2de Levering iPhone's discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door roderick Weet er iemand of ik kans maak in de buurt van antwerpen: brasschaat, antwerpen, schilde Als je nog geen aanbetaling ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
edit : te laat 16 en 32 gb uitverkocht |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
De 16 is blijkbaar al weg o_O
En verzending zal idd dus wel standaard zijn... Of het voor NL ook gaat heb ik geen idee van! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor de rest is het dan hopen op een snellere levering. |
|
|||
|
|||
Man man de site is 5 min online en ze zijn al uitverkocht bij mobistar zelf...
edit : 1min later 16gb weer voorradig ... edit2 : en nog een minuut later weer uitverkocht Laatst gewijzigd door Donat; 04-08-10 om 16:12. |
|
|||
|
|||
Joepie! Juist op tijd kunnen bestellen! Bedankt aan de member die het liet weten!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb de 16Gb kunnen bestellen maar zit nog in de laatste stap voor de betaling. Zou ik die betaling nog kunnen afronden ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat ze die voorraad liever eens naar hun centers hadden gestuurd om wachtlijsten af te ronden. En bij voorkeur nog naar het center in ieper
|
|||
|
|||
Tis percies loterij op de site van mobistar... Ineens kunnen bestellen en dan uitgeput nu terug bestellen en terug uitgeput... Mss komen er terug beschikbaar van transacties die verlopen zijn?
|
|
|||
|
|||
Tijdens stap 4 liep het mis en nu kan je dus niet meer bestellen
Blijven opvolgen dus . 2 minuten later lukte het dus wel Tip: blijven proberen. Laatst gewijzigd door hesy; 04-08-10 om 16:45. |
|
|||
|
|||
ik heb geen visa
|
|
||||
|
||||
Ik ook niet
|
|
|||
|
|||
Haha ik ook niet en zit nog vast op de betalingspagina
|
|
|||
|
|||
heb een mail gestuurd naar naar mobistar
maar denk dat ik wel niets zal ontvangen |
|
|||
|
|||
steeds als ik verder kan gaan, voorbij het invullen van uw gegevens:
out of stock
|
|||
|
|||
waar ik gereserveerd heb (sint joris winge) nog steeds geen 2de levering aub!!! en in leuven,diest enz wel pfffff wa ne nest! gisteren bij tmobile in maastricht ff zitten spelen met de i4 wa een zalig beestje
|
|
|||
|
|||
Zonet geprobeerd te bestellen, enkel moet je een adres in belgie opgeven.
Nederlanders kunnen dus niet bestellen? :S |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
voor de mensen die online besteld hebben. Hebben jullie een mail hierover gekregen ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Levering nieuw IPhone 4 | nhl2003 | Odido (T-Mobile) | 1 | 11-02-11 08:50 |
'Derde levering' iPhone 4, week 32 | jforce | Koopinformatie Nederland | 81 | 28-08-10 17:42 |
3de levering iphone's | matthias.flion | Koopinformatie Nederland | 43 | 10-08-10 21:08 |
levering iphone | leagallow | Archief | 2 | 04-08-08 18:57 |
NIEUWE LEVERING (2de levering) | supernaturol | Archief | 2 | 15-07-08 13:10 |
|
|