//

Mobilevikings.com

Mobilevikings.com discussie in Mobile Vikings forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bdr Da's logisch hé, je herlaadt voor 15 euro en dan krijg je dus 15 euro belwaarde. Bij Mobile Vikings krijg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Mobile Vikings
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #401  
Oud 03-09-10, 22:54
nicolas4 nicolas4 is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bdr Bekijk bericht
Da's logisch hé, je herlaadt voor 15 euro en dan krijg je dus 15 euro belwaarde. Bij Mobile Vikings krijg je daar bovenop dan nog 1000 smsen en 2GB GRATIS!
Je begrijpt me verkeerd, ik zeg gewoon dat al die bonussen maar voor 1 maand gelden
En voor jou is dat logisch maar voor die persoon die info vroeg mss niet, dus ik zei het enkel ter info.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #402  
Oud 03-09-10, 23:19
hUX hUX is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 48
Standaard

oke nice nu wil ik bijna 99% zeker mobile vikins
hoelang duurt het tegen dat zo'n sim kaartje aankomt(nummer behoudend)
  #403  
Oud 03-09-10, 23:58
nicolas4 nicolas4 is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hUX Bekijk bericht
oke nice nu wil ik bijna 99% zeker mobile vikins
hoelang duurt het tegen dat zo'n sim kaartje aankomt(nummer behoudend)
Bwa hangt er vanaf, 2 a 3 werkdagen of zo denk ik.
Tis er sneller dan je denkt hoor
  #404  
Oud 04-09-10, 00:22
hUX hUX is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolas4 Bekijk bericht
Bwa hangt er vanaf, 2 a 3 werkdagen of zo denk ik.
Tis er sneller dan je denkt hoor
idd ik dacht aan week of 2
soit zal morgen is horen bij mijn moeder voor uit telegen hoe je domiciliëring uitvoert enzo
  #405  
Oud 04-09-10, 01:19
nicolas4 nicolas4 is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hUX Bekijk bericht
idd ik dacht aan week of 2
soit zal morgen is horen bij mijn moeder voor uit telegen hoe je domiciliëring uitvoert enzo
Tja ik weet dat een vriend van me het besteld had en max 3 werkdagen later al had
  #406  
Oud 04-09-10, 08:39
sidderke sidderke is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 44
Standaard

Ik ben net overgestapt van MyiPhone30 abonnement bij Mobistar naar Mobile Vikings. Eerste indrukken zijn goed: de klantenservice is top, alles lijkt te werken, een verademing om internet en smsjes te sturen zonder te snel over de factuur zorgen te maken. Simkaartje dinsdagnacht besteld, gisteren gearriveerd en geactiveerd.

Ik heb mij nu ook ingeschreven voor de domiciliëring omdat ik me zelf niet te veel wil gaan bezig houden met herladen, en met de tarieven van Mobile Vikings maak ik me niet te snel zorgen ;-)
  #407  
Oud 04-09-10, 11:18
hUX hUX is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sidderke Bekijk bericht
Ik ben net overgestapt van MyiPhone30 abonnement bij Mobistar naar Mobile Vikings. Eerste indrukken zijn goed: de klantenservice is top, alles lijkt te werken, een verademing om internet en smsjes te sturen zonder te snel over de factuur zorgen te maken. Simkaartje dinsdagnacht besteld, gisteren gearriveerd en geactiveerd.

Ik heb mij nu ook ingeschreven voor de domiciliëring omdat ik me zelf niet te veel wil gaan bezig houden met herladen, en met de tarieven van Mobile Vikings maak ik me niet te snel zorgen ;-)
hoe doe je dat eigelijk die domiciliering is daar ergens een knop voor in de bankcomputers?
  #408  
Oud 04-09-10, 11:28
nicolas4 nicolas4 is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hUX Bekijk bericht
hoe doe je dat eigelijk die domiciliering is daar ergens een knop voor in de bankcomputers?
Ja dat lijkt me wel maar het is het makkelijkste via internetbankieren hoor
  #409  
Oud 04-09-10, 11:56
sidderke sidderke is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hUX Bekijk bericht
hoe doe je dat eigelijk die domiciliering is daar ergens een knop voor in de bankcomputers?
Je gaat naar de site van Mobile Vikings, en je klikt daar bij herladen ergens een optie aan om Automatische Herlading aan te vragen. Je vult wat gegevens in, en je krijgt een link met een PDF. Die PDF moet je afprinten, ondertekenen, en naar hen opsturen.

Vanaf dan kan je automatische laten herladen.
  #410  
Oud 06-09-10, 22:49
hUX hUX is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sidderke Bekijk bericht
Je gaat naar de site van Mobile Vikings, en je klikt daar bij herladen ergens een optie aan om Automatische Herlading aan te vragen. Je vult wat gegevens in, en je krijgt een link met een PDF. Die PDF moet je afprinten, ondertekenen, en naar hen opsturen.

Vanaf dan kan je automatische laten herladen.
kdenk het een van de dagen te doen,
gewoon eerst sim bestellen @ site vanaf die binnen komt deat pdfje?
  #411  
Oud 06-09-10, 23:40
sidderke sidderke is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 44
Standaard

Je vraagt eerst een sim aan.
Die arriveert na 1 of 2 werkdagen.

Die activeer je door een sms te zenden (de instructies staan in de brief die je krijgt).

Dan kan je kiezen hoe je herlaadt natuurlijk, door te kijken naar de opties op de site. Ik had online banking genomen via de site, en dan een eerste maal herladen. Maar ik ben dan via de site, via herlaadopties geweest naar de Automatisch Herladen optie ergens. Dat moet je aanvragen. Als je daarop klikt, en dan alle info invult, krijg je een link naar een PDF die je nog moet afprinten en getekend moet opsturen als 'handtekening' om hen de toestemming te geven om geld van je rekening te nemen indien nodig.
  #412  
Oud 07-09-10, 00:33
hUX hUX is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sidderke Bekijk bericht
Je vraagt eerst een sim aan.
Die arriveert na 1 of 2 werkdagen.

