2de Levering iPhone's discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Paul07 Hoeveelste sta je? Hopelijk krijgen ze er meer binnen dan op launch day , ik sta op reservering bij langemunt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wel, ik denk dat ik ongeveer 6de of 7de ben. Ik ben maandag ochtend om 10uur, openingsuur van de winkel, gaan aanschuiven in de rij en er stond zo een 6 à 7 man voor mij ongeveer... Dus ik hoop toch dat eerste levering groot genoeg is
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zo, ik ben vandaag op stap geweest
Mobistar center aarschot, geen 2e levering gekregen, wachtlijst 25 a 30 man, voorschot 50 euro Mobistar center gouden kruispunt, geen 2e lvering gekregen, wachtlijst 26 man, voorschot 50 euro (op launch day slechts 3 toestellen gekregen) Mobistar center Leuven diestsestr , 2e levering vandaag gekregen, allen al weg, geen reserveringslijst, first come first serve Mobistar center Leuven bondgenotenlaand, 2e levering vandaag gekregen (6 stuks), voorschot van 50%, ik heb me er nu 7e op de lijst gezet. Nergens van een accesoire pakket gesproken.. Ik denk dat het elke dinsdag zal zijn dat er nieuwe toestellen binnenkomen.. Mvg |
|
|||
|
|||
Iemand die iets gehoord heeft van M* Langemunt? Heb daar ook gereserveerd, had gehoopt dat ze er snel veel binnen zouden krijgen aangezien ze tijdens de launch ook een hele hoop ifeuns gekregen hadden ..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dan ga ik komende dinsdag kamperen in Leuven Bedankt voor de tip.
|
|
|||
|
|||
ik zou zeggen:belt er es naar... Ik bel naar die van de veldstraat maar nemen niet... Ik ben al een half uur aan het bellen zonder resultaat.
|
|
|||
|
|||
Zojuist bij Mobistar Turnhout geweest. Alles uitverkocht. Kon wel reserveren maar de wachttijd is volgens hen 2 tot 4 maanden. En je moet dan ook nog eens 50% aanbetalen.
Nou twijfel ik ten zeerste aan de betrouwbaarheid van deze wachttijd. Volgens mij is het gewoon een trucje om reserveringen te ontmoedigen. Desondanks zonder iphone naar huis gegaan. |
|
|||
|
|||
ik heb zojuist een sms gekregen van T-mobile dat mijn iphone beschikbaar is en ik heb al geregeld dat ik hem morgen krijg. dus volgens mij is levering 2 begonnen?
|
|
|||
|
|||
Ik ben zondag (koopzondag) bij de T- shop in Den Bosch geweest om eens te informeren of ze konden aangeven op welke plaats ik stond op de reserveringslijst. Ik heb hem op de onofficiele voorinschrijving gereserveerd en heb de aankoopbon van de 50 euro en de brief. Meneer de verkoper kon mij niet zeggen op welke plaats ik stond, dan denk ik waarom betaal ik die 50 euro:S? Deze week ook nog ingeschreven bij de belcompany waar ik niets hoefde te betalen en ik te horen kreeg dat ik 17e sta op de reserveringslijst. Daar nog een tijdje met de verkoopster staan praten, waarna ik te horen kreeg dat die 50 euro reserveringskosten een idee is van de shops niet zozeer van t-mobile zelf. De service is echt om te janken. Gelukkig vertelde meneer de verkoper me wel dat ik hoogst waarschijnlijk bij de tweede levering zou zitten en dat die in de loop van deze week binnen zou komen. Achteraf gezien had ik hem beter bij belcompany kunnen bestellen...
|
|
|||
|
|||
Net terug van keyserlei, hebben er vandaag 6 binnengekregen en al verkocht aan reservaties (die ze sinds gisteren aanvaarden). Ik sta daar nu 3e, en bij vdb 18e (nationaal), dus mss kan ik volgende week wel iemand blij maken met een extra reservatie...
|
|
|||
|
|||
Iemand meer info over de verkooppunten westhoek? Menen, Ieper, Poperinge, Kortrijk?
|
|||
|
|||
Iemand al meer nieuws over vdb? Hebben zij er al binnen? Zijn er al leden die hun iPhone daar zijn kunnen gaan afhalen?
|
|
|||
|
|||
Donderdag ga ik naar Mobistar in de Westland in Anderlecht. Nog mensen die hier gaan reserveren of hebben gereserveerd?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nationaal zou de lijst veertig reservaties tellen, ze hopen dat ze er vijfhonderd geleverd krijgen - zeer optimistisch van hen. Kris 8400, als je hebt gereserveerd bij vdb maar je telefoon komt eerder toe bij mobistar keyserlei, wat doe je dan met je voorschot? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Veel problemen zullen ze wel niet hebben met dat het zo'n gegeerd toestel is, zowel mobistar als vdb. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Iphone
|
|
|||
|
|||
Moet je voorschot betalen bij Keyserlei? Thanks!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Levering nieuw IPhone 4 | nhl2003 | Odido (T-Mobile) | 1 | 11-02-11 08:50 |
'Derde levering' iPhone 4, week 32 | jforce | Koopinformatie Nederland | 81 | 28-08-10 17:42 |
3de levering iphone's | matthias.flion | Koopinformatie Nederland | 43 | 10-08-10 21:08 |
levering iphone | leagallow | Archief | 2 | 04-08-08 18:57 |
NIEUWE LEVERING (2de levering) | supernaturol | Archief | 2 | 15-07-08 13:10 |
|
|