T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Spit het Tweakers.net forum eens door zal je tegen komen dat het al een feit in praktijk is. Vuistregel is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had het je al eerder gevraagd, kan je a.u.b. wat volwassener reageren, ik begrijp het namelijk allemaal prima. Ik ben al sinds begin 2008 actief op dit forum en heb daardoor al het een en ander geleerd over iPhone's, abonementen en jailbreaken. Ik zou het verder op prijs stellen als je met argumenten komt en het allemaal mooi relativeerd, daar heeft namelijk iedereen wat aan. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik geloof ook niet dat je kunt overstappen. Daarnaast vind ik een iPhone met jailbreak juist minder waard omdat hij niet meer origineel is.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoewel het eigenlijk niks uitmaakt, kan ik het wel begrijpen dat mensen dit liever niet hebben, op Marktplaats zijn er veel mensen die vragen of de iPhone ooit gejailbreaked is. Om toch maar OT te blijven, ik denk dat ik ga voor een Relax online + w'n'w plus vast met een iPhone 4 16GB. Totaalbedrag: €678,75 Stel dat het abonemment dan toch niet bevalt en overstappen naar i-150 echt niet mogelijk is kan ik natuurlijk altijd nog een sim-only abonnement van Vodafone pakken. Dan heb je altijd nog een abonnement met 190 min/sms + internet achter de hand voor maar €38,75 voor twee jaar of de mogelijkheid om dit abonnement los te verkopen. |
|
|||
|
|||
Aangezien je waarschijnlijk niet de korting van je 24 maanden W&W std mee kan nemen als je binnen het Relax beltarief overstapt, besloten om een Relax 35 te gaan nemen icm 32GB toestel, W&W plus vast en Sms verdubbelaar. Betaal dan 99,95 voor het toestel en tov huidige abo +/- 10 euro minder, met meer belminuten en sms-en. Kosten per maand aan abo 46,40 - korting = 36,40
En zien wel of we dan tussentijds kunnen overstappen naar een i-150. Zo niet jammer dan, zo wel, dan is het mazzel hebben Edit : Besteld ! Laatst gewijzigd door Remko_LvB; 17-08-10 om 10:16. |
|
|||
|
|||
Wil je van jailbreak af dan houdt je even 5 sec je aan uit knop ingedrukt samen met home knop en alles is weer gereset naar de fabrieksintstellingen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laudit: Ik vroeg mij af of Relax Online abonnementen later om te zetten zijn naar iPhone abonnementen (i-xxx) Myrna (Verkoopadviseur): Ja, wanneer u in het bezit bent gekomen van een iphone is dat mogelijk. Laudit: een Relax Online 35 kost 28,95 per maand, een i-150 kost 29,95 per maand, dit zou dus moeten kunnen. Echter wil ik bij Relax Online bundels nemen dan betaal ik meer per maand, van welke prijs wordt dan uitgegaan als ik mijn tariefplan wil wijzigen? Myrna (Verkoopadviseur): Van uw belbundel wordt dan uitgegaan. Myrna (Verkoopadviseur): Dus inderdaad van 28.95 naar 29.95 is mogelijk. Laudit: ok, tevens als ik webnwalk plus vast neem? Dat zorgt namelijk voor toestelkorting maar de naam suggereert dat je daar vast aan zit voor de gehele contractsperiode Myrna (Verkoopadviseur): Klopt, deze bundel zit vast aan het relax abonnement. Myrna (Verkoopadviseur): Als u dus overstapt tussentijds komt die wel te vervallen. Laudit: Ja precies, maar internet is bij i-xxx al inbegrepen. De reden dat ik dit vraag is dat ik de nieuwe iPhone 4 met Relax Online wil afsluiten omdat ik hierbij als verlenger wél toestelkorting krijg. Vervolgens kan ik hem dan omzetten naar een i-150. Immers als ik nu meteen een i-150 afsluit met de iPhone 4 krijg ik GEEN toestelkorting... Myrna (Verkoopadviseur): Dan is het inderdaadl ogisch dat u kiest voor relax abonnement. Bron: [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10 - iPads, iPods, iPhones & iTunes - GoT Tadaaaa Laatst gewijzigd door INCTRL; 17-08-10 om 13:01. |
|
|||
|
|||
Laat ik nu net toevallig Laudit zijn.
