Geen ontvangst bij BASE discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jackybe67 Heb opeens ook geen ontvangst meer......regio Antwerpen. Nota : edge werkt wel Base heeft enkel een Edge Netwerk, het 3g ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan inderdaad ook niet bellen.....hoop dat Base het snel zal oplossen.
|
|
|||
|
|||
same here regio Antwerpen !
|
|
|||
|
|||
daarom dat het handig is dat er een regio meegegeven wordt dus
blijkt gewoon een regionaal probleem dat waarschijnlijk te wijten is aan die netwerk upgrade naar 3G. Nuja, uiteindelijk heb zo'n zaken niet veel meer te maken met een iPhone aangezien het het volledige netwerk betreft. |
|
|||
|
|||
Ikzelf zit hier ook met volgend probleem, ik heb hier 2 iphones liggen 32Gig gs, 1tje met Base en 1tje met proximus allebij unlocked maar ik kan er niet mee bellen ze geven allebij de melding dat ze geblokkeerd zijn ???
Iemand een idee hoe ik dat kan oplossen aub - Grtz Kris |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
zijn er hier nog mensen die problemen hebben met base?
ik heb een iphone 3gs 16GB unlocked van O2 UK uit. hij staat op IOS 4.0.1 met baseband 05.13.04 op het mobistar netwerk werkt hij perfect, maar met base totaal niet. ben al naar de winkel geweest, en daar hebben ze me een nieuwe sim kaart meegegeven maar dit lost het probleem niet op kan er mij iemand helpen, of weet er iemand hier iets meer van? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe is je iphone geunlocked -> ultrasn0w ? Ik zou niet direct weten wat je ermee moet aanvangen... Je kan eens bellen naar base en vragen of ze jouw EMEI niet willen deblokkeren en eventueel vragen hoe het komt dat die geblokkeerd is. Als dat niet lukt zou je die best verkopen 2dehands ; eerst terug locken en zeggen dat je hem niet unlocked krijgt.... best doen voor de 4g hier is, want dan zal de prijs van een 2dehands 3GS wel zwaar zakken vermoed ik. Als je meer info hebt, hou je me dan op de hoogte, ik ben wel een benieuwd.. |
|
|||
|
|||
Mijn telefoon heb ik laten unlocken door O2 zelf (na veel heen en weer gemail hebben ze dit gedaan).
Dat kostte £15 om te doen. Hij is dus officieel unlocked. Mij lijkt indien de gsm geblokkeerd zou zijn, dat ze dit wel even zouden zeggen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had alleszins voor met iemand anders zijn gsm dat proximus zei dat die geblokkeerd was. Allicht was dit hetzelfde verhaal als bij jou (die kwam ook uit de UK als ik me niet vergis). Je had die misschien ook kunnen unlocken met de laatste versie van ultrasn0w. Ma bon, blij dat jouw probleem opgelost is! |
|
|||
|
|||
Het probleem is niet opgelost hé ...
Mijn telefoon werkt perfect op mobistar maar dus niet met base. Ik zie base staan vanboven, maar geen enkel streepje bereik. Met mobistar heb ik dus wel perfect bereik. Hoe kan ik weten indien mijn telefoon dan geblokkeerd is door een bepaalde provider? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Blijkbaar is het apple zelf die de telefoon blokkeert: zie forum iPhone geblokkeerd door Apple - Pagina 5 - InterMactivity Forum Je kan eens proberen jailbreaken en de laatste versie van yellowsn0w erop zetten... |
|
||||
|
||||
iemand een lijst met de emailadressen van de BASE-shops in België?
|
|
|||
|
|||
Iedereen alvast vriendelijk bedankt voor de reacties... Ik heb contact gehad met de klantendienst van Base. Daar zeiden ze me dat het aan het toestel moet liggen ( een open deur in trappen ), en dat ik met het toestel zelf ''s naar de base winkel moet gaan.
