2de Levering iPhone's discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wtr77 voor de mensen die online besteld hebben. Hebben jullie een mail hierover gekregen ? Na 10 min zou je een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand rond dit en 18u nog online besteld? Om te weten of er misschien nog wel voorraden zijn
|
|
|||
|
|||
Jah inderdaad! ik woon hier en nog steeds geen 2de levering, welke plaats sta jij ?
|
|
|||
|
|||
Zelfde hier , sta daar op plaats 26 , Wat voor zever is dat daar?!
|
|
|||
|
|||
ik sta nu eerste in de rij voor ne 32gb .. maar nog geen tweede levering .. daarstraks zeiden ze aan de telefoon maybe morgen of vrijdag pfffff..
|
|
|||
|
|||
Haha, tegen mij zijden ze dat ze het totaal niet wisten wanneer de 2 de levering kwam.. Ik sta 9 ste op de 16 gb lijst toen.. Ik weet niet aan hoeveel ze staan
|
|
|||
|
|||
same here ... ik had vorige week ne 16gig kunnen hebben maar ik zou zeker deze week ne 32Gb hebben als eerste op de wachtlijst dus voor het laatste gegaan.. enfin, de week is nog niet uit natuurlijk
|
|
|||
|
|||
bij saturn kortrijk is de (eerste of) tweede levering toegekomen. Acht toestellen, waarvan een bedoeld als toonexemplaar. Op de reservatielijst sta ik natuurlijk achtste. Het toonzaalmodel kopen gaat niet. Was trouwens 'maar' een 16gig.
Verkoper zei aan de telefoon dat er héél misschien morgen nog een levering toekomt, anders is het meteen voor volgende week. Bij Mediamarkt Oostakker en Roeselare zijn er gisteren een achttal toegekomen, deze voormiddag allemaal verkocht natuurlijk - vandaar dat ze de hele voormiddag hun telefoon niet opnamen dus. Wachten begint ondertussen wel te wegen... Maar blijkbaar worden de niet-mobistar winkels ook voortdurend bevoorraad nu? Zou al een vooruitgang zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Aan particulieren nog niks geleverd. Wel krijgt de KMO lijst voorrang. Of moet ik dat nu zien als een personeelslijst ? Want heb die lijst niet gezien hoor. |
|
|||
|
|||
ik sta op de 5de plaats in leuven zou dit nog lang duren?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heeft er iemand toevallig al iets gehoord van M* in de Langemunt in Gent?
Ik vind het een beetje bizar dat er hier gesproken wordt van een 2de en 3de levering, terwijl ik daar 2des ben sinds 2 aug, het een hoofdwinkel is van M* en dat ik er toch nog altijd niks van gehoord heb *-) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Lol heb ik geprobeerd, direct antwoord apparaat -_-
|
|
|||
|
|||
Same here.. ik sta daar ook op de lijst en heb ook nog niks gehoord.. ga vanavond eens luisteren of ze al iets gekregen hebben. Ik dacht ook, grote winkel van mobistar , hier zullen ze wel eerst binnenkomen, maar nu voel ik me toch een beetje in de zak gezet als ik zie dat winkels als mediamarkt eerder iphones hebben als officiele mobistar centra ..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat is niet waar he... Mobistar 31 juli.... Mediamarkt een week later en in heel beperkte mate. Je moet ook weten dat er in alle Mediamarkten ook een Mobistar stand is he (en geen Proximus of Base stand).
|
|
|||
|
|||
iphones van Mediamarkt worden direct door Apple geleverd zijn de verkoper in Oostende.
|
|
|||
|
|||
in sint joris winge zijn er vandaag 7 binnen gekomen weet ni welke versies allemaal..
ma ik heb mijne 32gb meegekregen stond namelijk eerste in rij wat een toestel zelfs vergeleken bij de 32gb .. NIKS last van death grip ofzo ook ni!!! drekt gejailbreakt en nu kan de fun beginnen grtzzz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Levering nieuw IPhone 4 | nhl2003 | Odido (T-Mobile) | 1 | 11-02-11 08:50 |
'Derde levering' iPhone 4, week 32 | jforce | Koopinformatie Nederland | 81 | 28-08-10 17:42 |
3de levering iphone's | matthias.flion | Koopinformatie Nederland | 43 | 10-08-10 21:08 |
levering iphone | leagallow | Archief | 2 | 04-08-08 18:57 |
NIEUWE LEVERING (2de levering) | supernaturol | Archief | 2 | 15-07-08 13:10 |
|
|