2de Levering iPhone's discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 Vandaag gemerkt terwijl ik in de Apple Online Store aan het kijken was.. Er is bij de iPhone geen sprake ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Inderdaad! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ergens anders kopen en hier registreren gaat misschien wel, maar hier is er bij 'Accessoires' geen sprake meer van Applecare.
*edit* https://selfsolve.apple.com/AgrOffer...do?country=BEL AppleCare Protection Plan Your coverage will be extended to 2 years from the purchase date of your hardware product. -------- Maw, niet nodig in België? *edit2* Na het selecteren van NL: "AppleCare-overeenkomsten voor dit product kunnen momenteel niet in uw land worden aangekocht." Laatst gewijzigd door pcs; 04-08-10 om 14:42. |
|
|||
|
|||
Citaat:
uiteraard alweer uitverkocht door de wachtlijst en enkele "vrije verkoop"toestellen. volgende week verwachten ze opnieuw 32 gigs en in mindere mate (lees: de helft) 16 gigs. |
|
|||
|
|||
Ik kom juist van de m* winkel in de veldstraat Gent, en daar hebben ze gisteren de 2de lading ontvangen. Het waren maar 8 iPhones... Ik sta 3des op de lijst van de 32 gig dus volgens mij hebben ze gewoon geen 32 gig ontvangen. Ik vroeg dan ook aan de verkoper of de iPhones elke dinsdag binnen komen? En hij zei: "Als het zo is ben ik blij voor u, maar ik denk dat toch wel een paar weken zal duren."
Zou kunnen dat hij gelijk heeft maar ik heb ook ergens gelezen, weet niet meer waar, dat de iPhones wekelijks zullen geleverd en dat ze dus binnen een paar weken vrij beschikbaar zullen zijn. We zullen zien |
|
|||
|
|||
Hieronder las ik trouwens dat vanaf vandaag bestellingen ook online bij Mobistar mogelijk zouden worden, maar daar is so far niets van te merken. Iemand hier meer info over?
Link is in het Frans, maar het gaat om de laatste zin... Belgium iPhone » Les stocks d’iPhone 4 en Belgique : le point sur la situation |
|
||||
|
||||
@musashigg: enig nieuws van Langemunt?
|
|
|||
|
|||
Ik zit ook te wachten op de Langemunt ! Sta daar 7de geloof ik voor 16G. Als iemand iets meer weet ..
|
|
|||
|
|||
Online bestellen bij Mobistar kan!! Bevestigingsmail zit in mijn inbox
Levering 3-4 werkdagen zeggen ze... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zie wel nergens staan 3-4 dagen ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mobistar - iPhone3G S
Bevestigingsmail staat hier en daar nog 3GS, alsook een foto van de 3G, maar het bestelde product is wel degelijk de 4 Leveringstermijn verscheen na bestelling... Wel idd ook belachelijk hier: heb op naam vriendin moeten bestellen met ander emailadres omdat ik 2 jaar geleden al een iPhone 3G online gekocht heb. Waaaaanzin. Echt prutsers bij Mobistar. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is dit ook mogelijk voor Nederlanders?
Er staat automatisch België ingevuld, maar mijn Nederlands adres wordt ook gewoon geaccepteerd? Zou dit proberen opleveren bij verzenden? |
|
|||
|
|||
Ik denk dat het het standaard scherm is, klik je onderaan op "waarom online kopen" krijg
je volgende pagina : webdeal waarom - Mobistar Rechts onderaan staat dan het textje.. |
|
|||
|
|||
Ja lap heb geen mastercard of visa
|
|
|||
|
|||
Weet er iemand of ik kans maak in de buurt van antwerpen: brasschaat, antwerpen, schilde, wijnegem
Laatst gewijzigd door roderick; 04-08-10 om 16:21. |
|
||||
|
||||
De 16GB
Dit toestel is tijdelijk niet meer in voorraad. Laatst gewijzigd door Bomans; 04-08-10 om 16:09. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Levering nieuw IPhone 4 | nhl2003 | Odido (T-Mobile) | 1 | 11-02-11 08:50 |
'Derde levering' iPhone 4, week 32 | jforce | Koopinformatie Nederland | 81 | 28-08-10 17:42 |
3de levering iphone's | matthias.flion | Koopinformatie Nederland | 43 | 10-08-10 21:08 |
levering iphone | leagallow | Archief | 2 | 04-08-08 18:57 |
NIEUWE LEVERING (2de levering) | supernaturol | Archief | 2 | 15-07-08 13:10 |
|
|