//

T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement

T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Dus een iphone met (bijvoorbeeld) Tom Tom softeware vind jij minder waard dan 1 zonder? Jazeker, tenzij je er het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 16-08-10, 13:58
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Dus een iphone met (bijvoorbeeld) Tom Tom softeware vind jij minder waard dan 1 zonder?
Jazeker, tenzij je er het iTunes account bij geeft.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 16-08-10, 14:06
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 Bekijk bericht
Jazeker, tenzij je er het iTunes account bij geeft.
Aha, jij begrijpt dus niet dat je met een Jailbreak het itunes verhaal omzeilt. Nou bij deze dan.
  #183  
Oud 16-08-10, 14:53
iRobin's schermafbeelding
iRobin iRobin is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 121
Arrow

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Dus een iphone met (bijvoorbeeld) Tom Tom softeware vind jij minder waard dan 1 zonder?
Ik zou meer geïnteresseerd zijn in een iPhone met een officiële simlock dan eentje met een simlock d.m.v. jailbreaken.
Dat kan iedereen wel doen.
  #184  
Oud 16-08-10, 15:02
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iRobin Bekijk bericht
Ik zou meer geïnteresseerd zijn in een iPhone met een officiële simlock dan eentje met een simlock d.m.v. jailbreaken.
Dat kan iedereen wel doen.

Jij vergist je zeer in "dat kan iedereen wel doen".
  #185  
Oud 16-08-10, 15:03
iRobin's schermafbeelding
iRobin iRobin is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 121
Arrow

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Jij vergist je zeer in "dat kan iedereen wel doen".
Na een beetje inlezen, tutorials volgen en filmpjes op YT kan iedereen zijn iPhone jailbreaken en unlocken, dit is gewoon zo.
  #186  
Oud 16-08-10, 15:46
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iRobin Bekijk bericht
Na een beetje inlezen, tutorials volgen en filmpjes op YT kan iedereen zijn iPhone jailbreaken en unlocken, dit is gewoon zo.
Zou je denken ja, maar in de praktijk werkt dit gewoon niet zo. Elke kneus zou ook zelf Windows kunnen installeren zou je denken. Echter zou je mensen eens moeten weten die er meer dan 50 euro voor over hebben om Windows op hun pc te zetten...om maar even een voorbeeld te geven. Ook is er een grote groep mensen die er gewoon geen ZIN in hebben om zich in te lezen en YT filmpjes te bekijken.
  #187  
Oud 16-08-10, 15:50
iRobin's schermafbeelding
iRobin iRobin is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 121
Arrow

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Zou je denken ja, maar in de praktijk werkt dit gewoon niet zo. Elke kneus zou ook zelf Windows kunnen installeren zou je denken. Echter zou je mensen eens moeten weten die er meer dan 50 euro voor over hebben om Windows op hun pc te zetten...om maar even een voorbeeld te geven. Ook is er een grote groep mensen die er gewoon geen ZIN in hebben om zich in te lezen en YT filmpjes te bekijken.
En daarom is een officieel simlockvrije iPhone m.i. dus meer waard dan een iPhone met unlock d.m.v. een jailbreak.
Iemand die hier geen zin in heeft om zoiets uit te zoeken of dit niet weet/kan zou dus nooit naar de nieuwste firmware kunnen gaan.
  #188  
Oud 16-08-10, 16:46
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iRobin Bekijk bericht
En daarom is een officieel simlockvrije iPhone m.i. dus meer waard dan een iPhone met unlock d.m.v. een jailbreak.
Iemand die hier geen zin in heeft om zoiets uit te zoeken of dit niet weet/kan zou dus nooit naar de nieuwste firmware kunnen gaan.
Simlock en een jailbreak zijn 2 totaal verschillende dingen.

Pfff kap alsjeblieft met deze zinloze discussie als je er toch geen donder van begrijpt en niets kan relativeren,
  #189  
Oud 16-08-10, 18:03
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Mensen denk toch eens na, als het product goedkoper word, ga je gewoon duurder bellen!
Zo simpel en vooral logisch ligt het gewoon!

Laatst gewijzigd door PrittStift; 16-08-10 om 18:21.
  #190  
Oud 16-08-10, 19:58
iTim's schermafbeelding
iTim iTim is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Geleen
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Simlock en een jailbreak zijn 2 totaal verschillende dingen.

Pfff kap alsjeblieft met deze zinloze discussie als je er toch geen donder van begrijpt en niets kan relativeren,
Helemaal gelijk, en dit is absoluut een discussie OFF-TOPIC. Dus waar het op neer komt is dat je beter een Relax abonnement kunt nemen van T-Mobile ipv i150, en als je er van af wilt zelfs kunt switchen naar i150.

Mijn dank.
  #191  
Oud 16-08-10, 20:07
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iTim Bekijk bericht
Helemaal gelijk, en dit is absoluut een discussie OFF-TOPIC. Dus waar het op neer komt is dat je beter een Relax abonnement kunt nemen van T-Mobile ipv i150, en als je er van af wilt zelfs kunt switchen naar i150.

Mijn dank.
Gebruiker INCTRL is degene die juist off-topic begint te kletsen en ook nog eens geen respect heeft voor anderen. Daarnaast trek je een verkeerde conclusie, het is nog niet duidelijk of je van Relax naar een i-abo kan overgaan, dit is namelijk nog niet in praktijk gedaan.
  #192  
Oud 16-08-10, 20:08
Black Bullet Black Bullet is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iTim Bekijk bericht
Helemaal gelijk, en dit is absoluut een discussie OFF-TOPIC. Dus waar het op neer komt is dat je beter een Relax abonnement kunt nemen van T-Mobile ipv i150, en als je er van af wilt zelfs kunt switchen naar i150.

