//

T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement

T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) "Bewijs" tussen dikke aahalingstekens Misschien staat er bij die interactie wel "hahaha ik heb die clown wat wijsgemaakt". Check gewoon je contract daar staat alles ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #281  
Oud 25-08-10, 19:55
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

"Bewijs" tussen dikke aahalingstekens Misschien staat er bij die interactie wel "hahaha ik heb die clown wat wijsgemaakt".


Check gewoon je contract daar staat alles letterlijk in wat wel en wat niet mogelijk is.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 28-08-10, 13:17
mukooo mukooo is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Hi, ik heb vandaag een klantenservice medewerker aan de lijn gekregen en die vertelde mij dat het '100% onmogelijk is om van een relax & relax online abo over te stappen naar een i-xxx abo. Tenzij je natuurlijk je contract verlengd. maar tussentijdse overstap kan je wel maken van de i-xxx abo's naar relax maar niet andersom omdat T-mobile zegt: dat ze hoge kortingen geven met het aanschaf van de toestel en met de i-abo's niet.

Wees dus gewaarschuwd...
  #283  
Oud 28-08-10, 13:34
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mukooo Bekijk bericht
Hi, ik heb vandaag een klantenservice medewerker aan de lijn gekregen en die vertelde mij dat het '100% onmogelijk is om van een relax & relax online abo over te stappen naar een i-xxx abo. Tenzij je natuurlijk je contract verlengd. maar tussentijdse overstap kan je wel maken van de i-xxx abo's naar relax maar niet andersom omdat T-mobile zegt: dat ze hoge kortingen geven met het aanschaf van de toestel en met de i-abo's niet.

Wees dus gewaarschuwd...
Zo vertelde een medewerker van de klantenservice mij ook dat de snelheid van W&W plus net zo snel was als een i-abbo. En er dus geen reden was om uberhaupt over te stappen naar dat achterlijke i-abbo of je moet van die belachelijk, achterhaalde hotspots gebruik willen maken. lol
  #284  
Oud 28-08-10, 14:35
Orlam Orlam is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Zo vertelde een medewerker van de klantenservice mij ook dat de snelheid van W&W plus net zo snel was als een i-abbo. En er dus geen reden was om uberhaupt over te stappen naar dat achterlijke i-abbo of je moet van die belachelijk, achterhaalde hotspots gebruik willen maken. lol
Net zo snel? Wat een k*smoes. Ze proberen iedereen aan de Relax Online te krijgen. Hebben ze bij mij ook geprobeerd.

Heel simpel een I abbo heeft een fair use policy met een max snelheid van 2048/384. Het Relax w&w Plus heeft een datalimiet van 2Gb met een max. snelheid van 1024/384.

Toch proberen ze stiekem iedereen aan een datalimiet te krijgen
  #285  
Oud 28-08-10, 14:38
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

In praktijk is de snelheid van een i-abbo 0,000% sneller dan een WnW plus abbonement. Integendeel zelfs.
  #286  
Oud 28-08-10, 14:46
Orlam Orlam is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
In praktijk is de snelheid van een i-abbo 0,000% sneller dan een WnW plus abbonement. Integendeel zelfs.
Klinkt logisch , onderbouw deze wijsheid eens.

Kom alsjeblieft niet aan met "dat zei de helpdesk..."
  #287  
Oud 28-08-10, 14:49
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orlam Bekijk bericht
Klinkt logisch , onderbouw deze wijsheid eens.

Kom alsjeblieft niet aan met "dat zei de helpdesk..."
Ga naar speedtest.nl op je iphone met WnW plus abbo en op dezelfde locatie met je iphone met i-abbo en meet de snelheid.

Had je zelf toch ook wel kunnen bedenken he slimpie?
  #288  
Oud 28-08-10, 16:05
Orlam Orlam is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Ga naar speedtest.nl op je iphone met WnW plus abbo en op dezelfde locatie met je iphone met i-abbo en meet de snelheid.

Had je zelf toch ook wel kunnen bedenken he slimpie?
Onderbouw eens vroeg ik, niet een linkje naar een website
niet iedereen heeft de luxe om 2 verschillende databundels te testen.