Het klopt dat sommige "verkoopadviseurs" beweren dat het kan. Ik wil dit ook best graag geloven. Echter is het zo dat in de praktijk nog niet is gebleken dat het iemand is gelukt. Ik denk dat Liquid2ubstanc3 dat ook bedoelt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Lichten ze jou verkeerd in mag je het contract al helemaal subiet beeindigen. Zij zijn de vertegenwoordigers van Tmobile en zij zijn dus verantwoordelijk en niet JIJ. Consumentenrechten les 1a voor dummies. Wat begrijp je hier niet aan? Denk je geen bewijzen te hebben verwijs je clowns van Tmobile (die eventueel de afspraken niet nakomen) hiernaar: http://www.t-mobile.nl/service-en-co...?q=overstappen We beginnen nu echt spoken te zien die er simpelweg niet zijn. Laatst gewijzigd door INCTRL; 17-08-10 om 13:10. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Denk je geen bewijzen te hebben verwijs je clowns van Tmobile (die eventueel de afspraken niet nakomen) hiernaar: http://www.t-mobile.nl/service-en-co...?q=overstappen Hoe kan ik naar een ander tariefplan overstappen? Tijdens je contractperiode kun je één keer per maand overstappen naar een hoger of gelijkwaardig tariefplan. Een hoger tariefplan is een abonnement waar de maandelijkse kosten hoger liggen. Buiten je contractperiode kun je naar elk gewenst tariefplan overstappen. Opgespaarde belminuten en beltegoed worden niet meegenomen als je overstapt naar een ander tariefplan, tenzij je overstapt van T-Mobile Flex naar T-Mobile Flex. Ik zie nergens in deze voorwaarden staan dat ovestappen naar een i abbo onmogelijk zou zijn. Saillant detail: persoonlijk wil ik zelf niet eens overstappen naar een i-abbo. Laatst gewijzigd door INCTRL; 17-08-10 om 13:17. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het is 19,95 per maand bij een Relax Online 25, en er zijn al genoeg mensen die gebruik maken van dit abonement.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe kan ik naar een ander tariefplan overstappen? Tijdens je contractperiode kun je één keer per maand overstappen naar een hoger of gelijkwaardig tariefplan. Een hoger tariefplan is een abonnement waar de maandelijkse kosten hoger liggen. Buiten je contractperiode kun je naar elk gewenst tariefplan overstappen. Opgespaarde belminuten en beltegoed worden niet meegenomen als je overstapt naar een ander tariefplan, tenzij je overstapt van T-Mobile Flex naar T-Mobile Flex. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat is een goeie! Dan vraag ik jou direct wat er dan veranderd als je naar een hoger tariefplan (wat dus mogelijk is, staat zwart op wit) wilt overstappen in de vorm van een iphone-abbo?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile dataverkeer in rekening bij verlengen van I-150 naar Relax Online | Bronhi | Odido (T-Mobile) | 3 | 17-10-10 21:04 |
Verlengen van i-150 naar relax | macciato | Odido (T-Mobile) | 3 | 23-08-10 16:07 |
Vodafone abbonement verlengen + iPhone? | wouter2190 | Vodafone | 2 | 19-06-10 07:53 |
Abbonement beeindigen, toestel houden? | zuignapje | Odido (T-Mobile) | 18 | 09-05-10 16:43 |
mms met t-mobile relax abbo | Pascal-X | Odido (T-Mobile) | 1 | 23-12-09 18:01 |
|
|