Wifi probleem op FW 3.0 discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Pim V Ik zit nu hoogstens anderhalve meter van mijn wifi-router vandaan. Hij vangt de signalen wel op, maar gooit me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb ik ook gehad, toen nog met de oude firmware. Bij mij deed de Wi-Fi het op een gegeven moment helemaal niet meer, hij zag geen enkel Wi-Fi punt meer. Ik heb hem toen helaas op moeten sturen onder garantie. Heb toen van Solid Vision een nieuwe iPhone gehad, Wi-Fi chip was stuk. Ik ga je nu niet bang zitten maken hoor, het kan ook heel erg goed aan firmware 3.0 liggen aangezien er wel erg veel mensen opeens last van hebben na het installeren van OS 3.0
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee Laatst gewijzigd door john1979; 23-06-09 om 00:43. Reden: Aanpassing |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem. Toen ik met redsn0w mijn iphone had gejailbreakt en geunlockt (1.0)werkte Wi-Fi prima, maar dat was voordat ik de backup van mijn iphone had teruggezet, vanaf dat moment deed ie het niet meer. Hier ligt het bij mij dus aan denk ik, mijn Wi-Fi-chip is in ieder geval niet kapot.
EDIT: Ik heb het probleem bij mij thuis opgelost door bij windows naar je draadloze netwerk te gaan en vervolgens ondersteuning en daarna details. En daarna heb ik de DNS server die daar stond overgenomen op mijn iphone, want die bleek daar verkeerd te staan. Ik hoop dat ik hiermee anderen kan helpen. Laatst gewijzigd door timslim; 23-06-09 om 12:04. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja!!
Ik heb exact hetzelfde probleem....het resetten van Iphone en Modem heb ik al meerdere keren gedaan maar werkt niet.....HELP!!
|
|
|||
|
|||
misschien kun je maar 1 apparaat op de router gebruiken.
|
Labels |
iphone 3.0 Wi-Fi probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi probleem | nnniiiccc | Wi-Fi | 2 | 30-01-11 10:05 |
Wi-Fi probleem (?) | biggidibc | iPad algemeen | 0 | 31-08-10 21:57 |
Wi-Fi probleem | Joey_iPhone | Wi-Fi | 0 | 28-04-10 00:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
|
|