Wi-Fi probleem na update iOS 6.0 iPhone 4S discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, sinds update naar Ios6 kampt mijn iphone 4s met Wi-Fi problemen als ik de Wi-Fi aan zet heb ik gewoon altijd vol bereik,aleen na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi probleem na update iOS 6.0 iPhone 4S
hey,
sinds update naar Ios6 kampt mijn iphone 4s met Wi-Fi problemen als ik de Wi-Fi aan zet heb ik gewoon altijd vol bereik,aleen na 2-4 seconden werk Wi-Fi niet meer, hebt wel nog steets vol bereik,na de update naar 6.1.2-6.1.3 was het probleem nog steets niet opgelos,iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ? we hebben ook nog 2 andere iph 4s en 5 die wel gewoon werken hier op de Wi-Fi gr joris |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo Joris
Ik heb nu al de tweede nieuwe 4S gekregen (garantie) nadat ook mijn Wi-Fi uitgevallen is. Het is bij mij dus al 2x voorgevallen. Ik lees overal software oplossingen, maar die hebben bij mijn eerste 4S niet gewerkt. Apple ruilt het toestel (in mijn geval) gewoon om met een nieuwe. Misschien het toestel eerst eens helemaal restoren naar een (niet gejailbreakte) schone iPhone en naar een Apple dealer gaan? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi probleem IPhone 4S na update naar IOS 6.0.1 | harre99 | iPhone algemeen | 4 | 09-03-13 23:25 |
probleem mobiel internet iPhone 3GS na update IOS 6.1 | Ghiesje | iPhone algemeen | 22 | 13-02-13 11:45 |
Camera probleem na update iOS 6 | Karst | iPhone algemeen | 10 | 18-10-12 00:16 |
Bluetooth probleem na update IOS 6 | Elapha | iPhone algemeen | 5 | 12-10-12 11:37 |
|
|