//

Mobilevikings.com

Mobilevikings.com discussie in Mobile Vikings forum; ( verdwijnt na registratie ) Net Mobile Vikings ontdekt. Lijkt mij de ideale operator. Ik sms veel, bel heel af en toe. Ik heb met mn iPhone nog geen seconde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Mobile Vikings
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #421  
Oud 03-10-10, 12:26
Bananensoep Bananensoep is offline
• iOS 4.3.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 22
Standaard

Net Mobile Vikings ontdekt. Lijkt mij de ideale operator. Ik sms veel, bel heel af en toe. Ik heb met mn iPhone nog geen seconde het mobiele internet gebruikt. Maar daar gaat de komende maanden eindelijk wat aan veranderen !!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #422  
Oud 03-10-10, 15:06
minosvdb's schermafbeelding
minosvdb minosvdb is offline
• iOS 8.3
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 36
Standaard

Ik heb een probleem met smiley's/emoticons:

Sinds ik mijn iPhone 4 heb en overgestapt ben naar Mobile Vikings lukt het me niet meer om smiley's/emoticons te versturen.

Het emoji-toetsenbord kan ik nog altijd zonder problemen gebruiken op m'n iPhone MAAR zelfs de meest eenvoudige smileys worden bij de ontvanger als "vierkantjes" weergegeven (ze worden dus niet herkend).

Nu, ik gebruik nog altijd hetzelfde emoji-toetsenbord voor smileys als op mijn vorige iPhone(2) met Mobistar.

Sinds de overstap naar MV lukt het me dus niet meer en alle instellingen op m'n iPhone lijken toch OK te zijn.

Zijn er nog mensen die met dit probleem geconfronteerd worden?
Of beter nog: wie heeft hier een oplossing voor?

Ik heb al eens een mailtje naar MV gestuurd en die hebben gezegd dat het voor hen een onbekend probleem is en hebben me doorverwezen naar de instellingen van m'n iPhone. Veel valt daar helaas niet aan in te stellen hé.

Wie o wie kan mij helpen met dé goede raad?
  #423  
Oud 04-10-10, 20:10
glennvho glennvho is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 82
Standaard

Iemand een idee hoe ik tehtering kan aanzetten op mijn iphone 4 gebruikmakend van het mobile vikings netwerk?
  #424  
Oud 04-10-10, 20:16
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glennvho Bekijk bericht
Iemand een idee hoe ik tehtering kan aanzetten op mijn iphone 4 gebruikmakend van het mobile vikings netwerk?
Via Instellingen -> Algemeen -> Netwerk -> Mobiele datanetwerk -> Tethering.

Tip
Zou je je profiel even correct kunnen invullen nu je de trotse bezitter van een iPhone 4 bent?

  #425  
Oud 05-10-10, 19:42
powerjos powerjos is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Je kan dan nog wel online, alleen wordt het tegoed dat je verbruikt bij de volgende herlading af je totaal download tegoed afgehaald.
Kan me iemand nu eens juist uitleggen hoe het zit met het "gratis internet" van MV?
Stel ik gebruik maar 500 MB in de maand en ik herlaad de volgende maand niet, maar pas de maand daarna, is mijn nieuw saldo dan 1GB. Of wordt nog steeds met de grace period gewerkt en pas na weken aan 2.5euro /MB aangerekend?

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
  #426  
Oud 05-10-10, 20:36
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door powerjos Bekijk bericht
Kan me iemand nu eens juist uitleggen hoe het zit met het "gratis internet" van MV?
Stel ik gebruik maar 500 MB in de maand en ik herlaad de volgende maand niet, maar pas de maand daarna, is mijn nieuw saldo dan 1GB. Of wordt nog steeds met de grace period gewerkt en pas na weken aan 2.5euro /MB aangerekend?

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
De grace period is er nog steeds, maar ze houden het wel in de gaten voor frequente (mis)bruikers van de grace period. Ik geloof wel dat ze nu je verbruik tijdens de grace period aftrekken van je nieuwe giga. Dus dan zou je nog 500 MB over hebben na het herladen... Maar daar ben ik nu geen 100% zeker van.

Stuur een mailtje naar hen, normaal heb je binnen de werkdag wel een antwoord.
__________________
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben...
  #427  
Oud 05-10-10, 20:45
powerjos powerjos is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik bel en SMS zeeer weinig, wil enkel kunnen mailen
Zit nog te twijfelen tussen JIM mobile 5euro voor 500MB of MV.
Elke maand herladen voor 15euro, dan blijft het geld zich maar opstapelen als er niet mee gebeld wordt.
  #428  
Oud 05-10-10, 21:35
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door powerjos Bekijk bericht
Ik bel en SMS zeeer weinig, wil enkel kunnen mailen
Zit nog te twijfelen tussen JIM mobile 5euro voor 500MB of MV.
Elke maand herladen voor 15euro, dan blijft het geld zich maar opstapelen als er niet mee gebeld wordt.
Het hangt wat van je gebruik af natuurlijk.... Als je echt veel mailt, surft en sociale media wilt gebruiken (msn, facebook, twitter) dan zou 500 naar de toekomst wel krapjes kunnen worden. Geloof het of niet een maat van mij heeft moeite met onder de 2 gig te blijven (maar die gebruikt ook wel ziek veel).

