Gratis ringtones voor 1.1.2 via iTunes discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DonJuniorII Even twee dingen waar je op m oet letten: 2. De grootte van het bestand is belangrijker dan de 30 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Deze tip werkte wel, heb em op 25 sec gezet, vervolgens werkte hij wel.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dit werkt super. Bedankt! Enigste nadeel is dat als je bv maar 12 sec wil hebben je de beltoon niet kan importeren in Itunes. Dan zal allicht het bestand niet groot genoeg zijn.
|
|
||||
|
||||
Kan de topicnaam gewijzigd worden?
Want deze methode werkt niet alleen voor 1.1.2 maar ook voor 1.1.3
|
||||
|
||||
En toch heb ik nog iets raars voor , ik zit nu op de 1.1.3 en automatisch synchroniseren doen de ringtones niet, als ik ze er handmatig insleep lukt het wel..let wel het lukt maar met 1 beltoon.
Als ik er 2 in zet verschijnen er 2 beltonen maar met dezelfde titel ? Niet te geloven toch ? ik had dit ook met 1.1.2. Nu wil ik eens vragen of iemand mijn beltonen ff kan testen. de eerste is die van Garry bell is een russchisch opzwepend muziekje van terug naar Siberie de tweede is dat van keeping up appearences (schone schijn) voor als men moeder belt LOL BELTOON 1 http://users.pandora.be/dirk.cleiren...ppearances.m4r BELTOON 2 http://users.pandora.be/dirk.cleiren/01%20Churchill's%20mistake.m4r alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Bij mij werken ze beiden prima! Ook twee verschillende titels in m'n beltonen lijst.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
gvd das om uw blote kont te laten zien Bedankt voor je reactie in elk geval , kan je me ook nog zeggen of je met mac werkt welke iTunes versie , en welke synchronisatie opties er aangevinkt zijn bij beltonen ? Merciekes HEB HET OPGELOST IK MOEST NAMELIJK DIT "On the iPhone summary tab, uncheck the box for "Manually manage music and video" DOEN. En heb hem hier gevonden , het kan ook zijn dat het werkte door net VOOR de ringtone extentie een spatie te doen. Kijk hier maar ééns :EdZachary!: Make Free iPhone Ringtones using iTunes 7.5 Laatst gewijzigd door dendirk; 03-02-08 om 11:20. Reden: OPGELOST |
|
|||
|
|||
dit is zalig thanks
|
|
||||
|
||||
Hierbij mijn ringtone en 2 sms tonen
Ringtone is van Super Mario. SMS toon is van Worms en van Star Wars. Om de SMS tonen werkend te maken moet je inloggen op je iPhone. Daarna naar System - Library - Audio - UISounds gaan en daar de bestanden in zetten. Je vervangt dan ringtone 5 en 6.
|
|||
|
|||
Bij iTunes 7.6 werkt het bij mij op de mac ook perfect. Belangrijk punt is het verwijderen van de "tweede" versie, anders pakt iTunes het niet. Ook moet je de ingtone draggen naar de ring tone folder in iTunes (soms 3 keer opnieuw proberen en dan pakt ie hem).
Thanxs voor dit stukje uitpluizen! |
|
|||
|
|||
werkt! relaxt! alleen de beltonen zijn wel erg zacht vind ik...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
er waren als ik het goed heb 2 programmatjes in de installer die te maken hebben met volume.. misschien dat dat helpt. ZOU EEN MODERATOR DE TOPICNAAM KUNNEN AANPASSEN? IN DE TOPICNAAM STAAT DAT HET VOOR FIRMWARE 1.1.2 IS, MAAR HET IS ONDERTUSSEN OOK BEVESTIGD DAT HET OP FIRMWARE 1.1.3 WERKT.. DE INHOUD VAN DE TOPIC HEB IK AL AANGEPAST.. NU NOG DE TOPICNAAM! ALVAST BEDANKT!!! |
|
|||
|
|||
Ik heb mn custom ringtones gewoon via WinScp in de map ringtones gezet...werkt ook prima, blijven ook gewoon staan bij synchroniseren
|
|||
|
|||
HELEMAAL TOP !!!
Bedankt |
|
|||
|
|||
Geweldig, ga het meteen proberen.
De "legale" manier werk niet in de NL iTunes, je kan het symbool wel aanzetten maar je kan de ringtone niet maken. |
|
||||
|
||||
Voor mensen met een Mac, Daarstrax even in gemaakt;
(Kent er iemand nog een goed gratis Screen recorder prog?) YouTube - How to make Ringtones for iPhone Laatst gewijzigd door Kermi; 17-02-08 om 21:19. Reden: Link werkte niet :-) |
|
|||
|
|||
Ik heb een vraagje:-
-moet in iTunes(7.6)==>Voorkeuren==>Geavanceerd==>"Map iTunes Music bijwerken" en "Bestanden naar iTunes Music kopiëren bij toevoegen aan bibliotheek" aangevinkt worden of niet? Bedankt |
|
|||
|
|||
Werkt! top idd
|
|
|||
|
|||
Hartelijk dank mensen!
De 1ste post werkt prachtig op mijn 112 |
|
||||
|
||||
Het is bekend dat deze methode op 1.1.2 en 1.1.3 werkt, zowel Windows als Mac,
maar kan iemand met 1.1.4 dit ook even proberen om te kijken of deze ook op 1.1.4 werkt? alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ringtones MP3 configurere naar M4R voor iTunes? | Antonio6 | Archief | 1 | 03-08-09 21:27 |
Nakko.com: gratis ringtones voor je iPhone! | pradix | Ringtones en Wallpapers | 34 | 26-04-08 14:43 |
|
|