Mobilevikings.com discussie in Mobile Vikings forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door EvertD Voor Mvveelen post ik hier graag nog eens de settings van Mobile Vikings zoals ik ze(werkend) heb ingesteld op m'n ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heeft nog al iemand gemerkt dat er iets mis is met MV? Ik kan sinds gisteren alleen nog sms sturen, als iemand mij stuurt ontvang ik ze niet.. Kan moeilyk geloven dat het aan mn iphone ligt
|
|
|||
|
|||
Probeer je sim eens in een andere gsm... Dan weet je waar het aan ligt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog geen problemen gehad met mobile vikings vandaag. Enkel maandag had ik even last van een probleem met het netwerk en kon ik niet op internet.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vanaf morgen per bundel 2Gb ipv 1Gb en dit zonder prijsverhoging!
|
|
|||
|
|||
Iemand een idee hoe lang het duurt voor je de simkaart thuis gestuurd krijgt?
Gisteren besteld (met nummeroverdracht). |
|
|||
|
|||
Ze sturen je een mailtje als de simkaart verstuurd is. Meestal ontvang je hem de dag daarna. (max 3 werkdagen)
|
|
|||
|
|||
ik denk over te stappen naar mobile vikins echt aanrader?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En dat een maand na je herlaadbeurt al je voordelen (internet, gratis sms'en) vervallen. Wat je dan betaalt vind je hier: Gedetailleerde voorwaarden - Mobile Vikings
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je de 15de herlaad vervalt het ook de 15 van volgende maand, maar zelfs als je pas herlaad de 20ste van volgende maand, dan kan je nog steeds op internet via het netwerk, maar dan ga je zogezegd onder nul, dus als je 200Mb verbruikt hebt wordt dat in mindering gebracht bij de volgende herlading. Met berichten is het het anders, die gaan wel van je belwaarde af als de 'gratis' berichten vervallen.
|
|
||||
|
||||
MMS is trouwens altijd gratis bij MobileVikings, dat is toch mijn ervaring .
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: Mobilevikings: naar het buitenland | Tolarian | Overige providers België | 2 | 12-08-10 15:21 |
iViking: MobileVikings-saldo applicatie | vincentjanv | iPhone Apps | 34 | 07-08-09 16:08 |
Belstatus app voor Mobilevikings ? | Iphone_belgium | Archief | 3 | 10-06-09 12:58 |
|
|