Ik zou het trouwens knap vinden als jij uit een W&W plus data abbo meer dan 1800 kbps kan persen
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png IMG_0009.PNG‎ (104,8 KB, 23x gelezen)
  #289  
Oud 28-08-10, 16:33
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orlam Bekijk bericht
Onderbouw eens vroeg ik, niet een linkje naar een website
niet iedereen heeft de luxe om 2 verschillende databundels te testen.

Ik zou het trouwens knap vinden als jij uit een W&W plus data abbo meer dan 1800 kbps kan persen
Een linkje naar een website heb ik niet. Ik vertrouw liever op een praktijktest waar ik zelf bij sta en wat mijn eigen ogen kunnen waarnemen. Maargoed, als jij blij bent met je i-abbootje waar je 0,0 korting op je toestel krijgt moet jij vooral verder gaan met je "Hotspot abbonnement"..lol.

Citaat:
Ik zou het trouwens knap vinden als jij uit een W&W plus data abbo meer dan 1800 kbps kan persen
1800 kpbs = 219,73 kb/s ......waarom zou ik dit in HEMELSNAAM niet uit mijn W&w plus kunnen trekken? Dat is nog niet eens een half mb-tje per seconde. lol

Wat begrijp je nu niet aan; "er is geen praktijk verschil tussen de snelheid van een i-abbo en een w&w plus"?

Laatst gewijzigd door iScorpio; 19-09-10 om 14:56.
  #290  
Oud 28-08-10, 17:16
Orlam Orlam is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
1800 kpbs = 219,73 kb/s ......waarom zou ik dit in HEMELSNAAM niet uit mijn W&w plus kunnen trekken? Dat is nog niet eens een half mb-tje per seconde. lol

Wat begrijp je nu niet aan; "er is geen praktijk verschil tussen de snelheid van een i-abbo en een w&w plus"?
Ga eerst maar het begrip bits en bytes leren, dan praten we verder

Maar goed zolang jij tevreden bent met je W&W abo en ik met mijn iPhone abo is het toch goed T-Mobile is de lachende derde.

Ps. Hoe bedoel je geen korting op mijn iPhone abo? grapje zeker?
  #291  
Oud 29-08-10, 15:59
DrogeR DrogeR is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iTim Bekijk bericht
Hier ben ik het dus echt mee eens. Ik denk er precies hetzelfde over. Voor 2.50 heb je ook nog sms verdubbelaar bij relax abonnement. Wat nog een voordeel is.
Ik ben het ook grotendeels met incntrl eens, afgezien van de toon waarop zijn berichten zonder uitzondering zijn geschreven. En dat de i-abonnementen volgens mij wel meer minuten+sms-jes voor hetzelfde geld geven. Ik heb ook relax 25 besteld met wnwplus.
Visual Voicemail is voor mij ook geen breekpunt, maar ik vond het de afgelopen twee jaar wel bijzonder makkelijk.
  #292  
Oud 29-08-10, 17:52
Orlam Orlam is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrogeR Bekijk bericht
Ik ben het ook grotendeels met incntrl eens, afgezien van de toon waarop zijn berichten zonder uitzondering zijn geschreven. En dat de i-abonnementen volgens mij wel meer minuten+sms-jes voor hetzelfde geld geven. Ik heb ook relax 25 besteld met wnwplus.
Visual Voicemail is voor mij ook geen breekpunt, maar ik vond het de afgelopen twee jaar wel bijzonder makkelijk.
Het Relax is een goede abo, zolang het niet de online variant is.
Ik zit alleen met het feit dat er een datalimiet op het W&W zit en dat je daarna teruggeschroefd wordt naar een magere 384/64 snelheid.
  #293  
Oud 29-08-10, 18:10
leootje's schermafbeelding
leootje leootje is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 47
Standaard

jajajaja zijn we klaar met roepen wie de beste is, neem een abbo die het beste bij je past. ik krijg mijn belminuten nooit op en kijk af en toe op buienradar hoe lang het nog gaat regenen dus snelheid heb ik niet nodig.
Ik wou de iphone dus ga je kijken naar de kosten(bijbetalen voor de phone) en toen was het relax online met w&w plus voor mij het gunstigste.
Spaar de belminuten op dus als ik toch een keer veel moet bellen kan dat en dan ronden ze me belminuten maar af op de hele minuut tja, dat weet ik dus en dan moet je er niet over klagen.
Kortom voor mij was deze constructie relax + w&w plas de beste

en dan gedoe over de internetsnelheid tjonge soms gewoon blij dat je verbinding hebt, dus breek me de bek niet open over internet.


