Data-roaming? Uit of aan? discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een T-mobile abonnenment met internet, als ik data roaming uitzet het ik geen internet, als ik het aanzet worden er dan extra kosten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb een T-mobile abonnenment met internet, als ik data roaming uitzet het ik geen internet, als ik het aanzet worden er dan extra kosten gerekend binnen Nederland voor Roaming,, mischien een domme vraag, maar weet het niet zeker.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
nee als je een Nederlandse operator hebt
ja als je een Belgische operator hebt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe zou dat kunnen, ik heb gelezen ergens dat als je telefoon niet gejailbreaked is, dat het internet het dan ook niet doet?? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Woon je wellicht in de grensstreek? Dan kan het gebeuren dat je belt en internet via een andere provider. Kijk bovenin het scherm welke provider daar wordt weergegeven.
|
|||
|
|||
Staat uw instellingen goed? --> APN, username en passwoord?
Ook staat vliegtuigmodus af? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Instellingen staan goed, had ik nog gedaan via de t-mobile site, vliegtuigmodus staat uit, Ik kan wel gewoon alles, maar als ik de data roaming uitzet heb ik geen internet meer. |
|
|||
|
|||
In april was ik in Spanje en had dataroaming uitstaan. Ik kon toen inderdaad niet internetten, maar ook niet uitbellen en sms-en! Ik kon wel gebeld worden.
Binnenkort ga ik weer naar Spanje en wil wel graag kunnen bellen en sms-en. Weet iemand welke instelling ik moet aanpassen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Vaak is dat de eerste paar weken van je abo, of soms misschien tot je het laat activeren bij je provider |
|
|||
|
|||
Ik gebruik mijn iphone 4 zakelik met push e-mail via exchange. Als ik in Belgie of Duitsland ben wil ik wil handmatig mijn e-mail ophalen. Push zet ik dan uiteraard uit. Maar als ik dataroaming uitzet kan ik geen e-mail ophalen dus dataroaming wil ik dan aanzetten.
Is er iets bekend over de kosten die je hebt als je dataroaming aan laat staan in landen om ons heen? |
|
|||
|
|||
Ik heb nog een andere vraag overdataraming:
ik zit in het buitenland en kan gebruik maken van gratis Wi-Fi maar daarvoor moet dus wel dataroaming aan, mijn 3G staat uit. Kost mij dit geld? Ik intErnet toch via Wi-Fi??? |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
oproep voor actie tegen data roaming kosten | BertvanHorck | Odido (T-Mobile) | 4 | 01-06-11 18:36 |
Telefoonbereik uit, data en GPS aan?? | jelle86 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 09-04-10 19:32 |
UITableView vullen met data uit Core Data entiteit | MacShack | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 16-02-10 17:06 |
Data roaming | Radical Madness | Odido (T-Mobile) | 3 | 21-08-09 13:07 |
Data Roaming uitzetten? | BadSide | Internet in buitenland (roaming) | 19 | 27-11-08 10:00 |
|
|