//

T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement

T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Breaking news: wie nu een iphone 4 besteld via Tmobile heeft zijn toestel binnen 5 werkdagen al binnen. Prettige dag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #261  
Oud 18-08-10, 12:54
antwan antwan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Breaking news: wie nu een iphone 4 besteld via Tmobile heeft zijn toestel binnen 5 werkdagen al binnen.

Prettige dag verder
Ook jij gelooft in sprookjes ? denk je nou echt als iemand al 4 weken op de wachtlijst staat en jij naar de winkel gaat en dan de iphone binnen 5 dagen binnen hebt ?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #262  
Oud 18-08-10, 14:25
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door antwan Bekijk bericht
Ook jij gelooft in sprookjes ? denk je nou echt als iemand al 4 weken op de wachtlijst staat en jij naar de winkel gaat en dan de iphone binnen 5 dagen binnen hebt ?
Ik begrijp dat het zuur voor jou is. Echter hoefde mijn zus nog niet eens naar de winkel te gaan. Gewoon goedkope contractverlenging icm een Relax online abbo via het Internet.


En ik lees hier en daar al meer berichten van mensen die een bevestiging hebben gekregen met een levering van < 5 werkdgn.

Zie hier bijvoorbeeld:

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10 - iPads, iPods, iPhones & iTunes - GoT

Maar maak je geen zorgen jij zal na dit weekend ook ongetwijfeld aan de beurt gaan komen.

Mijn zus kreeg vannochtend een statusupdate sms-je van Tmobile en een bevestiging via email...en dat is dan allemaal een sprookje omdat jij toevallig al 5 wkn zit te wachten? Yeah right.

Dat het onterecht is ben ik wel met je eens.
  #263  
Oud 18-08-10, 18:37
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Mijn zus kreeg vannochtend een statusupdate sms-je van Tmobile en een bevestiging via email...en dat is dan allemaal een sprookje omdat jij toevallig al 5 wkn zit te wachten? Yeah right.

Dat het onterecht is ben ik wel met je eens.
Dat is interesant en ook goed mogelijk als de levering van Apple nu goed op gang begint te komen.
Op welke datum heeft je zus de verlenging met iphone 4 besteld?
  #264  
Oud 18-08-10, 21:12
eiskoud eiskoud is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zonnige zuiden
Berichten: 37
Standaard

vanmorgen ook een telefoontje van de plaatselijke T-mobile shop dat m'n iPhone klaar ligt. nu alleen wachten tot ik terug ben van vakantie voor ik 'm kan ophalen (30 aug)

gelukkig houden ze 'm wel vast

iemand al met succes de iphone "goedkoop" gekocht en toch kunnen omschakelen naar i150 abbo?
  #265  
Oud 18-08-10, 21:14
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 Bekijk bericht
Dat is interesant en ook goed mogelijk als de levering van Apple nu goed op gang begint te komen.
Op welke datum heeft je zus de verlenging met iphone 4 besteld?
Gisteren online.
  #266  
Oud 18-08-10, 21:50
Remko_LvB Remko_LvB is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 60
Standaard

Denk dat ze dan puur mazzel heeft, wat der gegunt is hoor. Gisteren ook online verlenging aangevraagd icm 32 GB iphone, gaan het wel merken. Gisteren bij bestellen was het nog 6-8 wkn levertijd, alles wat sneller is is heel mooi meegenomen. Ziet er wel naar uit dat er redelijke bulk uitgeleverd gaat worden als ik ook het leveringstopic zo lees.
  #267  
Oud 18-08-10, 21:54
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remko_LvB Bekijk bericht
Denk dat ze dan puur mazzel heeft, wat der gegunt is hoor. Gisteren ook online verlenging aangevraagd icm 32 GB iphone, gaan het wel merken. Gisteren bij bestellen was het nog 6-8 wkn levertijd, alles wat sneller is is heel mooi meegenomen. Ziet er wel naar uit dat er redelijke bulk uitgeleverd gaat worden als ik ook het leveringstopic zo lees.
Ik ga het morgen hopenlijk ook merken, heb vanmiddag zelf ook maar eindelijk een bestelling gedaan via de klantenservice.
Wat mij wel opviel online is dat de boodschap "levertijd 6-8 weken" levertijd sinds gisteren is veranderd in levertijd "3-4 weken".
  #268  
Oud 18-08-10, 22:08
Dave440 Dave440 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remko_LvB Bekijk bericht
Denk dat ze dan puur mazzel heeft, wat der gegunt is hoor. Gisteren ook online verlenging aangevraagd icm 32 GB iphone, gaan het wel merken. Gisteren bij bestellen was het nog 6-8 wkn levertijd, alles wat sneller is is heel mooi meegenomen. Ziet er wel naar uit dat er redelijke bulk uitgeleverd gaat worden als ik ook het leveringstopic zo lees.
Kijk, dat is dan ook anders. De 32Gb uitvoering is nog wat minder goed beschikbaar...
  #269  
Oud 18-08-10, 22:09
Remko_LvB Remko_LvB is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 60
Standaard

