//

T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement

T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Black Bullet Je beweert hier dat deze regel er letterlijk staat op de T-Mobile website voor verlengers. Dit is dus niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #121  
Oud 13-08-10, 13:54
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Bullet Bekijk bericht
Je beweert hier dat deze regel er letterlijk staat op de T-Mobile website voor verlengers. Dit is dus niet het geval.
OMG nu is het opeens weer niet het geval.

Wat is dan wel het concrete geval?

10 euro internetkorting en bij keuize van en Wnwplus vervalt deze korting opeens 100% en betaal je 15 euro? lol
Zelfs Tmobile maakt niet van dit soort rare sprongen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 13-08-10, 13:57
Sjpollaert Sjpollaert is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 57
Standaard

INCTRL:

Het is WEL het geval dat de korting er is voor WnW Plus vast...dus de 10 euro korting is WEL het geval....

Maar het is NIET het geval dat je eerder geschreven zin LETTERLIJK op de site staat....

duidelijk zo?
  #123  
Oud 13-08-10, 14:05
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjpollaert Bekijk bericht
INCTRL:

Het is WEL het geval dat de korting er is voor WnW Plus vast...dus de 10 euro korting is WEL het geval....

Maar het is NIET het geval dat je eerder geschreven zin LETTERLIJK op de site staat....

duidelijk zo?
Achteraf gezien heb je idd gelijk, ik was opeens uitgelogd.
Maar dat Tmobile dit bij nwe klanten wel erbij zet en bij vaste klanten niet is weer een raadsel van heb ik jou daar.

Ik dacht dat Tmobile's core business "communicatie" was... lol
  #124  
Oud 13-08-10, 14:17
Sjpollaert Sjpollaert is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 57
Standaard

Haha, dan is het nu duidelijk voor iedereen....

Kortom:
Abbonnement vernieuwen met Relax 25, 30 of 35 inclusief WnW Plus Vast, en dan indien gewenst na 1 maand overstappen naar i-150, om zo alsnog gebruik te maken van toestelkorting als bestaande klanten....!!
  #125  
Oud 13-08-10, 14:27
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjpollaert Bekijk bericht
Haha, dan is het nu duidelijk voor iedereen....

Kortom:
Abbonnement vernieuwen met Relax 25, 30 of 35 inclusief WnW Plus Vast, en dan indien gewenst na 1 maand overstappen naar i-150, om zo alsnog gebruik te maken van toestelkorting als bestaande klanten....!!
Wanneer schrijf jij je in dan?
  #126  
Oud 13-08-10, 14:30
Sjpollaert Sjpollaert is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 57
Standaard

Ik ga me straks inschrijven voor verlenging.....Echter, de levertijd was 6 weken (wellicht dat het korter is indien er binnenkort nog een nieuwe lading iPhones wordt geleverd aan T-Mobile), maar het abbo gaat al rond begin september in..mjaa, als ik hem dan nog niet heb maar ff in me huidige iPhone 3G 8GB...
  #127  
Oud 13-08-10, 15:42
Black Bullet Black Bullet is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

Volgens | Xyzyx | is het (in ieder geval online) niet mogelijk om van Relax naar i-xxx te switchen. Hij geeft op pagina 2 van dit topic deze reactie:
Citaat:
Ik heb nu relax 30 (had i150 veranderd in relax) maar volgens mij kun je niet van relax naar i abbo gaan.. Ik zou tmobile ff bellen hier over! T staat niet tussen t lijstje iedergeval!
Hij heeft dus zijn tariefplan geprobeerd te wijzigen via My T-Mobile op de website.

@eiskoud: Ja, | Xyzyx | heeft het getest en geeft hier aan dat het hem online niet lukt.

Laatst gewijzigd door Black Bullet; 13-08-10 om 16:12.
  #128  
Oud 13-08-10, 16:01
eiskoud eiskoud is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zonnige zuiden
Berichten: 37
Standaard

heel mooi allemaal deze theorieën, maar heeft iemand ook al in de praktijk deze constructie getest?

