Mobilevikings.com discussie in Mobile Vikings forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bdr Da's logisch hé, je herlaadt voor 15 euro en dan krijg je dus 15 euro belwaarde. Bij Mobile Vikings krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
En voor jou is dat logisch maar voor die persoon die info vroeg mss niet, dus ik zei het enkel ter info. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
oke nice nu wil ik bijna 99% zeker mobile vikins
hoelang duurt het tegen dat zo'n sim kaartje aankomt(nummer behoudend) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben net overgestapt van MyiPhone30 abonnement bij Mobistar naar Mobile Vikings. Eerste indrukken zijn goed: de klantenservice is top, alles lijkt te werken, een verademing om internet en smsjes te sturen zonder te snel over de factuur zorgen te maken. Simkaartje dinsdagnacht besteld, gisteren gearriveerd en geactiveerd.
Ik heb mij nu ook ingeschreven voor de domiciliëring omdat ik me zelf niet te veel wil gaan bezig houden met herladen, en met de tarieven van Mobile Vikings maak ik me niet te snel zorgen ;-) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vanaf dan kan je automatische laten herladen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
gewoon eerst sim bestellen @ site vanaf die binnen komt deat pdfje? |
|
|||
|
|||
Je vraagt eerst een sim aan.
Die arriveert na 1 of 2 werkdagen. Die activeer je door een sms te zenden (de instructies staan in de brief die je krijgt). Dan kan je kiezen hoe je herlaadt natuurlijk, door te kijken naar de opties op de site. Ik had online banking genomen via de site, en dan een eerste maal herladen. Maar ik ben dan via de site, via herlaadopties geweest naar de Automatisch Herladen optie ergens. Dat moet je aanvragen. Als je daarop klikt, en dan alle info invult, krijg je een link naar een PDF die je nog moet afprinten en getekend moet opsturen als 'handtekening' om hen de toestemming te geven om geld van je rekening te nemen indien nodig. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
vanmorgen toen ik opstond gaf mijn oude proximus sim kaart aan dat er geen service was en dus blijkbaar werkt die niet meer. dus volgens de papieren dat ik bij de levering van mijn nieuwe mobile vikings kaart kreeg mag ik dan mijn mobile vikings kaart insteken, nu deed ik dat en staat er sim lock actief: ontgrendel of niet.
mag ik die nu ontgrendelen of niet? |
|
|||
|
|||
Natuurlijk moet je hem ontgrendelen, anders kan je hem niet gebruiken ;-)
In de brief die je van Mobile Vikings kreeg, met je simkaart, staan 2 pincodes, ik denk dat je kan kiezen welkeen je gebruikt. Je gebruikt die om de kaart te ontgrendelen en achteraf kan je in je instellingen van je iPhone je pincode terug wijzigen naar wat je zelf wil... (onder het Telefoon-menu) |
|
|||
|
|||
kan het zijn dat er iets mis is? kan geen smsen meer sturen, en op de site mn krediet niet bekijken
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Krediet bekijken is tijdelijk offline voor onderhoud. SMS versturen probleem geen idee, ik heb er alleszins geen last van.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je kan dan nog wel online, alleen wordt het tegoed dat je verbruikt bij de volgende herlading af je totaal download tegoed afgehaald.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog steeds BASE als operator staan, niet dat dit een onoverkomelijk probleem is maar ik vind het ergens toch wel jammer.
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: Mobilevikings: naar het buitenland | Tolarian | Overige providers België | 2 | 12-08-10 15:21 |
iViking: MobileVikings-saldo applicatie | vincentjanv | iPhone Apps | 34 | 07-08-09 16:08 |
Belstatus app voor Mobilevikings ? | Iphone_belgium | Archief | 3 | 10-06-09 12:58 |
|
|