//

Mobilevikings.com

Mobilevikings.com discussie in Mobile Vikings forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bij MV is het 3G-aanbod té beperkt en zou ik dus telkens terugvallen op EDGE. Enja aangezien ik de snelheid ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Mobile Vikings
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #481  
Oud 12-12-10, 20:21
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Bij MV is het 3G-aanbod té beperkt en zou ik dus telkens terugvallen op EDGE. Enja aangezien ik de snelheid van 3G nu gewoon ben, zou dat voor mij toch wat te weinig zijn. En bij MV zijn het maar 1000 smsen tov 5000 smsen bij Proximus. NIet dat ik 5000 smsen nodig heb, maar 1000 smsen is voor mij toch weer iets te weinig. Ze hebben beiden hun voor- en nadelen, maar voor mij persoonlijk is Proximus dus toch weer interessanter.
Dan heb je geluk dat je in het juiste deel van belgie woont en dat je niet te veel rondreist. Ik heb een week voor een proefproject een Google Nexus gebruikt op het Proximus netwerk en hun dekking was een bitch... Behalve in Brussel viel ik over terug op ****ing GPRS en dat is echt ****ing maar dan ****ing traag... (de frustratie komt helemaal terug als ik eraan denk).

Daarnaast wil ik je eens over je limiet zien gaan. MV --> grace treatement (niets dus), Proximus --> byebye belkrediet.
__________________
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #482  
Oud 19-12-10, 19:07
Guest-20161104111522
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben in oktober Viking geworden en heb nog geen enkele nadelige invloed gehad! Top provider!!!
  #483  
Oud 19-12-10, 20:22
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puck84 Bekijk bericht
Dan heb je geluk dat je in het juiste deel van belgie woont en dat je niet te veel rondreist. Ik heb een week voor een proefproject een Google Nexus gebruikt op het Proximus netwerk en hun dekking was een bitch... Behalve in Brussel viel ik over terug op ****ing GPRS en dat is echt ****ing maar dan ****ing traag... (de frustratie komt helemaal terug als ik eraan denk).

Daarnaast wil ik je eens over je limiet zien gaan. MV --> grace treatement (niets dus), Proximus --> byebye belkrediet.
Ik heb zowel MV als proximus nu; ik heb al vergeleken met beide; proximus scoorde op de meeste plaatsen, niet overal dus maar wel op de meeste plaatsen gewoon beter qua bereik dan MV/base.
Bij proximus heb je het voordeel je meer 3G hebt, enig nadeel is als je idd op gprs valt, dan sta je er mooi te staan maar toch kom ik dit niet zoveel tegen ik op grps zit hoor.
Proximus is dan alweer rete duur voor oa data natuurlijk.

Google nexus is niet bepaald een toptoestel,mss het daaraan ook wel een stukje ligt?
  #484  
Oud 19-12-10, 20:35
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Google nexus is niet bepaald een toptoestel,mss het daaraan ook wel een stukje ligt?
Ik betwijfel het ten zeerste aangezien ik Brussel wel zonder probleem op 3G geraakte... Het was een experiment van Digimeter en die hadden bij nog andere mensen van de limburgse testgroep ook gelijkaardige problemen heb ik vernomen (en mysterieus genoeg ook ruzie met Proximus over de abonnementsvoorwaarde maar dat ligt niet aan de dekking ) Er zijn gewoon regio's in België waar je met Proximus de komende tijd nog op GPRS gaat zitten en als je daarin woont is het dik tegenslag.
  #485  
Oud 20-12-10, 21:47
bart2525 bart2525 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 16
Standaard

Ik heb een maand mobile internet van proximus getest met iPhone en had echt heel veel GPRS. En dat gaat echt frustrerend traag.

