Gratis ringtones voor 1.1.2 via iTunes discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door niekol is er ook een mogelijkheid om dit voor sms-tones te regelen? niet met iTunes 8 en FW 2.1......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Super!
Werkt hier perfect op mijn mac 10.5.5 met iTunes 8.0.1 Maar blijkbaar gaat het niet met liedjes die je hebt aangekocht via de iTunes Store. Fijne post, bedankt! |
|
|||
|
|||
Ik krijg het nieuwe stukje audio in mijn iPhone alleen aangeboden als nieuwe ringtone, maar wat moet ik doen als ik 'm wil hebben als geluid voor een nieuw TEKSTBERICHT?? Alvast dank, Marc.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
mvg david |
|
||||
|
||||
Beetje een late reactie maar heb je de orginele liedje wel verwijderd zoals wordt aangegeven voor mac gebruikers?
Citaat:
|
|||
|
|||
Yup! Thanks Again!
|
|
|||
|
|||
spellings controle
12345678910
omdat delete niet kan Laatst gewijzigd door baSup; 20-12-09 om 14:48. |
|
|||
|
|||
Even de complimenten vooor de superheldere uitleg! Ik liep als digibeet idd vast bij punt 5, dus top dat je dat soort dingen even toelicht!!
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf een Iphone 4 (Zonder Jailbreak) , en Windows Vista draaien.
Ik krijg het wel voor elkaar om alles te converten, en netjes m4r te maken etc. de files heten ook ringtoon van type.(geen podcast ofzo) Maar op mijn GSM zelf staat onder het kopje aangepast maar 1 ringtoon. Misschien dat ik opnieuw moet synchroniseren maar dan moet ik weer opnieuw al mijn muziek er op gaan zetten. Of is dat normaal? Laatst gewijzigd door xenotox; 21-02-11 om 05:31. |
|
|||
|
|||
google maar eens op zedge op de pc, alles komt automatisch naar itunes toe in het juiste bestandsvorm. suc6
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar n vriend gaat me er al mee helepen dus dat komt wel goed. |
|
|||
|
|||
Deze werkt ook bij mij ik heb een iphone 3gs zwart fw:4.2.1 16gb en een iphone 3gs zwart fw: 4.1 32gb en allebij jailbreak en dit werkt met alle firmware en alle itunes
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ringtones MP3 configurere naar M4R voor iTunes? | Antonio6 | Archief | 1 | 03-08-09 21:27 |
Nakko.com: gratis ringtones voor je iPhone! | pradix | Ringtones en Wallpapers | 34 | 26-04-08 14:43 |
|
|