Mobilevikings.com discussie in Mobile Vikings forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Colpaert ik twijfel ook om Mobile Viking te worden, maar zou graag nog wat info willen waar ik op de website ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is wel gemaximaliseerd op 150 euro. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Bedankt kal_el voor de info. Ik moet nu alleen nog te weten komen hoeveel maanden mijn abo nog te gaan heeft. Daarvoor zal ik eens moeten bellen naar de klantendienst van Base denk ik
|
|
||||
|
||||
Zijn er hier ex-base klanten die mij meer kunnen vertellen over de omschakeling van base naar MV en hun ervaringen met MV?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
MV zijn klantendienst is wel een stuk sneller en vriendelijker/sneller dan Base of Mobistar. Voor de rest... het is het netwerk van Base dus naar ontvangst en dekking toe zou alles het zelfde voor je horen te blijven. (behalve welja, het gratis internet)
|
||||
|
||||
Net eens gebeld met BASE en mijn contract loopt nog tot oktober 2011 dus ik zal nog eventjes moeten wachten om over te stappen. Want als ik het goed uitreken zou ik dan 150€ moeten betalen om over te stappen naar MV en dat is mij toch wel een beetje te veel geld om over te stappen.
|
|
|||
|
|||
Weet er iemand of ik tethering kan gebruiken met m'n Iphone 4 niet ge-jailbrake'd ?
En zo ja kan je even de instellingen meegeven aub??? vind het nergens .. Alvast bedankt !!! |
|
|||
|
|||
Instellingen -> Netwerk -> Mobiel Datanetwerk
En daar onderaan: APN: web.be user: web pass: web En dan moet je Tethering kunnen gebruiken (optie verschijnt pas als de instellingen juist staan, eventueel je iPhone even rebooten). Al deze info staat trouwens ook op de MV website... |
|
||||
|
||||
Ik herinner me, toen ik nog de iPhone 2G had, dat er een app bestond om de naam van de provider te wijzigen. Misschien kan je dat gebruiken als tussentijdse oplossing?
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Puck84; 01-09-10 om 17:03. |
|
|||
|
|||
Citaat:
edit: blijkbaar wel , werkt perfect op een iPhone 4 Laatst gewijzigd door ProGunNL; 17-08-10 om 13:38. |
|
|||
|
|||
Kvind de app niet..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee dan vind ik hem nog niet.
|
|
|||
|
|||
probeer dan "make" en dan te scrollen
Laatst gewijzigd door ProGunNL; 17-08-10 om 16:21. |
|
|||
|
|||
Nog steeds onvindbaar.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Begon net al te denken dat het zoiets was. Ach dan wacht ik wel tot mv het zelf oplost.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Voor Mvveelen post ik hier graag nog eens de settings van Mobile Vikings zoals ik ze(werkend) heb ingesteld op m'n iPhone 4... Hopelijk is hij daarmee genoeg om een .ipcc bestandje te maken samen met het bijpassende Retina Display MV logo.
Mobiele data APN: web.be Username: web Password: web MMS APN: mms.be Username: mms Password: mms MMSC: Welkom / Bienvenue / Welcome MMS Proxy: 217.72.235.1:8080 MMs Max message size: 300000 Internet tethering APN: web.be Username: web Password: web Hopelijk ben je hier voldoende mee en bedoelde je niet iets anders:wink: |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: Mobilevikings: naar het buitenland | Tolarian | Overige providers België | 2 | 12-08-10 15:21 |
iViking: MobileVikings-saldo applicatie | vincentjanv | iPhone Apps | 34 | 07-08-09 16:08 |
Belstatus app voor Mobilevikings ? | Iphone_belgium | Archief | 3 | 10-06-09 12:58 |
|
|