Zo moest ik effe kwijt nog een fijne zondag
  #294  
Oud 29-08-10, 19:51
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orlam Bekijk bericht
Het Relax is een goede abo, zolang het niet de online variant is.
Ik zit alleen met het feit dat er een datalimiet op het W&W zit en dat je daarna teruggeschroefd wordt naar een magere 384/64 snelheid.
Als jij werkelijk 1 gig van het internet download met een smartphone dan raad ik jou een pc aan met breedbandverbinding.
  #295  
Oud 03-09-10, 15:25
thaeddo thaeddo is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

middag, vandaag bij de t-mobile shop in Hardewijk geweest. Daar vertelden ze mij dat het officieel niet mogelijk is om over te stappen van een relex 35 online met een web 'n walk plus naar een I150.

Reden, je kan de web'n walk plus bundel niet laten vervallen. Die is net zolang geldig als het afgesloten contract.

dit staat ook omschreven bij kosten web'n walk onder puntje 5
  #296  
Oud 03-09-10, 16:08
J91 J91 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard



Ik had vorige week een online chat met een verkoopadviseur, en die zei dat het wel mogelijk is om over te stappen van Relax online 35 + web 'n walk plus naar i150. Ze zei dat er word gekeken zonder aanvullende bundels, want je gaat van €28,95 naar €29,95.
  #297  
Oud 03-09-10, 17:05
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Kunnen we nu niets eens ophouden om die tegenstrijdige berichten naast elkaar te leggen?
Ik zou persoonlijk never nooit overstappen van een Relax abonnement naar een A-RELAXED i -abbo.
Een kennis van mij heeft er wel voor gekozen en belt per 2-9 met i-abbo daar hij 2-8 is afgesloten met een Relax online abonnment..

Usio conclusio: het kan dus WEL!
  #298  
Oud 03-09-10, 21:20
thaeddo thaeddo is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Kunnen we nu niets eens ophouden om die tegenstrijdige berichten naast elkaar te leggen?
Ik zou persoonlijk never nooit overstappen van een Relax abonnement naar een A-RELAXED i -abbo.
Een kennis van mij heeft er wel voor gekozen en belt per 2-9 met i-abbo daar hij 2-8 is afgesloten met een Relax online abonnment..

Usio conclusio: het kan dus WEL!
Maar is hij zijn web'n walk bundel kwijt? of betaald hij nu 29,95 voor zijn i150 plus 4,95 voor zijn web'n walk
  #299  
Oud 03-09-10, 21:44
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thaeddo Bekijk bericht
Maar is hij zijn web'n walk bundel kwijt? of betaald hij nu 29,95 voor zijn i150 plus 4,95 voor zijn web'n walk
Natuurlijk verdwijnt zijn W&W plus bundel ook, dit maakte ook onderdeel uit van zijn Relax online abbo. Je kan moeilijk een W&W plus "stand alone" afsluiten.

Maarja, ik had het al maanden geleden voorspeld en het is nu dus werkelijkheid.
  #300  
Oud 04-09-10, 11:35
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Maarja, ik had het al maanden geleden voorspeld en het is nu dus werkelijkheid.
Hoe gaat de iPhone 5 er uit zien?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile dataverkeer in rekening bij verlengen van I-150 naar Relax Online Bronhi Odido (T-Mobile) 3 17-10-10 20:04
Verlengen van i-150 naar relax macciato Odido (T-Mobile) 3 23-08-10 15:07
Vodafone abbonement verlengen + iPhone? wouter2190 Vodafone 2 19-06-10 06:53
Abbonement beeindigen, toestel houden? zuignapje Odido (T-Mobile) 18 09-05-10 15:43
mms met t-mobile relax abbo Pascal-X Odido (T-Mobile) 1 23-12-09 17:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:22.