Mijn dank.
Persoonlijk vind ik een Relax abonnement (behalve de toestelkorting) níet aantrekkelijker dan i-150. Dat laatste wat je stelt is helaas nog maar de vraag.
  #193  
Oud 16-08-10, 20:11
iTim's schermafbeelding
iTim iTim is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Geleen
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Bullet Bekijk bericht
Persoonlijk vind ik een Relax abonnement (behalve de toestelkorting) níet aantrekkelijker dan i-150. Dat laatste wat je stelt is helaas nog maar de vraag.
Waarom niet aantrekkelijker? kun je dat beargumenteren?

In principe als we de meerderheid van de medewerkers van t-mobile mogen geloven, heb het zelf ook gevraagd, is het mogelijk. Dit is dus een voorlopige conclusie.
  #194  
Oud 16-08-10, 20:15
Black Bullet Black Bullet is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iTim Bekijk bericht
Waarom niet aantrekkelijker? kun je dat beargumenteren?

In principe als we de meerderheid van de medewerkers van t-mobile mogen geloven, heb het zelf ook gevraagd, is het mogelijk. Dit is dus een voorlopige conclusie.
De nadelen van Relax zijn al meerdere malen aan bod gekomen in dit topic. (Denk aan betaling per minuut i.p.v. per seconde, je hebt 5 (bij wnw std) tot 2 (bij wnw plus) keer trager internet, visual voicemail, hotspots)
  #195  
Oud 16-08-10, 20:18
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iTim Bekijk bericht
In principe als we de meerderheid van de medewerkers van t-mobile mogen geloven, heb het zelf ook gevraagd, is het mogelijk. Dit is dus een voorlopige conclusie.
Ik vind dat nogal een grote gok als je perse een i-abo wil, ik zou dat liever zwart op wit zien.
  #196  
Oud 16-08-10, 20:36
joncko joncko is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 40
Standaard

Net nog gebeld naar T-Mobile met de vraag of een Relax Online 25 abbo omgezet kan worden naar een I-150 abbo. Was niet mogelijk volgens de man van T-Mobile :-(
  #197  
Oud 16-08-10, 22:45
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 Bekijk bericht
Gebruiker INCTRL is degene die juist off-topic begint te kletsen en ook nog eens geen respect heeft voor anderen. Daarnaast trek je een verkeerde conclusie, het is nog niet duidelijk of je van Relax naar een i-abo kan overgaan, dit is namelijk nog niet in praktijk gedaan.

Spit het Tweakers.net forum eens door zal je tegen komen dat het al een feit in praktijk is. Vuistregel is dat je altijd kan overstappen naar een DUURDER abbon. Wat begrijp je hier nu niet aan? Of wil je er niet aan begrijpen?

Laatst gewijzigd door INCTRL; 16-08-10 om 22:48.
  #198  
Oud 16-08-10, 22:46
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joncko Bekijk bericht
Net nog gebeld naar T-Mobile met de vraag of een Relax Online 25 abbo omgezet kan worden naar een I-150 abbo. Was niet mogelijk volgens de man van T-Mobile :-(

Vraag het nu eens aan min. 6 verschillende tmobile medewerkers en trek dan nog eens een conclusie.
  #199  
Oud 16-08-10, 23:00
Black Bullet Black Bullet is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Spit het Tweakers.net forum eens door zal je tegen komen dat het al een feit in praktijk is. Vuistregel is dat je altijd kan overstappen naar een DUURDER abbon. Wat begrijp je hier nu niet aan? Of wil je er niet aan begrijpen?
In praktijk? Los van het feit of het wel dan niet mogelijk is ben ik zelf nog niemand tegengekomen die succesvol kon overstappen van Relax Online naar i-150.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Vraag het nu eens aan min. 6 verschillende tmobile medewerkers en trek dan nog eens een conclusie.
Volgens mij trekt hij geen conclusie maar geeft hij alleen aan wat hij te horen kreeg van een T-Mobile medewerker.

Veel medewerkers geven inderdaad aan dat het kan, anderen geven daarentegen weer aan dat het niet kan. Hoe dan ook, er is enige onduidelijkheid over en T-Mobile is hierin niet waterdicht. I Xyzyx I geeft hier aan dat het hem online in ieder geval niet lukt om zijn tariefplan te wijzigen.
  #200  
Oud 16-08-10, 23:15
iRobin's schermafbeelding
iRobin iRobin is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 121
Arrow

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Simlock en een jailbreak zijn 2 totaal verschillende dingen.

Pfff kap alsjeblieft met deze zinloze discussie als je er toch geen donder van begrijpt en niets kan relativeren,
Ik beweer niet dat deze twee hetzelfde zijn, ik zeg alleen dat je pas kan unlocken wanneer je iPhone gejailbreaked is. Dit klopt gewoon, beetje frappant dat je dan opeens begint over relativeren en dat ik er geen donder van snap.

Voor mij hoeft deze discussie ook niet meer, aangezien we hier blijkbaar een totaal andere kijk op hebben en hier toch niet uit gaan komen, oké voor mij.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile dataverkeer in rekening bij verlengen van I-150 naar Relax Online Bronhi Odido (T-Mobile) 3 17-10-10 20:04
Verlengen van i-150 naar relax macciato Odido (T-Mobile) 3 23-08-10 15:07
Vodafone abbonement verlengen + iPhone? wouter2190 Vodafone 2 19-06-10 06:53
Abbonement beeindigen, toestel houden? zuignapje Odido (T-Mobile) 18 09-05-10 15:43
mms met t-mobile relax abbo Pascal-X Odido (T-Mobile) 1 23-12-09 17:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:29.