Nu meer dan een maand MV en zeer tevreden. Overal minstens Edge wat vrij constant gaat (wat minder voor filmpjes op sporza maar toch). En op meer plaatsen dan verwacht 3G dus...
  #486  
Oud 07-01-11, 17:53
Colpaert's schermafbeelding
Colpaert Colpaert is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: België, Gavere
Berichten: 427
Standaard

Moet zeggen dat MV mij heel tevreden maakt. Woensdag kaart aangevraagd, vandaag in de bus(anders gisteren, staking post). Brief open gedaan, activatie sms gestuurd en een goed uur later kon ik mijn MV-kaartje al gebruiken. Top-service moet ik zeggen.
__________________
iPhone 2G 16Gb, iPhone 3G 16Gb Wit, iPhone 4 16Gb Zwart, iPhone 4S 16Gb Zwart, iPhone 5 16Gb Wit, iPad 16Gb Wi-Fi, iPad 2 32Gb Wi-Fi, iPad Mini 16Gb zwart
  #487  
Oud 13-01-11, 15:59
Baeyb Baeyb is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 20
Standaard

Heb ik net een een Proximus Pay & Go Generation SIM besteld, nu blijkt dat het 3G netwerk toch ook weer niet ZOO goed is. Hoewel ik altijd heb gehoord dat zij het beste netwerk hebben. Keuzes...keuzes

UPDATE! Ik had dus gekozen voor een Pay & Go Generation SIM met mobiele data. Blijkt dat ze, wanneer je 50% hebt verbruikt van je datavolume, ze automatisch een sms'je sturen om je in te lichten dat je dus reeds 50% hebt verbruikt en dit voor elke 2kb!!! Maw ik heb gisteren 84 sms'jes ontvangen om eventjes mn mail op te halen!!! Ik heb dus meteen een Mobile Viking SIM besteld en ik smijt ASAP die Proxiflop in de vuilbak

Laatst gewijzigd door Baeyb; 21-01-11 om 10:21.
  #488  
Oud 13-01-11, 16:22
nicolas4 nicolas4 is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 99
Standaard

Wel mijn ervaring als Proximus & MV klant zijnde is dat MV beter is op alle vlakken!
Ik heb betere ontvangst met MV, ik heb sneller internet zelfs met MV!
Ik spreek dan wel over de zone Leuven, steden zijn in het algemeen door MV perfect gedekt voor 3G netwerk nl.
Een voorbeeld: in mijn aula had ik met proximus zelden bereik, met MV heb ik quasi altijd bereik.

En je somt wat je erbij krijgt netjes op maar vergeet het volgende niet:
Als je bij proximus 1 dag te laat herlaad dan verlies je je voordelen en moet je een 2de maal herladen.
Bij MV krijg je ook nog eens 1000 sms'en extra gratis die te gebruiken zijn enkel tussen MV-klanten.


En mocht je het niet weten: MV gebruikt gewoon het Base netwerk.


Mijn mening: MV wint met gemak!
  #489  
Oud 13-01-11, 18:00
Colpaert's schermafbeelding
Colpaert Colpaert is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: België, Gavere
Berichten: 427
Standaard

MV werkt idd met gemak en is zonder tegenstand de beste in België. Super vlotte afhandeling en hulp waar nodig.

Wie wil overstappen PM me gerust. Tis altijd leuk om extra puntjes te krijgen

@Baeyb tzijn wel degelijk 2000 gratis sms'jes. 1000 naar alle netwerken en 1000 naar MV

Edit: indien je voor 15 januari nog inschrijft en een simkaart besteld krijg je als nieuwe klant ook 150 vikingspunten, die je kan inruilen voor een gratis herlading van 15€.