Heb wel vaker verhalen gehoord van t-mobile medewerkers die achteraf niet helemaal blijken te kloppen...

Mag zelf eind van de maand ook verlengen maar wil wel echt een iabo. ipv een relax
  #129  
Oud 13-08-10, 16:14
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Ik ben ook benieuwd naar deze constructie, maar heb geen haast, wil het witte model en tegen die tijd zal het wel in praktijk zijn uitgetest.
  #130  
Oud 13-08-10, 16:16
Black Bullet Black Bullet is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

Op zich wil ik ook nog wel wachten maar de korting van €10,- op het internet zal natuurlijk maar een tijdelijke actie zijn.
  #131  
Oud 13-08-10, 16:23
Remko_LvB Remko_LvB is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 60
Standaard

Zelfde als Black Bullet, had vraag ook al eerder gesteld of iemand toevallig wist hoelang die actie ging duren, helaas geen antwoord nog voorbij zien komen daarop.
  #132  
Oud 13-08-10, 16:24
benn1e benn1e is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 7
Standaard

Ik neig ook naar deze constructie maar wil ook 100% zeker dat het kan. Geen zin om 2 jaar aan een flut internetsnelheid te zitten. Nu maakt het me niks uit omdat ik thuis werk maar mijn situatie kan in 2 jaar natuurlijk veranderen..
  #133  
Oud 13-08-10, 17:29
Sjpollaert Sjpollaert is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 57
Standaard

Dit staat bij de voorwaarden van Relax Online op de t-mobile site:


Met Relax (Online) is het mogelijk om eenmaal per maand opwaarts van abonnement te veranderen binnen Relax (Online). Bijvoorbeeld van Relax (Online) 15 naar Relax (Online) 20. Ongebruikt beltegoed kunt u alleen meenemen als u overstapt of vernieuwt naar een Relax (Online) of Relax (Online) Sim Only abonnement. Als u overstapt of vernieuwt naar een ander prijsplan dan Relax (Online), maak dan eerst uw ongebruikte beltegoed op, dit kunt u niet meenemen. Voor web’n’walk Standard Vast geldt dat u binnen de minimale contractperiode uitsluitend kunt overstappen naar web’n’walk Plus Vast. Binnen uw minimale contractperiode is het niet mogelijk om van T-Mobile Relax (Online) over te stappen naar T-Mobile Relax (Online) Sim Only. Na afloop van uw minimale contractperiode kunt u overstappen naar een Sim Only abonnement indien u uw contract vernieuwt. Promotionele kortingen op basis van het initiële abonnement en voordeelbundels die op een later tijdstip dan het moment van overstappen uitgekeerd zouden worden, komen bij een overstap te vervallen.

Hieruit kun je concluderen dat je kan overstappen naar een i-150 abbo, dat is namelijk een ander prijsplan....maar dat de gespaarde minuten/smjes etc. dus verloren gaan..
  #134  
Oud 13-08-10, 19:19
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Ik heb er nog even over na zitten denken. Ik heb nu 2 jaar lang een i-150 abo gehad. Heb toendertijd bij de release een iPhone 3G gekocht. Inmiddels zit ik al een tijdje met een iPhone 2G. Ik maak geen gebruik van het snelle internet, heb sms en belminuten teveel en visual voicemail vind ik niet belangrijk. Ik betaal 30 euro per maand en dat vind ik eigenlijk best wel veel. Ik heb bij contract verlengen gekeken en daar kan ik kiezen voor een Relax Online 25 abonement (190 min of sms) met gratis Web'n'Walk Standaard (384/64 kbps) voor 19,95 per maand, voor de iPhone 4 16GB hoef ik dan nog maar 109,95 bij te betalen. Ik betaal dan in 2 jaar tijd in totaal 19,95 x 24 + 109,95 = 588,75.
Dit is voor mij best wel een goede deal, ook als je kijkt naar de kosten van een los toestel.
  #135  
Oud 13-08-10, 20:55
Dave440 Dave440 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 14
Cool Niet mogelijk te wijzigen van Relax naar iphone abbo

Ik heb net verlengd voor 2 jaar. Met Relax 35 online en een W&W+ abbo uitbreiding. Ik moet in totaal 0 Euro bijbetalen voor een 16Gb iPhone 4.