Eens je mobiel internet gewoon bent op je gsm begin je het wel gevoelig snel meer te gebruiken. Ik was bij Mobile Vikings een van de 10 eerste gebruikers en gebruikte tijdens mijn eerste maanden mss met veel moeite 100 MB... 3 maand later was dat al vlotjes 200-250 en nu zit ik toch ook wel steeds rond de 500. Bij JIM mobile zou ik nu dus steeds wat nerveus moeten zijn om niet over mijn limiet te gaan.
  #429  
Oud 05-10-10, 21:53
Solbean Solbean is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Standaard

Hallo iedereen,
Binnenkort ben ik eindelijk de trotse bezitter van een iPhone 4. Nu ben ik juist nog het juiste internet abbo of prepaid aan het zoeken. Is de 3G dekking vn MV ondertussel al vrij goed of niet?
Zo niet, is het mobile internet dan nog altijd snel genoeg? en hoe zit het met het gewone bereik voor te bellen enzo?

Als iemand mij kan helpen. Thx

Mvg, Solbean
  #430  
Oud 05-10-10, 22:09
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Solbean Bekijk bericht
Hallo iedereen,
Binnenkort ben ik eindelijk de trotse bezitter van een iPhone 4. Nu ben ik juist nog het juiste internet abbo of prepaid aan het zoeken. Is de 3G dekking vn MV ondertussel al vrij goed of niet?
Zo niet, is het mobile internet dan nog altijd snel genoeg? en hoe zit het met het gewone bereik voor te bellen enzo?

Als iemand mij kan helpen. Thx

Mvg, Solbean
Het bereik bij Mobile Vikings is uitstekend, maar je hebt enkel in de grote steden 3G. Op bijna alle andere denkbare plaatsen heb je een iets minder snelle EDGE verbinding, maar die gaat nog snel genoeg om vlot apps te kunnen openen of op het internet te surfen.
  #431  
Oud 05-10-10, 22:12
Solbean Solbean is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Het bereik bij Mobile Vikings is uitstekend, maar je hebt enkel in de grote steden 3G. Op bijna alle andere denkbare plaatsen heb je een iets minder snelle EDGE verbinding, maar die gaat nog snel genoeg om vlot apps te kunnen openen of op het internet te surfen.
Dus het is niet zoals de EDGE verbinding van proximus?
  #432  
Oud 05-10-10, 22:13
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Solbean Bekijk bericht
Dus het is niet zoals de EDGE verbinding van proximus?
Daar heb ik geen ervaring mee, maar ik dacht dat Proximus enkel GPRS heeft en geen EDGE.
  #433  
Oud 05-10-10, 22:14
Solbean Solbean is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Daar heb ik geen ervaring mee, maar ik dacht dat Proximus enkel GPRS heeft en geen EDGE.
Sorry mobiel internet is niet echt mijn wereldje (': maar het is dus snel genoeg voor enkele webpagina's te openen en youtube enzo?
  #434  
Oud 05-10-10, 22:15
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Solbean Bekijk bericht
Sorry mobiel internet is niet echt mijn wereldje (': maar het is dus snel genoeg voor enkele webpagina's te openen en youtube enzo?
Dat is het zeker.
  #435  
Oud 05-10-10, 22:16
Solbean Solbean is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Dat is het zeker.
ik ben overtuigd dus ik ga het zeker is proberen! Bedankt voor de hulp (':
  #436  
Oud 07-10-10, 12:15
spectrum65 spectrum65 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Hallo,

Ik zit met een vraag, een maand geleden heb ik heb ik een MV sim kaart aangevraagd en dus al lang in de bus gekregen. Nu het probleem is dat ik die nieuwe sim niet onmiddellijk geactiveerd heb en ondertussen een nieuwe mobistar sim(aangezien ik problemen had met m'n vorige simkaart) Dus nu is mijn vraag, kan ik mij MV simkaart nog steeds activeren met die nieuwe simkaart?

mvg
  #437  
Oud 07-10-10, 15:47
pisart pisart is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Standaard

Even mailtje sturen dat je een nieuwe simkaart hebt met een nieuw simkaartnummer, anders kunnen ze geen nummerbehoud doorvoeren.
Sowieso als je de MV-kaart probeert te activeren zullen ze een mailtje sturen dat er iets fout is, omdat de simkaartnr's niet overeenkomen.
  #438  
Oud 07-10-10, 15:58
spectrum65 spectrum65 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pisart Bekijk bericht
Even mailtje sturen dat je een nieuwe simkaart hebt met een nieuw simkaartnummer, anders kunnen ze geen nummerbehoud doorvoeren.
Sowieso als je de MV-kaart probeert te activeren zullen ze een mailtje sturen dat er iets fout is, omdat de simkaartnr's niet overeenkomen.
Oke bedankt! Kzal een mailtje sturen...
  #439  
Oud 24-10-10, 13:40
mattias mattias is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: beveren
Berichten: 47
Standaard

heel tevreden over MV 2gb data nu voor 15 euro en 1000 smsen en ben ook al eens vergeten te herladen maar maakt niet uit ik kongewoon gratis blijven internetten (was9dagen)
ook de klantendienst is super je krijgt altijd en snel een vriendelijk antwoord dus word allen een viking zou ik zeggen
  #440  
Oud 27-10-10, 15:37
Blake Blake is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 27
Standaard

tegen het einde van 2010 zou het 3G-netwerk moeten uitgebreid zijn tot 20 steden!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: Mobilevikings: naar het buitenland Tolarian Overige providers België 2 12-08-10 15:21
iViking: MobileVikings-saldo applicatie vincentjanv iPhone Apps 34 07-08-09 16:08
Belstatus app voor Mobilevikings ? Iphone_belgium Archief 3 10-06-09 12:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:04.