Laatst gewijzigd door Colpaert; 13-01-11 om 18:04.
  #490  
Oud 25-01-11, 20:58
pascal666 pascal666 is offline
• iOS 12.4.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: France
Berichten: 12
Standaard

Ik vindt het momenteel de goedkoopste
2Gb data verkeer helaas maar 1 maand geldig
1000 smsjes helaas maar 1 maand geldig
1 hr bellen die 6maanden geldig blijf
En dit voor een oplaadbare kaartje
Voor de prijs van 15 euro
Wie doet er beter in belgie
Nie veel hee
  #491  
Oud 29-01-11, 16:51
Bart274 Bart274 is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 115
Standaard

ik denk erover mij een data-only sim te bestellen bij MV. ik heb mij een iSky Apple Peel besteld zodat ik met mijn ipod touch altijd en overal kan surfen als er geen Wi-Fi beschikbaar is. het bellen en smsen met mijn ipod touch heb ik niet nodig omdat ik toch altijd mijn gsm bij heb. als mijn gsm de geest geeft, dan kan het zijn dat ik overstap naar een gewoon 'abonnement' bij MV;
  #492  
Oud 29-01-11, 17:55
Colpaert's schermafbeelding
Colpaert Colpaert is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: België, Gavere
Berichten: 427
Standaard

@Bart274 als je lid wil worden, wil ik je altijd mijn link geven om via mij lid te worden van MV. Het is echt de moeite waard. Alvast welkom.
  #493  
Oud 30-01-11, 10:37
Bart274 Bart274 is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 115
Standaard

@Colpaert: stuur uw link dan maar door Voor mij maakt het niet uit of ik rechtstreeks een nieuw lid wordt of via iemand anders denk ik... Of haal ik hier ook voordeel uit?
  #494  
Oud 30-01-11, 12:32
Colpaert's schermafbeelding
Colpaert Colpaert is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: België, Gavere
Berichten: 427
Standaard

Heb je en PM gestuurd. Alvast bedankt als je via mij lid wil worden.
  #495  
Oud 30-01-11, 13:32
fiestaboyke fiestaboyke is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 191
Standaard

een tijdje geleden hadden beiode personen hier voordeel uit, beide kregen gratis punten voor een herlading van 15€, weet niet of het nog altijd zo is ...
  #496  
Oud 30-01-11, 13:41
Colpaert's schermafbeelding
Colpaert Colpaert is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: België, Gavere
Berichten: 427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fiestaboyke Bekijk bericht
een tijdje geleden hadden beiode personen hier voordeel uit, beide kregen gratis punten voor een herlading van 15€, weet niet of het nog altijd zo is ...
Nee die actie is gepasseerd. Enkel de personen die nieuwe leden aanbrengen krijgen momenteel een gratis herlading van 15€. Maar met de tarieven van MV is het heel makkelijk om mensen te laten overstappen. Moet ik zeggen en iedereen haalt er zijn voordeel uit.
  #497  
Oud 02-02-11, 10:50
Baeyb Baeyb is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 20
Standaard

Ben tevreden over mn MV kaartje

Zeer snelle levering van mn SIM, drie dagen na het plaatsen van mn bestelling al.
Op de meeste plaatsen zit ik blijkbaar wel op Edge (omgeving Antwerpen), maar dit valt wel heel goed mee aangezien het snelle Edge is

Nadeel is wel die 'Doorschakeling actief' meldingen enige oplossing zou blijkbaar zijn om te jailbreaken en de IPCC aan te passen
  #498  
Oud 02-02-11, 10:52
powerjos powerjos is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard

In Cydia heb ik de repo http://apt.iphone-storage.de toegevoegd en ForwardMsgFix 4.0 geïnstalleerd. Dat volstaat om die 'Doorschakeling actief' meldingen weg te krijgen.
  #499  
Oud 02-02-11, 13:44
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Je hoeft er niet per se voor te jailbreaken hoor. In de FAQ op de website van Mobile Vikings staat ook een oplossing.
  #500  
Oud 02-02-11, 13:56
ShortyEx ShortyEx is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 256
Standaard

Kan je even linken waar? Ik zie het precies over het hoofd...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: Mobilevikings: naar het buitenland Tolarian Overige providers België 2 12-08-10 14:21
iViking: MobileVikings-saldo applicatie vincentjanv iPhone Apps 34 07-08-09 15:08
Belstatus app voor Mobilevikings ? Iphone_belgium Archief 3 10-06-09 11:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:10.