T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door 1-2tje Na alles wat erover is gezegd blijft de vraag van welk abonnementsbedrag je moet uitgaan. Het bedrag dat je sec. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Black Bullet; 17-08-10 om 14:35. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
"Met Relax (Online) is het mogelijk om eenmaal per maand opwaarts van abonnement te veranderen binnen Relax (Online). Bijvoorbeeld van Relax (Online) 15 naar Relax (Online) 20. Ongebruikt beltegoed kunt u alleen meenemen als u overstapt of vernieuwt naar een Relax (Online) of Relax (Online) Sim Only abonnement. Als u overstapt of vernieuwt naar een ander prijsplan dan Relax (Online), maak dan eerst uw ongebruikte beltegoed op, dit kunt u niet meenemen."In de algemene voorwaarden is niet opgenomen wat onder 'tariefplan' wordt verstaan. De aanvullende algemene voorwaarden voor Relax kan ik niet vinden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Oeps wat lees ik nu hier? iPhone ontvangen, nog geen i-abonnement - T-Mobile blog forum "ik heb mijn Relax abonnement om laten zetten naar een iPhone abonnement (dit is al gebeurd), zodat ik de komende maanden gewoon gebruik kan maken van alle diensten". Its AMAZING! |
|
|||
|
|||
Citaat:
"Mijn abonnement gaat pas in oktober in, dus ik heb mijn Relax abonnement om laten zetten naar een iPhone abonnement (dit is al gebeurd), zodat ik de komende maanden gewoon gebruik kan maken van alle diensten." Dit zijn mensen die al een iPhone hebben ontvangen. Het gaat hier om de iPhone 3G of de 3Gs als ik naar de datum van het topic kijk. het gaat hier om een verlenging van het contract, ze hebben een iPhone abonement gekozen en de iPhone eerder gekregen dan het iPhone abonement in gaat, daarom heeft T-Mobile hun huidige abo alvast omgezet naar een iPhone abonement zodat ze al gelijk gebruik kunnen maken van alle diensten op de iPhone. Dit is iets anders dan na de eerste maand van een Relax of Relax Online overstappen naar een iPhone abonement. Begrijpend lezen, it's amazing! Laatst gewijzigd door Liquid2ubstanc3; 17-08-10 om 15:02. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik lees het wat meer feitelijker: voor de tussentijd had hij een relax abbo genomen en deze omgezet naar iphone abbo omdat deze pas 24 juli (die andere in Oktober) in zou gaan. De interpretatie maakt eigenlijk ook niet uit, wat wel wat uitmaakt is wat de moderator daar zegt: "Je kunt ervoor kiezen om je huidige tariefplan om te laten zetten naar een i-abonnement" Maargoed, vooral eindeloos blijven vasthouden wat een paar dronken parttime callcentermedewerkers van Tmobile, die je wat hebben proberen wijs te maken. Heel 'logisch' natuurlijk dat dit zwaarder weegt dan de alg. voorwaarden die zwart op wit in een contract staan. Het lezen van BINDENDE WETTELIJKE algemene voorwaarden schijnt voor sommige sprookjesvertellers al heel moeilijk te zijn dus tsja... zo kunnen we wel door blijven discussieren tot de iphone 10.0 Adios! amigos! |
|
|||
|
|||
Juist, ik denk dat diegene in het T-mobile Blog Forum (ktnl) hetzelfde heeft gedaan wat wij allemaal willen, alleen dan na +- 20 maanden i.p.v. 1 maand....
Ervanuitgaande dat zijn abbo pas in oktober ingaat, heeft hij +- 3/4 maanden (juni/juli) vantevoren zijn huidige Relax abbo vernieuwd naar een i-xxx abbo met iPhone. De iPhone heeft hij al in bezit, maar het abbo gaat uiteraard pas in oktober in... Echter, hij wil nu al gebruik maken van alle diensten, dus laat hij zijn resterende Relax abbo voor de laatste 3/4 maanden al omzetten in een i-xxx abbo... Uiteindelijk komt het dus op hetzelfde neer als bij ons (wij willen dan wel van i-xxx naar Relax gaan, en weer terug naar i-xxx, maar hij heeft in principe nog gewoon een Relax abbo voor 3/4 maanden). Het grootste verschil is dat wij (sommige van ons) het Relax abbo al willen omzetten na 1 maand. Maar feitelijk moet het dus kunnen, of het nu na 1 maand of na 20 maanden is... |
|
|||
|
|||
Is eigenlijk beetje zelfde situatie waar ik in kom te zitten, huidige Flex 30 abo + w&w std. en sms verdubbelaar loopt officieel tot begin dec. Heb nu al een contract verlenging aangevraagd icm een iphone 4. Gekozen voor een Relax 35 +sms verdubbel en W&W plus vast. Welke dus normaal gesproken pas begin dec in zal gaan. Iphone krijg ik wel al eerder.
|
|
|||
|
|||
Dan zou jij volgens het verhaal van 2009 je huidige abbo (zo gauw je de iPhone ontvangt, of eerder) al kunnen omzetten in het nieuwe abbo....
