Gratis ringtones voor 1.1.2 via iTunes discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist getest en het werkt super! Handige tip!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zojuist getest en het werkt super! Handige tip!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem als ik hem terug sleep naar bibliotheek zie ik hem niet als ringtone bij mn iPhone bij mac kan ik hem niet openen in internet ik verander de bestandsextentie via finder... wat doe ik fout?
Laatst gewijzigd door MarkBender; 14-01-08 om 18:11. |
|
|||
|
|||
Werkt goed hier maar bij meerdere liedjes zien Itunes de beltoon niet ...
Meer mensen hier last van? |
|
|||
|
|||
ik heb hier ook last van... snap er niks meer van... ik heb het bestand omgezet, bij info staat er ook: beltoon...maar hij zet het nummer niet bij beltonen in itunes. Je zou toch denken dat een Iphone bij Mag gebruikers makkelijker werkt.. help please
|
||||
|
||||
Handige tip ! Bedankt
|
|
|||
|
|||
Gratis ringones 1.1.2 via Itunes voor macosx !
Hierbij de how to om het via de mac te doen !
Gratis ringones 1.1.2 via Itunes voor macosx ! Klik met de rechter muisknop op een liedje uit je bibliotheek en kies vervolgens > Info (Tabblad) > Opties Vink vervolgens Begintijd aan en kies vanaf welk moment je wilt dat je beltoon start. Vink vervolgens Eindtijd aan en kies het aantal minuten (Let op dit mag maar maximaal 30 sec zijn ! Selecteer OK Als je dit gedaan hebt klik je rechts op het nummer en kies je voor > Converteer selectie naar AAC (Als dit er niet staat moet je naar > Itunes > voorkeuren (tabblad) Geavanceerd > Importeren. En Importeer met AAC - codering aanzetten) Nadat het nummer naar AAC geconverteerd is moet je hem weer even opzoeken in Itunes (Je ziet dan 2x het zelfde nummer staan , controleer het nummer door middel van > Info of het wel een AAC nummer is. Als je dit gedaan hebt klik je op het nummer en kies je voor > Toon in finder Je ziet nu het nummer in finder. Klik er op en druk op enter om de naam te veranderen naar m4r. Sleep vervolgens dit nummer naar Beltonen in Itunes. Itunes is nu even bezig en na een paar secoden staat je nummer bij Itunes Stop nu je Iphone in de dock en laat hem synchroniseren. Kies nu je beltoon op je Iphone >General > Sounds Succes ! |
|
|||
|
|||
Mooie post! Erg handig.
|
|
|||
|
|||
Ik krijg het niet voor elkaar. Als ik de info opvraag in iTunes staat er wel dat het een beltoon is, maar ik zie het niet onder "Beltonen". Wel het groene plusje, dus "drag & drop" accepteert-ie wel...maar er gebeurt niets mee. Iemand suggesties? De lengte is wel okay, 22 sec.
'k Doe het op een Mac, zowel iTunes 7.5 als 7.6...geen resultaat. |
|
|||
|
|||
Beste,
Ik heb een gekraakt iphone, met versie 1.1.1 en kan hem ni opdate naar 1.1.2 klopt dit ? Ik ben hier géén héld in ! Ik heb het geprobeerd met de ringtones en krijg hem idd in het mapje "Ringtones" maar als ik mijn Iphone wil synchroniseren krijg ik de volgende foutmelding "het onderdeel is niet gekopieerd omdat het niet op de iphone kan worden afgespeeld" Heeft dit met de versie 1.1.1 te maken ! HELP ! Alvast bedankt ! |
|
|||
|
|||
Ringtones
Beste,
Ik heb een gekraakt iphone, met versie 1.1.1 en kan hem ni opdate naar 1.1.2 klopt dit ? Ik ben hier géén héld in ! Ik heb het geprobeerd met de ringtones en krijg hem idd in het mapje "Ringtones" maar als ik mijn Iphone wil synchroniseren krijg ik de volgende foutmelding "het onderdeel is niet gekopieerd omdat het niet op de iphone kan worden afgespeeld" Heeft dit met de versie 1.1.1 te maken ! HELP ! Alvast bedankt ! |
|
|||
|
|||
Hmm raar ik krijg het nu ook niet goed voor elkaar iemand anders nog tips ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Mooi, heb er ook een paar gemaakt. Lijkt me leuk hier een download sectie te maken met gemaakte ringtones om te delen.
|
|
|||
|
|||
Upgrade
|
|
||||
|
||||
Jha als je even de jailbreak methode van 1.1.2 in de wiki bekijkt zou je daar moeten kunnen vinden hoe je 1.1.2 moet jailbreaken!
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb het geprobeerd en het werkt! Bedankt voor de tip kan ik eindelijk een andere ringtone maken. als je dubbelklikt opent itunes het ook als ringtone.
|
|
||||
|
||||
Hoi , mooie tip maar ik heb wat raar voor , ik zie mijn 2 gecreeerde beltonen staan zowel in Itunes (7.6) als in de iPhone (1.1.2 jailbreaked) als ik dan aan contacten een beltoon wil toevoegen dan zie ik 2 x dezelfde beltoon staan, de andere dus niet.
iemand een oplossing alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Geweldig dit! wat een simpele zielen bij Apple lijkt het... als ze mensen op deze manier willen dwingen ringtones te kopen...
Maar, ik wilde even melden dat dit ook werkt voor firmware 1.1.3! |
|
|||
|
|||
alles werkt,maar kan hem niet in itunes slepen!!!
wat nu gedaan? mvg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ringtones MP3 configurere naar M4R voor iTunes? | Antonio6 | Archief | 1 | 03-08-09 21:27 |
Nakko.com: gratis ringtones voor je iPhone! | pradix | Ringtones en Wallpapers | 34 | 26-04-08 14:43 |
|
|