//

Mobilevikings.com

Mobilevikings.com discussie in Mobile Vikings forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door gigiphone heeft er al iemand de aplicatie van mobile vikings en werkt hij ??? bij mij werkt hij niet ,,via pc ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Mobile Vikings
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #241  
Oud 24-12-09, 11:37
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gigiphone Bekijk bericht
heeft er al iemand de aplicatie van mobile vikings en werkt hij ???
bij mij werkt hij niet ,,via pc is het geen probleem voor in te loggen
had ik ook, wachtwoord toen veranderd naar 1 zonder speciale tekens (vb: ^) en toen kon ik wel inloggen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 30-12-09, 19:22
Cable Cable is offline
• iOS 10.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 13
Standaard

Die mobile vikings , dat gaat dan niet met Prepaid kaart maar met een factuur ?
  #243  
Oud 30-12-09, 19:37
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cable Bekijk bericht
Die mobile vikings , dat gaat dan niet met Prepaid kaart maar met een factuur ?
Neen, Mobile Vikings is ook prepaid. Je kan die €15 herladen wanneer je wil.
  #244  
Oud 30-12-09, 19:55
Cable Cable is offline
• iOS 10.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 13
Standaard

Oh. Maar waar haal je die Prepaid kaartjes dan? Gewoon in de krantenwinkel? Of is het mss gewoon met een storting ofzo?
  #245  
Oud 30-12-09, 19:58
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cable Bekijk bericht
Oh. Maar waar haal je die Prepaid kaartjes dan? Gewoon in de krantenwinkel? Of is het mss gewoon met een storting ofzo?
Dat kan je allemaal op hun website vinden http://www.mobilevikings.com
  #246  
Oud 30-12-09, 21:58
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Heb ook maar de stap naar Mobile Vikings gezet. Heb ook wel een abo bij Proximus via het werk maar ik probeer gsm gesprekken voor werk & privé gescheiden te houden. Ik ben al een jaar of 12 klant bij Proximus maar het lijkt nog net of we 12 jaar terug in de tijd zijn, tarieven voor een sms of gesprek is ok maar wanneer je over mobiel internet spreekt...

Als je kijkt naar Mobile Vikings wordt je dus alleen maar heel erg blij, bij elke herlaadbeurt van 15 euro (min. 1x per maand) krijg je voor 1GB gratis mobiel internet ter beschikking.

En hoe je het ook draait of keert, daar kan proximus met hun 5000 gratis sms'en echt niet tegen op. Een normaal gsm gebruiker gaat nooit aan 5000 sms'en per maand komen maar een normaal smartphone gebruiker zal wel enkele 100de mb's per maand verbruiken aan mobiel internet.
  #247  
Oud 30-12-09, 22:01
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

//Diverse berichten over Mobile Vikings naar deze discussie verplaatst.
  #248  
Oud 31-12-09, 15:32
Cable Cable is offline
• iOS 10.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 13
Standaard

Ik denk dat ik de overstap niet ga maken ,omdat ik eigenlijk echt wel veel meer sms'en stuur :/ . Volgens #120# deze maand toch wel weer zo'n 6000 :/ ..
  #249  
Oud 31-12-09, 17:31
freekydude freekydude is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 83
Standaard

Ben ik de enigste zonder mobiel internet vandaag? :-|
  #250  
Oud 31-12-09, 17:32
Cable Cable is offline
• iOS 10.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 13
Standaard

Neen , facebook staat er vol van . Het ligt aan Base wsl .. stond ook op de site van de gazet van antwerpen .
  #251  
Oud 31-12-09, 22:20
iktjilp's schermafbeelding
iktjilp iktjilp is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Brugge
Berichten: 59
Standaard

Is ondertussen gelukkig wel opgelost. Deze avond pas gemerkt toen ik na het werk nog even mijn mails wou lezen en zag dat ik de laatste pas iets na 10 uur had ontvangen.
__________________
Mobile Viking die nu eindelijk eens zijn iPhone ten volle kan benutten zonder daar veel te veel voor te betalen.
  #252  
Oud 16-01-10, 15:36
StevenVD StevenVD is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 12
Standaard

Ik heb 2/3 weken terug een iPhone 3GS gaan kopen, toen was ik nog steeds een prepaid Proximus. Men kaart was toen herladen met zo'n 25 euro, maar deze was echter na een uurtje of twee al volledig op zonder eenmaal te bellen (en dit dan nog terwijl ik eigenlijk enkel thuis zat met men Wi-Fi aan). Bij Proximus betaal je dus elke keer 50cent ofzo wanneer je iPhone verbinding maakt met het internet. Nu kan je zeggen, waarom neem je dan geen data-abonnement bij Proximus? Simpel, bij een gewone prepaid kaart kan je geen data-abonnement bijnemen, je moet dus ook een abonnement gaan neme (met factuur) voor gewoon te bellen. Dit wil ik absoluut niet omdat ik het verschrikkelijk vind da k dan altijd 24maand vast zit bij hun.

