T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tactic kc Hallo, Heeft er iemand een overzicht van de toestelprijzen als je verlengt icm een Relax abbo? Of iemand die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Relax Online 45 (2 jaar): €99,95 Relax Online 45 (1 jaar): €359,95 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
jullie vergeten wel dat jet I abbo 300min EN 300sms hebt. Bij Relax is het OF.
Als je nooit sms't is dit natuurlijk geen probleem. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb gister mn 32 gig met relax 25 binnen gekregen en moest 180 euro overhandigen |
|
|||
|
|||
Top! Heb het gisteravond besteld. iPhone 4 32GB voor 179,95 met Relax Online 25 + WnW Plus Vast (19,95+14,95). En dan met korting natuurlijk...
|
|
|||
|
|||
@I Xyzyx I: Hoe lang heb je er op gewacht na je bestelling?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
i-150 (29,95 p/m)= 150 min + 150 sms Relax Online 35 (28,95 p/m) = 330 eenheden vrij te verdelen. Bij Relax Online krijg je wnw standaard gratis en wnw plus voor 4,95 extra. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is je Relax Online 30 al ingegaan? In dat geval zou ik willen vragen of je in My T-Mobile zou kunnen kijken of je het tariefplan zou kunnen wijzigen naar i-150?! Ik twijfel namelijk ook om dit abonnement af te sluiten. Mocht ik later toch spijt hebben van het internet zou ik hem alsnog om kunnen zetten.
|
|
|||
|
|||
Bij Relax online wordt er per minuut afgerekend dus die 330 "eenheden" kunnen nog wel eens lastig uitpakken....61 seconden bellen betekend dus 2 minuten betalen....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het internet vindt ik wel even een issue, vandaar mijn vraag of een Relax Online later nog om te zetten is naar een i-150. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar waarom zou je spijt krijgen? 1mb/s is snel zat! Je merkt nauwelijks verschil met het I abbo.. |
|
|||
|
|||
Internet bij relax is daarnaast traag. Met de i-abonnementen krijg je tot 7 keer sneller internet op je mobiel. De relax snelheid is iig niet genoeg om filmpjes te streamen.
|
|
|||
|
|||
Onzin, ik heb web&walk + en hij laad een paar sec en dan streamed hij een youtube video gewoon.. Met 3g unrestrictor! Normale web&walk is wel trager maar tussen + en het i abo merk je nauwelijks wat.
|
|
|||
|
|||
Omdat je na 2Gb (en daar zit je met de iPhone zo aan) zakt naar de laagste snelheid en dat ga je zeker merken....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zo aan de 2Gb? No way. Zelfs met intensief internetgebruik op je iPhone 4 kom je daar lang niet aan per maand. Wat je alleen niet moet doen is dagelijks gaan tetheren. Voor de grap moet je maar eens kijken bij Settings>General>Usage en naar je Cellular Network Data kijken bij Received. Daar kun je zien hoeveel je in totaal hebt binnengeslurpt. Dat even delen door het aantal maanden dat je je iPhone hebt en voila.
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone nu sinds vrijdag en heb al 1,3 Gb dataverkeer..... En dan heb ik ook nog een iMac, Macbook Pro, en iPad waarop ik het leeuwendeel van het internet verkeer afhandel...... Daarnaast werk ik ook gewoon fulltime en zit maar beperkt achter het internet! Zoveel dataverkeer heb ik dus niet...
Laatst gewijzigd door tomtom; 10-08-10 om 14:11. |
|
|||
|
|||
Gemiddeld lag mijn gebruik bij Telfort (trager dan T-Mob i-abo) al op 3,5 GB permaand. Reken maar dat ik alleen maar meer zal gebruiken met de snellere verbinding en backgrounding mogelijkheden op de iPhone 4.
|
|
|||
|
|||
Ik haal de 2 Gb ook regelmatig met mijn WnW+ op m'n oude HTC (zonder veel spannende app's enz.). De terug schakeling in snelheid is echt enorm merkbaar. alleen daarvoor ben ik al blij als mijn iphone binnen is en mijn iAbo ingaat.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je kunt wel switchen tussen een relax of een I abbo. Maar dan mag je alleen een hoger tariefplan kiezen. Ik kan nu mijn gehele contract niet meer terug naar een lager tariefplan. Gelukkig raakt mijn bundel elke maand goed op. Maar je moet toch even goed bekijken of je van tariefplan wilt wijzigen. Oja, web n walk werkt vrij snel Heb eerlijk gezegd niet eens verschil gemerkt. Dacht dat het gewoon hetzelfde was als het internet van een I abbo. Alleen heb je geen visual voice mail. Laatst gewijzigd door tactic kc; 10-08-10 om 17:47. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile dataverkeer in rekening bij verlengen van I-150 naar Relax Online | Bronhi | Odido (T-Mobile) | 3 | 17-10-10 21:04 |
Verlengen van i-150 naar relax | macciato | Odido (T-Mobile) | 3 | 23-08-10 16:07 |
Vodafone abbonement verlengen + iPhone? | wouter2190 | Vodafone | 2 | 19-06-10 07:53 |
Abbonement beeindigen, toestel houden? | zuignapje | Odido (T-Mobile) | 18 | 09-05-10 16:43 |
mms met t-mobile relax abbo | Pascal-X | Odido (T-Mobile) | 1 | 23-12-09 18:01 |
|
|