Ja had het ook gezien.. zal het dat toch allemaal gaan gebeuren
  #270  
Oud 19-08-10, 18:57
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Vandaag te horen gekregen dat de levertijd nu 3 weken is via de klantenservice van t-mobile.
  #271  
Oud 19-08-10, 18:59
antwan antwan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronald24e Bekijk bericht
Vandaag te horen gekregen dat de levertijd nu 3 weken is via de klantenservice van t-mobile.
das goed nieuws !!
  #272  
Oud 20-08-10, 15:38
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

In de voorwaarden van Relax Online staat:
Met Relax (Online) is het mogelijk om eenmaal per maand opwaarts van abonnement te veranderen binnen Relax (Online).

In de voorwaarden van Relax staat:
Met Relax is het mogelijk om eenmaal per maand opwaarts van abonnement te veranderen naar een op dat moment in de markt verkrijgbaar abonnement.
  #273  
Oud 20-08-10, 17:35
Sjpollaert Sjpollaert is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 57
Standaard

En bij Relax Online staat:

Ongebruikt beltegoed kunt u alleen meenemen als u overstapt of vernieuwt naar een Relax (Online) of Relax (Online) Sim Only abonnement. Als u overstapt of
vernieuwt naar een ander prijsplan dan Relax (Online), maak dan eerst uw ongebruikte beltegoed op, dit kunt u niet meenemen.
  #274  
Oud 20-08-10, 18:23
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Dat lijkt me voor dit topic niet interresant en is volgens mij algemeen bekend. Het gaat mij om het overstappen, er zijn mensen die toestelkorting willen halen via het Relax (Online) abonement en daarna willen overstappen op een iPhone abonement.
  #275  
Oud 23-08-10, 16:12
Sjpollaert Sjpollaert is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 57
Standaard

Zojuist gebeld met T-Mobile als verlenging voor bestaande abbonnees..
Hier mij gemeld dat het NIET mogelijk is om als nieuw contract een Relax (online) abbonnement af te sluiten en vervolgens na 1 maand over te stappen naar een i-150 abbo. Een betreffende meneer heeft het 10 minuten lang uitgezocht?! en kwam dus met de mededeling dat het niet mogelijk is, zo kan dus géén toestelkorting behaald worden...
Wel had zei hij dat het telefonisch mogelijk was om een gewoon Relax abbonnement af te sluiten i.c.m. een iPhone 4. Een 2-jarig'gewoon' Relax 25 abbonnement + een WnW Plus vast = €25/m+€4,95/m + €79,95 voor de iPhone 4 16GB.... Het voordeel is dat dat je hier per seconde betaald...