Opnieuw jailbreaken is een optie, maar momenteel kan dit niet wegens geen voorradig voor ios4, en ook de shsh keys niet opgeslaan van de vorige versies. Tevens is het dan ook wat nutteloos dat ik £15 betaald heb om hem officieel te laten unlocken. Dit weekend maar eens naar de Base shop gaan in Roeselare. Ik houd jullie op de hoogte. Is er hier trouwens iemand die weet waar ik kan controleren of mijn iPhone geblocked is? |
|
|||
|
|||
Misschien een goed bericht?
Ben niet 100% zeker maar volgens mij is Base bezig met het omschakelen van Edge naar 3G in Leuven, België. (We hebben hier lang op gewacht. Ik weet niet of dit noemenswaardig is te vernoemen, en of dit op iPhoneclub kan.) Maar dit is misschien wel interessant en leuk nieuws voor iPhonegebruikers in Leuven/die Leuven bezoeken. (Mobilevikings= €15/maand prepaid, 2GB data, 1000 sms'en en die 15€ kan je opbellen (=61min bellen) Als Mobilevikings voor 1 december 5000 'likes' heeft op hun pahina op Facebook, krijgen we er nog eens 1000 bij (deze wel enkel van MV klanten naar MV klanten) Mvg KL Twitter: mobilevikings mobilevikings Er kunnen in Leuven nog wat onderbrekingen zijn tijdens de omschakeling! 8 minutes ago Favorite Retweet Reply |
|
|||
|
|||
Ik heb ook iphone 3gs
heb mobile vikings, heb last van slechte ontvangst, kan iemand me aub helpen Mvg EDIT Misschien kan dit helpen Laatst gewijzigd door Nick1908; 04-12-10 om 21:04. |
|
|||
|
|||
Citaat:
MV werkt via het netwerk van base; MV heeft heel veel mooie voordelen wat andere providers niet kunnen aanbieden, helaas is het zo dat base wel liegt in hun reclame spots en dergelijke meer zij het beste bereik hebben,helaas hebben zij nu net het minst goeie netwerk. Mijne maat heeft ook een 3Gs en MV en ik vergelijk dikwijls met deze o verscheidene plaatsen, op de meeste plaatsen scoor ik beter (proximus) qua bereik. Maar heb je het dan op vele plaatsen je slecht bereik hebt? Ik woon ook bv op een plaats waar ik met geen enkele provider superbereik heb, mee z'n alleen slechts een paar blokjes maar. |
|
|||
|
|||
Ik praat niet over het bereik van internet, maar wel om te bellen en smsen zal ik zeggen
Als ik buite ben heb ik inderdaad goede ontvangst maar als ik ergens binnen zit of ergens in een klein dorp heb heb ik soms maar 1 blokje en soms niets ... Ik heb ook al een SIM van proximus erin gestoken en is net hetzelfde prob Alvast bedankt ! |
|
|||
|
|||
Ik heb dezelfde probleem met mijn schoonbroer zijn 3gs, heb ios 4.2.1 erop gezet en gedowngrade naar bb 06.15.00 en gejailbreakt met redsnow en unlockt met repo666.ultrasn0w.com, alles gedaan zoals het hoort maar krijg alle netwerken maar kan base niet selecteren,krijg dan wel jim te zien maar geen streepjes. 1 dag is het goed gegaan en kon ik bellen en sinds de volgende dag niets meer. Word er gek van
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
providers gevonden, toch base geen ontvangst(belgie) | seleiphone | Base | 5 | 12-11-12 10:21 |
iPhone 3G: unlock werkt behalve bij m n provider base (belgie) | erol | Unlock | 22 | 07-11-11 21:22 |
iPhone 4 bij BASE in België gekocht, nu defect... | stefmen | Koopinformatie België | 37 | 07-08-11 14:30 |
3G bij Base in Leuven | kasperlannoo | Chat en geruchten | 2 | 24-12-10 16:57 |
bij autolock geen ontvangst | svekke | Unlock [archief] | 21 | 15-02-08 23:46 |
|
|