Wifi werkt niet?? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Stingray En waar vindt ik het mac adres van mijn I phone?? mvg S Settings/Instellingen General/Algemeen About/Info dan zie je daar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
General/Algemeen About/Info dan zie je daar ergens Wi-Fi-adres staan en wat daarachter staat is de MAC-adres van je iPhone
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En waar moet ik dat adres in mijn router plaatsten?
Groeten Rutger |
|
||||
|
||||
Citaat:
de mac adres die op je iphone staat bij general/about kun je dan daar invullen etc. |
|
|||
|
|||
hoe kan je de beveiliging er af halen??
|
|
||||
|
||||
inloggen op je router met 192.168.1.X
adminnaam en admin w8woord en dan ergens in je router de WEP WPA of andere beveiliging eraf halen. |
|
|||
|
|||
wat is 192.168.1.X ?? en beveiliging is voor mij niet belangrijk darom wil ik het er af hebben (veel handiger voor psp nds wii mn toekomstige iphone en mn laptop) dus als u wilt helpen hiermee heel graag
|
|
||||
|
||||
De snelle manier: Router resetten, achterop de router knopje ingedrukt houden totdat alle lampjes gaan knipperen, dan gaat de router terug naar fabrieksinstellingen. Met andere woorden: geen beveiliging meer.
|
|||
|
|||
ik heb gehoord dat als je dat doet dat je alles weer opnieuw moet gaan instellen? maar dat is dus niet zo..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi werkt niet | vries.maarten | Wi-Fi | 2 | 17-10-10 22:05 |
3.X Nog steeds niet geupdate -> Wi-Fi werkt niet/nauwlijks | fletchify | Wi-Fi | 3 | 12-02-10 20:15 |
Wi-Fi werkt niet | Gkidstyle | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 22:10 |
Wi-Fi werkt niet | Flederic | Archief | 8 | 21-07-08 15:50 |
Wi-Fi werkt niet ! | coxke | Wi-Fi | 8 | 30-04-08 12:05 |
|
|