Black Bullet, heb je nog andere info hierover, en weet je al wat je gaat doen?
  #276  
Oud 23-08-10, 18:08
Black Bullet Black Bullet is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

Sjpollaert, goed dat je het hebt nagevraagd. Ik heb geen bevestiging gevonden die mij erop wijst dat overstappen naar i-150 mogelijk is. Ik teken voor 2 jaar dus ik mag dan op z'n minst zekerheid verwachten. Het zou mij maar €75,- schelen over 2 jaar als ik voor een Relax Online 35 + wnwplus zou gaan. Persoonlijk vindt ik de nadelen van dit abonnement echter zwaarder wegen dan deze €75,- over 2 jaar. Het komt er dus uiteindelijk op neer dat ik voor een verlenging van i-150 voor 2 jaar ga.
  #277  
Oud 23-08-10, 19:27
bennithijs bennithijs is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 10
Standaard

Ik heb vandaag mijn nieuwe iphone gekregen en heb relax 25 + w&w plus en er is mij verteld dat het bij nieuwe reserveringen niet meer mogelijk is om deze truc toe te passen. Bij mij was het geen probleem en mag gewoon volgende maand langs komen om naar i 150 over te stappen!
  #278  
Oud 25-08-10, 18:53
Sjpollaert Sjpollaert is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 57
Standaard

Zojuist ook eindelijk de iPhone4 16gb besteld....

Relax Online 35 met WnW Plus vast voor 2 jaar, de iPhone 4 16gb gratis...
Ik was (nogmaals) aan het chatten met een verkoopadviseur, en hij zei me (nogmaals) dat het wél mogelijk is om na 1 maand over te stappen naar een i-150 abbo...
Tevens ging hij een interactie in het systeem aanmaken onder mijn mobiele nummer en bijbehorende gegevens dat deze overstap mogelijk is... En hij zei me het chatgesprek uit te printen zodat ik dit (indien nodig) als bewijs kon laten zien dat hij me verzekerde dat de overstap mogelijk is... wordt afwachten dus

Nu eerst laanggggg wachten op de iPhone...
  #279  
Oud 25-08-10, 19:00
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjpollaert Bekijk bericht
Zojuist ook eindelijk de iPhone4 16gb besteld....

Relax Online 35 met WnW Plus vast voor 2 jaar, de iPhone 4 16gb gratis...
Ik was (nogmaals) aan het chatten met een verkoopadviseur, en hij zei me (nogmaals) dat het wél mogelijk is om na 1 maand over te stappen naar een i-150 abbo...
Tevens ging hij een interactie in het systeem aanmaken onder mijn mobiele nummer en bijbehorende gegevens dat deze overstap mogelijk is... En hij zei me het chatgesprek uit te printen zodat ik dit (indien nodig) als bewijs kon laten zien dat hij me verzekerde dat de overstap mogelijk is... wordt afwachten dus

Nu eerst laanggggg wachten op de iPhone...

Enige voorwaarde is dat je een abbonement icm een iphone heb afgesloten wil je kunnen overstappen naar i-abbo.

Een chatlog is niet rechtsgeldig....dus dat is onzin om dit als "bewijs" op te gaan voeren.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 19-09-10 om 14:55.
  #280  
Oud 25-08-10, 19:07
Sjpollaert Sjpollaert is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Een chatlog is niet rechtsgeldig....dus dat is onzin om dit als "bewijs" op te gaan voeren.
Klopt, dit was ook al mijn gedachte...
Merja, ik neem dat die medewerkers van een T-Mobile shop/ Klantenservice dit niet weten, want ze spreken elkaar nu al hele tijd tegen...
Enja, hij heeft een interactie gemaakt bij mijn nummers/gegevens, dus dat is dan nog een bewijs dat hij het heeft gemeld...

Ga er ook vanuit dat het gewoon kan, inderdaad wat je al vermeldde... Het is mogelijk als je nu een abbo i.c.m. een iPhone afsluit..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile dataverkeer in rekening bij verlengen van I-150 naar Relax Online Bronhi Odido (T-Mobile) 3 17-10-10 20:04
Verlengen van i-150 naar relax macciato Odido (T-Mobile) 3 23-08-10 15:07
Vodafone abbonement verlengen + iPhone? wouter2190 Vodafone 2 19-06-10 06:53
Abbonement beeindigen, toestel houden? zuignapje Odido (T-Mobile) 18 09-05-10 15:43
mms met t-mobile relax abbo Pascal-X Odido (T-Mobile) 1 23-12-09 17:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:42.