T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Sjpollaert Zover ik weet is dit echt 24 maanden inderdaad, WnW standaar gratis, en WnW plus dan 10 euro korting, dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
"Actie: Bij een 2-jarig Relax Online abonnement nu gratis 24 maanden internet en e-mail, bij een 1-jarig abonnement tot 6 maanden gratis. De korting wordt verrekend op je factuur". Ik weet niet hoe de topicstarter erbij komt. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Web'n'walk std. is gratis en web'n'walk plus is €4,95.
Dit geldt voor twee jaar dan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Check: Uploaded with ImageShack.us Laatst gewijzigd door INCTRL; 13-08-10 om 13:23. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
-EDIT- Aha, d'r zijn ondertussen alweer wat reacties bijgekomen. Laatst gewijzigd door iRobin; 13-08-10 om 13:26. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo zag ik het gisteren ook trouwens. |
|
|||
|
|||
Zoals je kunt zien heb ik mijn reactie aangepast. T-mobile heeft de 'fout' hersteld en geeft ook verlengers via de website nu 24 maanden korting. Dit was eerst niet het geval.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Stormlooptopic.
|
|
|||
|
|||
Leuk en aardig die 24 maanden gratis webnwalk standaard alleen ik kan nu nergens meer de €10,- korting op webnwalk plus vinden.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nu niet meer dus.
Dat moet je dan maar aannemen. Hoe dan ook, de duidelijkheid is bij T-mobile weer ver te zoeken.. Laatst gewijzigd door Black Bullet; 13-08-10 om 13:34. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Tmobile moet een ster krijgen voor onduidelijkheid dat is een ding wat zeker is. Als ze een beetje meer duidelijkheid scheppen hebben elke dag denk ik wel 500 nwe inschrijvingen / verlengingen extra.
|
|
|||
|
|||
Jawel hoor dit zie je vermeld staan als je "in winkelwagen" aanklikt bij de aanklikbare opties: Mobiel internet: web'n'walk Vast Het complete internet overal op zak voor een vast bedrag per maand. Gewoon op je mobiele telefoon. Sluit web'n'walk vast af gedurende je contractperiode en krijg korting op je toestel. Actie: Bij een 2-jarig Relax Online abonnement nu gratis 24 maanden web'n'walk standaard en €10 korting op web'n'walk plus. De korting wordt verrekend op je factuur |
|
|||
|
|||
Citaat:
''Actie: Bij een 2-jarig Relax Online abonnement nu gratis 24 maanden web'n'walk standaard en €10 korting op web'n'walk plus. De korting wordt verrekend op je factuur'' zie ik nergens staan? |
|
|||
|
|||
dit zie je vermeld staan als je "in winkelwagen" aanklikt bij de aanklikbare opties:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Remko_LvB; 13-08-10 om 13:59. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile dataverkeer in rekening bij verlengen van I-150 naar Relax Online | Bronhi | Odido (T-Mobile) | 3 | 17-10-10 21:04 |
Verlengen van i-150 naar relax | macciato | Odido (T-Mobile) | 3 | 23-08-10 16:07 |
Vodafone abbonement verlengen + iPhone? | wouter2190 | Vodafone | 2 | 19-06-10 07:53 |
Abbonement beeindigen, toestel houden? | zuignapje | Odido (T-Mobile) | 18 | 09-05-10 16:43 |
mms met t-mobile relax abbo | Pascal-X | Odido (T-Mobile) | 1 | 23-12-09 18:01 |
|
|