Die activeer je door een sms te zenden (de instructies staan in de brief die je krijgt).

Dan kan je kiezen hoe je herlaadt natuurlijk, door te kijken naar de opties op de site. Ik had online banking genomen via de site, en dan een eerste maal herladen. Maar ik ben dan via de site, via herlaadopties geweest naar de Automatisch Herladen optie ergens. Dat moet je aanvragen. Als je daarop klikt, en dan alle info invult, krijg je een link naar een PDF die je nog moet afprinten en getekend moet opsturen als 'handtekening' om hen de toestemming te geven om geld van je rekening te nemen indien nodig.
k ty ga het morge bestele
  #413  
Oud 14-09-10, 11:10
hUX hUX is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 48
Standaard

vanmorgen toen ik opstond gaf mijn oude proximus sim kaart aan dat er geen service was en dus blijkbaar werkt die niet meer. dus volgens de papieren dat ik bij de levering van mijn nieuwe mobile vikings kaart kreeg mag ik dan mijn mobile vikings kaart insteken, nu deed ik dat en staat er sim lock actief: ontgrendel of niet.
mag ik die nu ontgrendelen of niet?
  #414  
Oud 14-09-10, 11:51
sidderke sidderke is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 44
Standaard

Natuurlijk moet je hem ontgrendelen, anders kan je hem niet gebruiken ;-)

In de brief die je van Mobile Vikings kreeg, met je simkaart, staan 2 pincodes, ik denk dat je kan kiezen welkeen je gebruikt. Je gebruikt die om de kaart te ontgrendelen en achteraf kan je in je instellingen van je iPhone je pincode terug wijzigen naar wat je zelf wil... (onder het Telefoon-menu)
  #415  
Oud 14-09-10, 23:21
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

kan het zijn dat er iets mis is? kan geen smsen meer sturen, en op de site mn krediet niet bekijken
  #416  
Oud 15-09-10, 13:37
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hUX Bekijk bericht
vanmorgen toen ik opstond gaf mijn oude proximus sim kaart aan dat er geen service was en dus blijkbaar werkt die niet meer. dus volgens de papieren dat ik bij de levering van mijn nieuwe mobile vikings kaart kreeg mag ik dan mijn mobile vikings kaart insteken, nu deed ik dat en staat er sim lock actief: ontgrendel of niet.
mag ik die nu ontgrendelen of niet?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sidderke Bekijk bericht
Natuurlijk moet je hem ontgrendelen, anders kan je hem niet gebruiken ;-)

In de brief die je van Mobile Vikings kreeg, met je simkaart, staan 2 pincodes, ik denk dat je kan kiezen welkeen je gebruikt. Je gebruikt die om de kaart te ontgrendelen en achteraf kan je in je instellingen van je iPhone je pincode terug wijzigen naar wat je zelf wil... (onder het Telefoon-menu)
Dat is je Pincode en je Pukcode (voor als je je simkaart kwijt raad). Deze laatste vind je nadien ook terug op het interne gedeelte van de website bij "Mijn viking"
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieterwillems Bekijk bericht
kan het zijn dat er iets mis is? kan geen smsen meer sturen, en op de site mn krediet niet bekijken
Krediet bekijken is tijdelijk offline voor onderhoud. SMS versturen probleem geen idee, ik heb er alleszins geen last van.
__________________
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben...
  #417  
Oud 22-09-10, 09:44
Baeyb Baeyb is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Als je de 15de herlaad vervalt het ook de 15 van volgende maand, maar zelfs als je pas herlaad de 20ste van volgende maand, dan kan je nog steeds op internet via het netwerk, maar dan ga je zogezegd onder nul, dus als je 200Mb verbruikt hebt wordt dat in mindering gebracht bij de volgende herlading. Met berichten is het het anders, die gaan wel van je belwaarde af als de 'gratis' berichten vervallen.
Klopt dit?! Dit is de reden dat ik nog twijfel. Wat als je 15 € beltegoed niet op is na een maand, kan je dus ook niet meer online? Dit kan dus wel door negatief te gaan op je data tegoed tot de volgende herlading?
  #418  
Oud 22-09-10, 09:47
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Baeyb Bekijk bericht
Klopt dit?! Dit is de reden dat ik nog twijfel. Wat als je 15 € beltegoed niet op is na een maand, kan je dus ook niet meer online? Dit kan dus wel door negatief te gaan op je data tegoed tot de volgende herlading?
Je kan dan nog wel online, alleen wordt het tegoed dat je verbruikt bij de volgende herlading af je totaal download tegoed afgehaald.
  #419  
Oud 22-09-10, 12:21
Baeyb Baeyb is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Je kan dan nog wel online, alleen wordt het tegoed dat je verbruikt bij de volgende herlading af je totaal download tegoed afgehaald.
Mooi! Nog effe (begin volgend jaar) en dan stap ik over
  #420  
Oud 27-09-10, 20:28
ABry ABry is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 114
Standaard

Ik heb nog steeds BASE als operator staan, niet dat dit een onoverkomelijk probleem is maar ik vind het ergens toch wel jammer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: Mobilevikings: naar het buitenland Tolarian Overige providers België 2 12-08-10 14:21
iViking: MobileVikings-saldo applicatie vincentjanv iPhone Apps 34 07-08-09 15:08
Belstatus app voor Mobilevikings ? Iphone_belgium Archief 3 10-06-09 11:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:30.