Mobilevikings.com discussie in Mobile Vikings forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mattias heel tevreden over MV 2gb data nu voor 15 euro en 1000 smsen en ben ook al eens vergeten te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
@JohnnyricoMC: ze moeten toch op de één of andere manier hun centen verdienen é. Je kan toch niet beweren dat €15 voor een maand in de praktijk unlimited internet + unlimited sms (en de facto na een paar maand ook + gratis bellen) veel is. Zelfs al is het 3G-netwerk nog niet uitgebreid. Je zou beter mooi na een maand een top-up doen, want je maakt misbruik van hun goedheid om nog niet meteen aan te rekenen. Da's enkel bedoeld voor mensen die het per ongeluk vergeten zijn.
Ik ben alvast heel tevreden. Om de maand €15 'deponeren' en me nooit meer zorgen moeten maken over te weinig mogelijk sms'en/internet/belminuten. |
|
|||
|
|||
Gewoonweg super tevreden van de kwaliteit en de service van MV.
In Antwerpen heb ik altijd 3G verbinding. |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
help !
ik zie net dat ik eerst de activatie sms moet sturen en wanneer de verbinding weg valt pas mijn MV sim erin stoppe, maar dat heb ik reeds eerder gedaan , hem erin gestopt , is dit erg? ! |
|
||||
|
||||
Nee, maar dan heb je mogelijks niet meteen ontvangst en kan je dus tijdelijk niet bellen.
|
|
|||
|
|||
Hoe herlaad je de herlaadkaarten van MV? Als er geen fysiek verkooppunten zijn?
Ik zou heel graag overstappen op MV, maar dit is 1 van de vragen waarmee ik zit. Ik zou dan de bundel van 15euro nemen, want binnenkort verloopt eindelijk mijn Proximus abonnement.. |
|
||||
|
||||
Via het internet met een overschrijving of met Bancontact.
|
|
|||
|
|||
Ik ga Mobile viking worden ;-)
De eerste die zn telefoonnummer even in een PM stuurt krijgt een gratis herlaadbeurt( met die vikingpunten enzo..) EDIT: Verstuurd Laatst gewijzigd door Bananensoep; 27-11-10 om 16:31. |
|
|||
|
|||
Ik heb nu geen
Bereik meer op men proximus simkaart ... Maar ik heb ook geen bereik op mn MV kaart Help! Wat nu? |
|
|||
|
|||
Steek die SIM kaartjes eens in een ander toestel, als het daar wel werkt is je GSM defect. Logische redenatie toch?
|
|||
|
|||
Kunnen een 2tal mogelijkheden zijn; oftewel zoals de persoon hierboven heeft gezegd oftewel kan het zijn ze bij MV je kaartje nog niet geactiveerd hebben, probeer eerst hetgeen eens uit wat runaque heeft gezegd, als het resultaat hetzelfde blijft dan bel je morgen ofzo maar eens naar mobile vikings en leg je je probleem uit.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar. Mn iphone 4 is gloednieuw ... Moet ik soms nog iets doen zodat hij het netwerk vindt? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Aangezien in een andere gsm je microsimkaartje wel werkt, ik hoop echt voor u het niet aan je iphone ligt want anders moet je deze binnen steken en das niet bepaald plezant te noemen omdat je deze echt wel heel lang kwijt bent dan . Wat je nog kan doen is; ken je iemand anders die ook zo'n microsim kaartje heeft voor in de iphone 4 te steken? Doe dat ook eens, als je met deze z'n kaartje wel bereik hebt dan kan het zijn je mss toch best een nieuw kaartje vraagt aan mobile vikings. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Niet zijn omdat ik hem gehacktivate heb ? Mss dat het over is na een restore ... |
|
|||
|
|||
Howdy,
Ik ben aan het overwegen om van Proximus over te stappen op Mobile Vikings. NU zie ik dit op de site: Full option € 40 Jumbo - * Gratis mobiel internet* - SMS 1000 gratis sms'en - tot 285 minuten**(14 cent / min) Veel bellen en surfen. kleine lettertjes: 1000 gratis sms'en naar alle Belgische netwerken. Beltarieven alleen geldig naar alle Belgische netwerken. * Er geldt een fair use policy (2 GB / maand) op het gebruik van gratis mobiel internet. ** Deze minuten zijn niet gratis. Dit is het maximum aantal minuten dat overeenkomt met het belkrediet. NU de vraag, want ik bel en sms redelijk veel --> Die 285 minuten bellen, zitten die in de prijs? of gaat het zo --> 500 sms'jes en 285 minuten( hoe meer ik bel, hoe meer smsjes ik verlies/ hoe meer ik sms ,hoe meer belminuten ik verlies?) greets, Mike |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus als je aan 14cent wil blijven bellen moet je wel iedere maand dan ook aan 40 euro herladen. Neen, je hebt je vast aantal smsen en belminuten iedere maand, tis niet zoals bij mobistar dat je bv 500sms of 60belmin hebt ofzo . Je hebt ook nog 1000smsen ter beschikking nu die wel alleen bedoeld zijn voor mv naar nv te sturen snap je, das een extraatje boven de 1000smsen die je al hebt nu. Dus voor uw 40 euro ga je 285min kunnen bellen, heb je 1000smsen per maand naar alle netwerken, 1000sms naar mv naar mv en 2GB aan data in de prijs inbegrepen . Herlaad je bv later dan ga je op 24cent per minuut bellen of als je de maand nadien bv aan 15 euro herlaad dan ga je maar 62bel min hebben. Al de rest blijft wel hetzelfde qua data en smsen. |
|
|||
|
|||
AHAaaa, Thanks
Van 40€ in de maand zal ik niet doodvallen. (of een 15€ extra in de maand) Nu betaal ik soms het dubbel-driedubbel voor Steeds maar 250 min bellen OF 500 SMS, nooit 250 min bellen EN 500 sms en vervolgens betaal ik lekker meer nadat het abonnement op is na 3/4 van de maand + mijn databundel voor 500 mb aan 20€(tijdelijk 15€) Time for a change |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het herladen is bij deze wel via internet enzo maar kan je met de gewone bankkaart herladen ook enz...heb je pc banking thuis? |
|
|||
|
|||
Als je toch van iets niet zeker bent, gwn een mail sturen naar MV!
Dat is de beste/vriendelijkste/snelste klantenservice van het land. Serieus! Maar zoals gezegd: die 40€ staan voor je belminuten en die 1000 SMS'en heb je altijd. (Let op! Als je 0,00€ over hebt dan vervallen je SMS'en vreemd genoeg) |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: Mobilevikings: naar het buitenland | Tolarian | Overige providers België | 2 | 12-08-10 15:21 |
iViking: MobileVikings-saldo applicatie | vincentjanv | iPhone Apps | 34 | 07-08-09 16:08 |
Belstatus app voor Mobilevikings ? | Iphone_belgium | Archief | 3 | 10-06-09 12:58 |
|
|