De man aan de lijn vertelde wel dat ik niet kon overstappen naar een i-150 tariefplan... Dus wie er nu gelijk heeft?
  #136  
Oud 13-08-10, 23:02
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dave440 Bekijk bericht
Ik heb net verlengd voor 2 jaar. Met Relax 35 online en een W&W+ abbo uitbreiding. Ik moet in totaal 0 Euro bijbetalen voor een 16Gb iPhone 4.

De man aan de lijn vertelde wel dat ik niet kon overstappen naar een i-150 tariefplan... Dus wie er nu gelijk heeft?
Waarom zou je uberhaupt nog over willen stappen naar dat flut iphone abbonement?? Voor visual voicemai toch niet? Of voor die onzin dat ze zogenaamd sporadisch "sneller" internet hebben?

Het kan trouwens wel maar ik raad je dit duurder abbonement met minder belminuten af.

Citaat:
De man aan de lijn vertelde wel dat ik niet kon overstappen naar een i-150 tariefplan... Dus wie er nu gelijk heeft
Logisch he? Je gaat in dit geval van een duurder abbonement naar een goedkoper abbo..dit kan nooit.

Laatst gewijzigd door INCTRL; 13-08-10 om 23:04.
  #137  
Oud 13-08-10, 23:19
Black Bullet Black Bullet is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Logisch he? Je gaat in dit geval van een duurder abbonement naar een goedkoper abbo..dit kan nooit.
Relax Online 35 = €28,95 per maand
i-150 = €29,95 per maand

Er wordt gekeken naar de basisbundel zonder aanvullende bundels.
  #138  
Oud 14-08-10, 00:04
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Bullet Bekijk bericht
Relax Online 35 = €28,95 per maand
i-150 = €29,95 per maand

Er wordt gekeken naar de basisbundel zonder aanvullende bundels.

Waarom zou je terug willen naar dat bagger abbonement?
  #139  
Oud 14-08-10, 11:38
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Met sms verdubbelaar krijg je sowieso al veel meer voor je geld.. alleen iets trager internet dan maar daar merkte ik niets van.. w&w+ snelheid is snel zat om youtube te streame met 3g unrestrictor en op de 3g merkte ik niets tussen sites laden over Wi-Fi of over 3g..

Zal binnenkort eens kijken of de iPhone 4 veel sneller is op Wi-Fi als over w&w+.. heb 3g altijd uit staan namelijk omdat ik het toch nauwelijks gebruik..
  #140  
Oud 14-08-10, 14:12
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Dit is wel allemaal exclusief bij T-mobile zijn trouwens.

Ik heb even voor de gein bij de clowns van Belsimpel.nl gekeken en dan krijg je dit als resultaat:


Apple iPhone 4 16GB Black

Abonnement:
T-mobile Verlenging Relax 25 Online 2 jaar
190 minuten of 190 SMSjes
2 jarige verlenging

Bundels:
Onbeperkt Mobiel Internet in NL met een downloadsnelheid van 1000 Kb/s (1 Mb/s)!

Eenmalige prijs:€ 239





Dit scheelt dus 239 - 79 euro = 160 euro als je bij Tmobile online besteld of bij een dealersite...

Laatst gewijzigd door INCTRL; 14-08-10 om 14:16.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile dataverkeer in rekening bij verlengen van I-150 naar Relax Online Bronhi Odido (T-Mobile) 3 17-10-10 20:04
Verlengen van i-150 naar relax macciato Odido (T-Mobile) 3 23-08-10 15:07
Vodafone abbonement verlengen + iPhone? wouter2190 Vodafone 2 19-06-10 06:53
Abbonement beeindigen, toestel houden? zuignapje Odido (T-Mobile) 18 09-05-10 15:43
mms met t-mobile relax abbo Pascal-X Odido (T-Mobile) 1 23-12-09 17:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:14.