Ik denk sowieso dat al zeker moet kunnen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
"Ik heb een nieuw iPhone abo, deze gaat op 16 augustus in. Maar ik heb m'n iPhone al wel ontvangen, en hij doet het ook voor bellen en internetten, alleen m'n visual voicemail doet het niet." De moderator Diana reageert vervolgens: "@om1: je kunt ervoor kiezen om je huidige tariefplan om te laten zetten naar een i-abonnement zodat je nu al gebruik kunt maken van de functionaliteiten van het toestel." Dit is dus zoals ik al zei een verlenging van het contract, ze hebben een iPhone abonement gekozen en de iPhone eerder gekregen dan het iPhone abonement in gaat, daarom heeft T-Mobile hun huidige abo alvast omgezet naar een iPhone abonement zodat ze al gelijk gebruik kunnen maken van alle diensten op de iPhone. Dit is iets anders dan na de eerste maand van een Relax of Relax Online overstappen naar een iPhone abonement. Ik vind het verder prima dat je deze discussie wilt stoppen, maar vindt het raar dat je allemaal dingen zegt over mij die niet waar zijn. Ik heb nooit met callcentermedewerkers van T-Mobile hierover gesproken, laat staan dat ze dronken en parttime waren. Ik heb ervaringen gelezen van andere gebruikers op dit forum, en daaruit begrijp ik dat de ene gebruiker wel te horen krijgt dat je kan overstappen naar een i-abonement en de andere niet. De algemene voorwaarden begrijp ik ook heel goed en het bestaan daarvan heb ik ook nooit ontkent. Maar je gelijk hebben en krijgen zijn twee verschillende dingen. Ik wil mensen op dit forum geen valse hoop geven, als ze via deze weg toestelkorting willen krijgen en willen overstappen op een iPhone abonement dan is dat simpel weg nog niet 100% zeker zo lang er nog niemand met een iPhone 4 bij T-Mobile na de eerste maand van zijn abonement met succes is over gestapt op een iPhone abonement. Rationeler denken dan dit is simpel weg niet mogelijk. Hiermee is voor mij deze discussie ook klaar. Laatst gewijzigd door Liquid2ubstanc3; 17-08-10 om 15:56. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Een contract is een overeenkomst tussen 2 partijen als 1 van die 2 zich niet aan de bindende voorwaarden houdt kan de 1 de andere met een kort geding aanklagen. Het is al te gek voor woorden dat we nu moeten gaan speculeren over rechtzaken adv een paar foute verhaaltjes (waarom fout? omdat ze niet overeenkomen met de voorwaarden) van callcentermedewerkers. Wat is de waarde van een contract als jij eerst een bevestgiging van alles in de praktijk wilt zien? Ben je altijd zo onzeker? En ik begin nu een beetje moe van je te worden als je het niet erg vind. Het moet geen obsessie worden. Beetje rationeel nadenken kan geen kwaad. Laatst gewijzigd door INCTRL; 17-08-10 om 15:47. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of het overstappen naar een iPhone abonement na het aangaan van een Relax of Relax Online abonement kan, dat is maar de vraag. Als jij denkt dat het wel mogelijk is dan ben ik benieuwd of je het straks voorelkaar krijgt, dan is er voor iedereen duidelijkheid hoe het precies zit. |
|
|||
|
|||
Nee is meer een conclussie die ik trek mbt het verhaal wat ik eerder lees van Liquid2ubstanc3 (17 augustus 2010 14:37). Daar schrijft hij dat er dus ook iemand is bij wie het contract pas een bepaalde datum ingaat, en die persoon zijn iphone al wel heeft en dus tussentijds overstapt. Wat idd niet wegneemt dat het wel raar overkomt en dit topic over de toestelkorting gaat icm Relax abo zoals je al zei
Laatst gewijzigd door Remko_LvB; 17-08-10 om 16:52. |
|
|||
|
|||
ik heb mijn iphone voor 110 euro bij 2jarige verlenging en 20 per maand, onbeperkt internet en 190 sms of minuten, ik weet alleen niet of het nou tmobile relax of wat dan ook is
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik mag aannemen dat jij dat abbo hebt genomen om af en toe je mail binnen te halen en niet om ECHT mee te internetten? |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Breaking news: wie nu een iphone 4 besteld via Tmobile heeft zijn toestel binnen 5 werkdagen al binnen.
Prettige dag verder |
|
|||
|
|||
Bron? Omdat 1 persoon op een forum roept dat hij hem binnen een week heeft gekregen?
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile dataverkeer in rekening bij verlengen van I-150 naar Relax Online | Bronhi | Odido (T-Mobile) | 3 | 17-10-10 21:04 |
Verlengen van i-150 naar relax | macciato | Odido (T-Mobile) | 3 | 23-08-10 16:07 |
Vodafone abbonement verlengen + iPhone? | wouter2190 | Vodafone | 2 | 19-06-10 07:53 |
Abbonement beeindigen, toestel houden? | zuignapje | Odido (T-Mobile) | 18 | 09-05-10 16:43 |
mms met t-mobile relax abbo | Pascal-X | Odido (T-Mobile) | 1 | 23-12-09 18:01 |
|
|