Na Ziphone geen Camera en Foto's meer discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door herbie65 Het probleem van de camera die alleen nog maar zwarte foto's maakt (en als je de filmrol bekijkt witte previews) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had ook last van dit probleem. (Zowel de foto app als de camera ging niet meer aan) Bedankt !! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Eindelijk heb ik het nog eens geprobeerd. Ik had bovenstaande stappen vorige week al eens geprobeerd, maar heb nu niet alleen de inhoud, maar de hele map DCIM verwijderd en daarna de andere stappen gedaan. En inderdaad; de camera werkt weer!
Tnx again, Febe |
|
|||
|
|||
camera slaat foto's niet op
Ben zojuist achter een probleem gekomen.
Ik heb mijn iPhone op 1.1.4, alles werk op zich prima. Echter wilde ik net een foto maken, dat gaat goed. Maar als ik dan de camera roll in de Photo Library open dan staat de foto er niet bij. Terwijl de camera zelf werkt, de ''sluiter'' sluit gewoon alleen daar blijf tie hangen.... Iemand een goede tip voor mij? |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb daar idd naar gekeken al, maar als ik ga kijken, zie ik heel de map Media niet staan. Als ik hem dan vervolgens zelf aan wil maken, zeg tie dattie al bestaat. Heb er ff een scr shotje bij gedaan. Ik gebruik IphoneBrowser. |
|
|||
|
|||
Jup die onderste tip heeft gewerkt
Bedankt voor de reacties!! |
|
||||
|
||||
// Heb deze even samengevoegd aangezien de oplossing ook hier te vinden was.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Werkte perfect voor mij! |
|
|||
|
|||
Ik heb gedaan wat herbie zij en hij doet het weer hartelijk bedankt...
eindelijk weer foto's van de kinder maken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Meer dan 5 foto's kopieren uit camera rol | damnet | Muziek, foto & video | 3 | 04-03-11 18:55 |
Geen foto's meer opslaan | karaat | Muziek, foto & video | 0 | 06-05-10 10:36 |
Foto: Geen foto's meer zichtbaar | mariadeluxe | Muziek, foto & video | 1 | 08-11-09 21:10 |
Camera Functie en Foto Album werken niet meer ( FW 2.0 ) | bdb | Muziek, foto & video | 3 | 30-09-08 23:03 |
geen foto's meer trekken | joeridewolf | Muziek, foto & video | 1 | 03-08-08 19:41 |
|
|