Ziggo tv kijken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DarkQIphone Ik kan maar 2 min kijken valt die elke keer weer uit vet raar Vreemd, ik heb hier geen problemen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Eventjes een oud topic kicken....
Sinds de laatste update (3.2.0) van de Ziggo TV app is het hier niet meer mogelijk live TV te kijken, op geen van de iDevices. Het gaat fout bij het inloggen op Mijn Ziggo, daar krijg ik op alle apparaten de bijgevoegde foutmelding. Harde reset, app verwijderen en opnieuw installeren, wachtwoord reset, herstart van de router, niks helpt. Met dezelfde gegevens op de Ziggo website inloggen is geen probleem, op de app werkt het niet. Contact met Ziggo levert niks op: het probleem is bekend(??) maar er is geen oplossing. Ik ben nu dus op zoek naar de voorlaatste versie van de Ziggo TV App, die van voor 3.2.0 dus. Deze update is op 11/10/2013 uitgebracht en ik heb zelf de gewoonte oude .ipa-versies onmiddellijk weg te gooien (deze keer: helaas....). Wie heeft nog ergens die oudere versie en wil hem mij ter beschikking stellen? Dank alvast!
|
|||
|
|||
Citaat:
Helaas kan jij met het ipa bestand niets doen omdat in de metadata van de app mijn Apple ID staat. Om de app te installeren heb je dus mijn Apple ID en paswoord nodig. |
|
|||
|
|||
Ik weet uit ervaring, ook Ziggo gebruiker, dat wanneer je applicatie een Jailbreak heeft, je GEEN Ziggo meer kan draaien, althans geen live streams....
Ik heb ooit gelezen bij een update met de daarin vermelde fixen. Ik kan dus op mijn jailbroken Ipad ook live streams meer kijken...... Mocht je geen jailbrak hebben, hoop ik dat iemand anders een oplossing weet. Gr. MacFreak |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt 3.2.0 zonder problemen
|
|
||||
|
||||
Ik realiseer me nu inderdaad dat een kopietje van iemand anders logischerwijs geen zin heeft, was dat even vergeten.
Ik heb geen jailbreak, dus daar ligt het niet aan. Gisteren met de iPad van mijn zoon geprobeerd met de oudere tv app daarop en die doet het wel hier thuis. Het zit hem dus in de update helaas. Ik hoop maar dat er binnenkort een nieuwe versie komt die een en ander verhelpt. |
|
|||
|
|||
IK HEB DE OPLOSSING GEVONDEN VOOR JAILBROKEN DEVICES!!!
1. Ga naar Cydia. 2. Zoek op: UnrestrictPremium2 3. Installeer de app 4. Ga naar je instellingen van je device 5. Selecteer het programmaatje:UnrestrictPremium2 CHOOSE APP 6. In het rechter veld kan je aanvinken voor welke programma's je dit programmaatje wil gebruiken 7. Vink ZIGGO aan. 8. Ga naar je Ziggo app 9. Selecteer LIVE tv kijken en..... Veel suc6 Bij mij werkt het. Mochten mensen problemen hebben bij het installeren van de app in Cydia, error bij installeren... Ga dan naar je instellingen van Cydia en zet dan: Gebruiker naar Hacker Nu kan je alles via Cydia weer installeren. Dit heeft geen concequenties voor je device. Laat even een berichtje achter of het bij jullie ook gelukt is!! Gr. macFreak Laatst gewijzigd door Macfreak2012; 27-10-13 om 11:06. |
|
|||
|
|||
Hallo
Ik kan helemaal geen tv meer kijken op ipad en iPod van ziggo app na de laatste ios update. Kan hem aanzetten en binnen 1 a 2 minuten valt het beeld stil en kan ik helemaal niet meer internetten ook. Ik moet dan de Wi-Fi uitzetten en weer aan zetten of ipad, iPod helemaal uitzetten zodat het internet het ook weer doet. Het ligt niet aan de iPod of ipad omdat ik het ook op mijn samsung telefoon heb met de ziggo app. Zijn er meer mensen die er last van hebben.? |
|
|||
|
|||
Mijn man kan wel tv kijken op zijn iPad. Ik zit er naast en kan sinds de update niet meer tv kijken. Voordien wel. Ziggo heeft geen oplossing. Ik krijg ook weleens een melding :serverfout.
|
|
|||
|
|||
Al mijn oplossing geprobeerd? Of is jouw device niet gejailbreakt!
Gr. Macfreak ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 mei 2014 om 07:51 ---------- Men spreekt hier over versie 3.2.0. Inmiddels is er een update, versie 3.2.1, Heb jij deze ook draaiende? Macfreak |
|
|||
|
|||
Vandaag weer contact gehad met ziggo. Ze sturen me nu door naar hun technische dienst(0,65) per minuut.
Daar zeggen ze dat het een serverprobleem is en dat zij niet de beheerder van de server zijn,maar Ziggo zelf. Nu weet ik het even niet meer. |
|
|||
|
|||
Gewoon 1200 bellen is een GRATIS nummer voor Ziggo klanten!!!
Kost niks..... ik heb ook Ziggo. Geen wachttijd, directe hulp. Gr. Macfreak |
|
|||
|
|||
Heb ik gedaan, maar omdat zij geen oplossing weten, moest ik het betaalnummer van de techn.dienst bellen, met weer geen oplossing.
|
|
|||
|
|||
Probeer deze link eens:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/...plannen/tv-app |
|
|||
|
|||
Bedankt, maar heb ik ook al tig keer geprobeerd. De ene keer heb ik overal een oranje vinkje voor staan en de andere keer 2 zwarte kruisjes voor : niet ingelogd of geen alles in 1 abonnement.
|
|
|||
|
|||
Hebben je man en jij hetzelfde wachtwoord om in te loggen op de Ziggo TV App?
|
|
|||
|
|||
ja dat hebben we, alleen als hij tv wil kijken hoeft hij niet in te loggen.
|
|
|||
|
|||
Wat ik al eerder aan gaf:
Men spreekt hier over versie 3.2.0. Inmiddels is er een update, versie 3.2.1, Heb jij deze ook draaiende? Hebben jullie dezelfde versie draaien: 3.2.1 Macfreak |
|
|||
|
|||
We hebben allebei versie 3.2.1 heb gisteravond weer met ziggo gebeld, ze zullen het nu niet als een storing behandelen maar als een klacht. Dit moet een snellere oplossing geven. Heb er nog wel bijgezegd:hoe kan het dat ik wel sport1 via de iPad kan kijken? "De studente" bij het callcentre heeft in alle handleidingen gezocht, maar kon ook hierop geen antwoord geven.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
onderweg tv kijken met ziggo . | the-carpediem | iPhone Apps | 6 | 17-09-12 18:00 |
TIP: live Ziggo streams kijken op iPad! -UP-TO-DATE- | MauroDG | iPad algemeen | 100 | 04-01-12 20:48 |
|
|