//

Wanneer connecteer je naar internet?

Wanneer connecteer je naar internet? discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kal_el werkt via het base netwerk. Ik zelf heb nooit ontvangst problemen (regio gent - aalter - brugge) voorlopig is de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Overige providers België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 22-12-09, 13:48
Trekhond Trekhond is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kal_el Bekijk bericht
werkt via het base netwerk. Ik zelf heb nooit ontvangst problemen (regio gent - aalter - brugge)

voorlopig is de snelheid om te surfen edge (25 kb/s), maar in januari wordt dat ook 3G.
tevens is het nog eens de operator met de beste/meestbehulpzame/vriendelijkste klantendienst van het land (in mijn ervaring toch )
Dan gaak daar toch is serieus over denke ze^^
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 18-02-10, 21:00
tvbleu tvbleu is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard

Heb ook zelfde problemen gehad; hoge factuurkosten omdat mijn iPhone permanent connectie maakte met Internet via EDGE functie. Proximus heeft telkens (2x) alles netjes gecrediteerd. Enige oplossing is inderdaad edge uit te schakelen, wat vlot kan met de SBSsetting applicatie van Bigboss. Ben echter 1x vergeten en had terug "prijs". Weet iemand hoe je er achter komt welke applicaties en wanneer deze automatisch connecties met Internet maken? Ik denk bvb aan een aantal kranten die online kunnen geconsulteerd worden ( Tijd, Standaard, El Pais) alsook Apple Store ( soms krijg ik een automatische waarschuwing via het icoontje met een bijkomend cijfer duidend op het aantal updates. Ik zou die dan op één of andere manier dan willen op "handmatig" plaatsen indien mogelijk. Navraag bij Proximus leerde mij dat zij owv privacy geen IP adressen vrijgeven waar mijn iphone naar geconnecteerd is geweest; ik hoopte op die manier deze grote byte wreters eruit te kunnen gooien.
  #23  
Oud 19-02-10, 14:26
Rub3n Rub3n is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 68
Standaard

Ik vraag me nog steeds af wat Belgen met een iPhone moeten... Zonder fatsoenlijke "onbeperkte databundels"... Wat een oplichters die Telecomaanbieders.
  #24  
Oud 20-02-10, 00:20
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rub3n Bekijk bericht
Ik vraag me nog steeds af wat Belgen met een iPhone moeten... Zonder fatsoenlijke "onbeperkte databundels"... Wat een oplichters die Telecomaanbieders.
in belgië is er nog steeds mobile vikings: 1 gig data per maand, 1000 sms'en telkens je 15 euro herlaadt, beter dan de abo's in nederland als je het mij vraagt

zeker omdat het prepaid is en we dus nergens aan vasthangen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wanneer komt de Update van de 3Gs naar 4G: iSerkan Archief 2 02-06-10 15:25
GPS / Internet activiteit wanneer gelocked Abi iPhone algemeen 1 08-02-09 02:21
Connecteer iPhone naar laptop met Wi-Fi the007 Wi-Fi 9 05-03-08 19:41
Wanneer komt Copy/Paste naar iPhone? RRPhantom Archief 3 20-02-08 18:29
[1.0.2 ->1.1.1] Brick wanneer ik update naar 1.1.1 ? CpR512 Unlock [archief] 0 05-02-08 19:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:14.