Wat is de oplossing? Mobile Vikings (Prepaid en betaalbaar+Niet elke keer geld van je kaart wanneer je verbinding maakt met het internet).

Ik ben nu al enkele dagen een Mobile Viking en ik zou het echt iedereen aanraden.
Vriendelijke service, zeer goed edge internet (surfen en mail ophalen lukt perfect en vlot).. Kortom perfect voor iedereen die wil internetten op zen GSM maar er geen tientallen euro's voor over heeft.
  #253  
Oud 16-01-10, 15:43
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenVD Bekijk bericht
Wat is de oplossing? Mobile Vikings (Prepaid en betaalbaar+Niet elke keer geld van je kaart wanneer je verbinding maakt met het internet).

Ik ben nu al enkele dagen een Mobile Viking en ik zou het echt iedereen aanraden.
Vriendelijke service, zeer goed edge internet (surfen en mail ophalen lukt perfect en vlot).. Kortom perfect voor iedereen die wil internetten op zen GSM maar er geen tientallen euro's voor over heeft.
3G binnenkort
  #254  
Oud 16-01-10, 15:50
StevenVD StevenVD is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kal_el Bekijk bericht
3G binnenkort
Ja? K weet het niet hoor.. K weet dat base (netwerk waarop Mobile Vikings werkt) begonnen is met 3G in Antwerpen en Gent.. Binnekort ook nog brussel wrsch.. Maar de rest van Belgie? Zal nog wel even duren. En heb ook nog niets op de site zien staan bij Mobile Vikings dat ook bij hun gebruikers 3G zal komen hoor.. Weet jij iets meer?
  #255  
Oud 16-01-10, 15:57
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenVD Bekijk bericht
Ja? K weet het niet hoor.. K weet dat base (netwerk waarop Mobile Vikings werkt) begonnen is met 3G in Antwerpen en Gent.. Binnekort ook nog brussel wrsch.. Maar de rest van Belgie? Zal nog wel even duren. En heb ook nog niets op de site zien staan bij Mobile Vikings dat ook bij hun gebruikers 3G zal komen hoor.. Weet jij iets meer?
wel ff beter lezen
About 3G - News - Mobile Vikings
  #256  
Oud 16-01-10, 16:07
StevenVD StevenVD is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kal_el Bekijk bericht
Oke dat is wel even heel goed nieuws, vooral dat er geen prijsstijging zal plaatsvinden
  #257  
Oud 16-01-10, 17:08
mrmittens mrmittens is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Het is me opgevallen dat elke GSM op Mobile Vikings (en BASE) vanaf nu ook een eigen IP nummer heeft. Vroeger was dit 1 IP voor alle telefoons, maar nu kan je bv. naar je eigen gsm zitten pingen
  #258  
Oud 16-01-10, 17:12
StevenVD StevenVD is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrmittens Bekijk bericht
Het is me opgevallen dat elke GSM op Mobile Vikings (en BASE) vanaf nu ook een eigen IP nummer heeft. Vroeger was dit 1 IP voor alle telefoons, maar nu kan je bv. naar je eigen gsm zitten pingen
Ah en wat is het voordeel van naar je eigen GSM te kunnen pingen?
  #259  
Oud 16-01-10, 17:17
mrmittens mrmittens is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Ik gaf maar een voorbeeld...

Het is wel gemakkelijk als je voipbuster wilt gebruiken om te bellen via 3G. Sinds het gebruik daarvan gelimiteerd werd per IP, heb je daar nu geen last meer van. => gratis bellen naar vaste lijnen
  #260  
Oud 17-01-10, 22:25
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Heb ook maar de stap naar Mobile Vikings gezet. Heb ook wel een abo bij Proximus via het werk maar ik probeer gsm gesprekken voor werk & privé gescheiden te houden. Ik ben al een jaar of 12 klant bij Proximus maar het lijkt nog net of we 12 jaar terug in de tijd zijn, tarieven voor een sms of gesprek is ok maar wanneer je over mobiel internet spreekt...

Als je kijkt naar Mobile Vikings wordt je dus alleen maar heel erg blij, bij elke herlaadbeurt van 15 euro (min. 1x per maand) krijg je voor 1GB gratis mobiel internet ter beschikking.

En hoe je het ook draait of keert, daar kan proximus met hun 5000 gratis sms'en echt niet tegen op. Een normaal gsm gebruiker gaat nooit aan 5000 sms'en per maand komen maar een normaal smartphone gebruiker zal wel enkele 100de mb's per maand verbruiken aan mobiel internet.
Dit is wat ik voor antwoord zocht, ik ben al langer ontevreden over Mobistar en de laatste keer ik naar de helpdesk belde voor een of ander herlaad probleem (kreeg geen belwaarde toegevoegd), zeikte een medewerke mij haast af. Dus ik ga de stap ook maar zetten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: Mobilevikings: naar het buitenland Tolarian Overige providers België 2 12-08-10 14:21
iViking: MobileVikings-saldo applicatie vincentjanv iPhone Apps 34 07-08-09 15:08
Belstatus app voor Mobilevikings ? Iphone_belgium Archief 3 10-06-09 11:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:15.