Ziggo tv kijken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Werkt op 3gs jb 5.1.1 met tsprotector bij mij...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Werkt op 3gs jb 5.1.1 met tsprotector bij mij
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Iemand die kan vertellen of TSprotector nog werkt na de laatste update van de ziggo app?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Op m'n iPhone had ik dat probleem niet. |
|
|||
|
|||
Op iPhone4 wel.
iPad nog niet geprobeerd.
|
|||
|
|||
Ook met nieuwe app werkt het nu!
Moest net wel updaten naar de nieuwste app, kreeg een melding dat de oude app niet meer werkt, maar alles is gelukkig met JB blijven werken!
|
|
|||
|
|||
foutmelding 10502
Hallo
Sinds vanavond kan ik geen tv kijken op de ipad. Krijg melding dat er een severfoutmelding is en dus niet kan kijken. Op het ziggo forum is er een persoon die dit ook heeft sinds gister. OP twitter zijn er 2. zijn er nog meer mensen die er last van hebben. En wat er aan gedaan kan worden. |
|
||||
|
||||
Ook hier problemen, 10502 melding
|
|
|||
|
|||
Hier ook een server foutmelding, zowel op mijn gejailbreakte iPhone 4S als op me iPad mini zonder jailbreak
|
|
|||
|
|||
Het werkt weer. Kan weer tv kijken via iPod en ipad
|
|
||||
|
||||
Hier ook, fijn.
|
|
|||
|
|||
Hier ook weer op de iPhone en iPad mini 😄
|
|
|||
|
|||
Ikke niet wat zijn jullie instellingen van tsprotect
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@timosha Andere topic is gesloten dus reageer ik hier maar.
TS protector + Xcon (of Xcon alias) werkt bij mij NIET. Het gaat hier om een JB Iphone 4 icm Ziggo versie 3.0.1. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt ie prima op de ipod touch4, iPhone 3GS en 4 en iPad 2. Allen met JB, Ziggo en TsProtector.....echter allen ook nog steeds op 5.0.1 en 5.1.1
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zoveel kan er ook niet fout gaan aan het instellen van TsProtector. Heb net ook geprobeerd om een oude versie van de Ziggo app te gebruiken maar dat werkt helaas ook niet. KUTZIGGO, laat mij gewoon lekker zelf beslissen of ik JB gebruik of niet. Daar betaal je dan 70 euro per maand voor |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
onderweg tv kijken met ziggo . | the-carpediem | iPhone Apps | 6 | 17-09-12 18:00 |
TIP: live Ziggo streams kijken op iPad! -UP-TO-DATE- | MauroDG | iPad algemeen | 100 | 04-01-12 20:48 |
|
|