kopen en denk er dus ook aan om dan over te schakelen op Mobile Vikings. Is dit een goed idee, of eigelijk totaal niet omdat ze nog altijd geen 3G ondersteunen? ik zie het alvast niet zitten om zo'n abo van Mobistar te kopen, want dat lijkt me ietske te duur ... Reacties zijn welkom |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar maak het voor jezelf uit en kijk vooral al eens in dit topic of op hun website |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: Mobilevikings: naar het buitenland | Tolarian | Overige providers België | 2 | 12-08-10 15:21 |
iViking: MobileVikings-saldo applicatie | vincentjanv | iPhone Apps | 34 | 07-08-09 16:08 |
Belstatus app voor Mobilevikings ? | Iphone_belgium | Archief | 3 | 10-06-09 12:58 |
|
|