Gratis ringtones voor 1.1.2 via iTunes discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Bedankt voor de uitleg, werkt prima! Zag in dit topic ook een post om caf-bestanden aan te passen, bijvoorbeeld voor ontvangen van sms, nu die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de uitleg, werkt prima! Zag in dit topic ook een post om caf-bestanden aan te passen, bijvoorbeeld voor ontvangen van sms, nu die nog even aanpassen
Laatst gewijzigd door RedB; 12-05-08 om 01:39. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
van customize kun je meer als 125 geluiden installeren. hoef je toch nie meer zelf te maken?
|
|||
|
|||
ok dan, heb als beginneling nog een hoop te leren kan met customize dus makkelijker. ik ga op zoek hoe customize op een 1.1.4 te installen, thnx !
|
|
||||
|
||||
je hoeft niet te zoeken : http://kankon.org/Apps.xml
zet deze soure in je installer e installeer "customize old", je kunt ook de "add-ons" van shai installeren via source : ride4.org/shai.xml Dit is voor112, sorry, jij hebt 114. was verkeerd. |
|
|||
|
|||
Ok vergeef me als ik over de oplossing heb heen gelezen maar ben nu de wanhoop nabij.Heb een iphone met 1.1.4. en itunes 7.6.2.9. Heb netjes de ringtone gemaakt naam veranderd in m4r.Staat nu in mijn itunes map onder Beltonen. Maar bij synchroniseren komt hij niet op mijn iphone.Wel is mijn oorspronkelijke liedje op mijn iphone veranderd in de 30 sec. durende ringtone en deze verandert ook niet met synchroniseren.Heb Sendsong en iDanstaface ook al geprobeerd maar bij Sendsong gebeurt er niks en bij danstaface kan ik hem niet langer dan 5 sec maken.
|
|
||||
|
||||
winscp zelf in je iphone te zetten is nog altijd de beste oplossing hiervoor.
|
|
|||
|
|||
Bedankt Croiman.Het is nu eindelijk gelukt.
|
|
||||
|
||||
ok geen probleem, ben blij da t gelukt is
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal
heb het al verschillende keren geprobeerd en het lukt me maar niet om een ringtones te maken. Het lukt me allemaal maar heb versie 7.6 Tweede versie verwijderen wat bedoeld men daar mee (is dat de korte versie?) En wat is draggen Hoppenlijk een snel antwoord en alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Gebruik wnscp. Het enige wat voor mij werkte,
|
|
|||
|
|||
wat is wnscp aub. ken er allemaal niks van
|
|
|||
|
|||
Kijk ff hierboven in de Wiki daar staat het stap voor stap uitgelegd.
|
|
||||
|
||||
ik las dat het ook op mac kon, alleen als ik moet klikken op toon in windows explorer wat ik natuurlijk niet heb heb ik maar toon in finder gebruikt voor de rest de stappen gevolgt maar ik zie hem niet tussen beltonen staan is er een handleiding voor mac?
|
|
||||
|
||||
Srry jongens ik heb wat veder gekeken dan me neus lang is en ik kwam tot de oplossing het is me gelukt om mijn nummer in de map beltonen te krijgen gesynced met me iphone hij staat nu ook bij de map beltonen van mijn iphone hij staat ook onder het tabblad beltonen alleen als ik naar sounds ga en dan ringtone staat hij er niet bij iemand een oplossing zie screenshots zodat je in mijn situatie kan inleven
*edit ik hebt het nog eens geprobeerd met een ander nummer daar had ik de lengte van 17 sec gemaakt dat werkte wel toen maakte ik het andere nummer opnieuw alleen 1 sec korter van 20sec naar 19 sec en nu doet hij het! maar nu is de ringtone niet helemaal af oplossing? iemand? Laatst gewijzigd door danieldereus; 29-05-08 om 20:50. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
top!!!!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
Het werkt dus ook met de Mac, iTunes 7.7 en de 3G met firmware 2.01...mooi hoor!
|
|
||||
|
||||
Hey... echt wel tof die tip. Ook zo een truucje om de achtergrond van je Iphone te veranderen, ipv het simpele zwart? Of is dit echt onmogelijk?
|
|
|||
|
|||
top thanks man ! heb nu een bleach ringtone ...dat freaky liedje als ichigo gaat vechten (voor de kenners)
|
|||
|
|||
gratis ringtones voor 1.1.2 via iTunes
is er ook een mogelijkheid om dit voor sms-tones te regelen?
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ringtones MP3 configurere naar M4R voor iTunes? | Antonio6 | Archief | 1 | 03-08-09 21:27 |
Nakko.com: gratis ringtones voor je iPhone! | pradix | Ringtones en Wallpapers | 34 | 26-04-08 14:43 |
|
|